„The One” se ascunde în fiecare dintre noi

Eram mică și îmi plăcea parfumul dulce al mamei. Bine, toate parfumurile ei mi-au plăcut, dar pe-acela am aflat și cum îl chema. Era Giordani. Mi-a promis că după ce îl consumă, mi-l dă să mă joc cu el. 🙂

Anii au trecut și îmi amintesc cum mă „băteam” în firme cu o prietenă. Ea zicea că e mai bun Avon, eu că-i mai bun Oriflame. Tot cu amintirea lui Giordani in cap. 🙂

Prin clasa a noua s-a înscris mama ca reprezentant Oriflame. „Ihaaaaa!” – mi-am zis. Cine oare instrumenta comenzile? Eu, bineînțeles! De atunci eram îndrăgostită de cosmetice. Aveam toate noutățile din cataloage, făcusem colecție de parfumuri și aveam și un preferat: Serene! Unde ești tu, Serene, oare, cu aroma ta feminină și senzuală? Lunile trecute am aruncat ultima sticluță (goală de ani de zile)… vă imaginați cât mi-a plăcut de am păstrat sticluța aia aproape 10 ani…

Bineînțeles, comenzi prea multe nu aveam, că deh, nici coleguțele mele nu aveau cine știe ce buget, dar când nu curge, pică. Și așa mă alegeam cu mici reduceri la produsele proprii.

De-a lungul anilor am tot folosit produse Oriflame și unora chiar le-am rămas fidelă.

Acum sunt eu reprezentant Oriflame și mă bucur în continuare de bunătățile lor. Îmi place felul frumos cum au avansat, s-au modernizat și s-au dezvoltat de-a lungul timpului. Lansează frecvent colecții noi, arome noi, texturi, nuanțe minunate.

IMG_20140402_182140

Recent, Oriflame a lansat colecția The One, împărțită în trei game: Mega Impact, Frumusețe de zi cu zi și Ultra Rezistență. Imaginea colecției este Andreea Raicu și mi se pare o alegere foarte inspirată, Andreea fiind o tipă foarte fresh și naturală. 🙂

Mă tentează foarte mult noile produse, mai ales anticearcănul și mascara. Am avut probleme în a găsi un anticearcăn potrivit, tot ce am încercat era apă de ploaie. Nu am probleme cu cearcănele, însă am nevoie de puțină „lumină” în zona de sub ochi. Sper că acesta își va îndeplini promisiunile și îmi va oferi ceea ce caut.

Rujurile, de asemenea mi se par perfecte pentru o ocazie mai specială, fiind nuanțe intense și sclipitoare.

Voi ați aflat de noile lansări? Vă tentează?

:*

Lasă un răspuns

