Gheruțele zilei – L’Oréal Color Riche Les Blancs

Les Blancs review (16)

Câta titlul pentru niște sticluțe atât de mici… :))

Când a apărut noua colecție de lacuri de unghii Color Riche, aproape nici nu am dat atenție. Apoi, interesul meu a crescut ușor-ușor, văzându-le așternute pe unghiuțele mai multor bloggerițe pe care le urmăresc. Buooon, pasteluri, lacuri rezistente, vreau și eu. Următoarea întrebare: pe care? Nici nu le cunoșteam foarte bine pentru că încă nu le primisem la serviciu, știam doar fotografiile de pe net. Am reușit să adun informații și când am primit lacurile în magazin, m-am hotărât mai ușor: vreau Gourmandise și Menthe Glace.

M-am sucit și m-am învârtit, până m-am răzgândit. Am luat doar Gourmandise. Și în colaborare cu mama, am mai cumpărat una: Golden Coquillage.

Micuțele astea sunt ambalate în sticluțe delicate, ca niște bijuterii frumoase. Văzându-le pe toate la un loc, ți se face poftă de ceva dulce. De niște macarons or something.

Au 5 ml iar prețul se învârte în jurul sumei de 15 lei.

Imediat m-am pus pe testat. Prima la lecție a fost Gourmandise.

Nu îi credeți pe cuvânt când spun că se aplică uniform încă de la primul strat. Nu. Aveți nevoie de două straturi subțirele pentru a obține nuanța din sticluță.

Les Blancs review (24)

Les Blancs review (11)

Les Blancs review (7)

Les Blancs review (5)

Les Blancs review (13)

Gourmandise e un alb-rozaliu-movuliu-liliachiu absolut delicios, care privit de la o oarecare distanță, dă mâinilor un aer foarte elegant și curat. Părerea mea e că ai nevoie de mâini cât de cât de îngrijite, hidratate și curățate ca să o poți purta. Se întâmplă să caut anumite oje pe google și să le găsesc pe unghii absolut infecte, neîngrijite și nearanjate, încât îmi piere tot cheful.

Fiind vorba de o ojă mată, păstoasă, chiar trebuie să acorzi atenție mâinilor, altfel nu cred că ar arăta ok.

Se usucă foarte repede și rezistă decent pe unghii vreo 4 zile. În a cincea zi a început să sară de pe vârfuri. Bineînțeles că eu am reușit să îi ciobesc un colț încă din prima zi, pentru că am făcut baie la o oră după ce mi-am făcut unghiile. Dar asta nu e problema ojei, ci problema mea.

Golden Coquillage e un nude bejuliu cu irizații fine, auriu-roșiatice. Pe unghii abia dacă se observă sideful. La fel, necesită două straturi ca să acopere uniform unghia. Mi se pare mai puțin lucioasă decât Gourmandise și părerea mea e că nu prea se potrivește persoanelor cu pielea rozalie (cum e cazul meu). Mi se înroșesc mâinile foarte des, de la căldură, de la frig, iar atunci oja începe să arate aiurea în combinație cu rozul pielii.

Pare o nuanță potrivită pentru tipele care au muncă de birou și nu ating apa decât când se spală. :)) După câteva zile de pregătiri intense și munci casnice pentru Paște, mama are deja vârfurile unghiilor „chele” și nu mai arată ok, s-a dus tot farmecul nude-ului elegant, impecabil.

Les Blancs Review 123

Les Blancs review (22)

Ca o concluzie, a fost o experiență interesantă, mi-am dorit foarte mult să pun mâna pe noile senzații, dar nu pot să spun că mă declar dată pe spate.

Părerea mea e că nu își justifică prețul, pentru că nu aduc nimic nou față de alte lacuri de unghii, de la alte firme.

Nu obții o nuanță uniformă dintr-un singur strat, trebuie să ai cea mai mare grijă să nu murdărești pielea din jurul unghiei pentru că nu se mai curăță (pentru că nu, mie nu îmi place să las spațiu între piele și ojă, să arăt de parcă mi-am făcut ghearele săptămâna trecută și după ce a crescut unghia de un milimetru m-am trezit să mă pozez), rezistența nu e formidabilă.

În niciun caz nu regret achizițiile și voi folosi în continuare lacurile cu mare drag, însă nu mi se par ieșite din comun.

Cam atât. Nu mai întreb nimic pentru că oricum nu răspunde nimeni. :))

Noapte bună!

12 gânduri despre “Gheruțele zilei – L’Oréal Color Riche Les Blancs

  1. Domnita, m-ai facut sa rad. Chiar daca nu ai intrebat, io raspund:
    La lansare ni s-a spus ca trebuiesc utilizate doua straturi. In general, ojele arata bine dupa aplicarea a 2 straturi. Destul de rar am intalnit unele care sa se intinda si sa acopere fain din unul.
    Parerea mea despre ele o stii :).
    Te foarte pup.

    • Capritele alea mici de la Rimmel arata binisor si intr-un strat.
      In afara de ele nu am mai intalnit altele care sa acopere perfect dintr-un strat. Dar la naiba, costa dublu, de ce un face un strat cat doua? :)))))
      Pupic!

  2. Am vrut și eu câteva nuanțe din gama asta, doar că aici costă 5 lire și nu mi se pare corect. Nu mai vreau. :)) E frumoasă prima nuanță dar cred că și unghiile tale o pun în valoare. :X

    • Culmea, nici mie! De cate ori imi faceam unghiile cu oja alba, ma uitam dubios la ele si le stergeam imediat. Dar asta fiind usor movulie arata mai bine. 😀
      Merci pentru vizita si comentariu, pup!

  3. Pingback: Finish 6 by Christmas! | Bibelou's Blog

  4. Pingback: De ce iubesc lacurile de unghii Color Riche – L’Oréal | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

