Citește o carte!

Salut!

Am revenit cu forțe proaspete după câteva zile de concediu și m-am apucat de treabă, că postările nu se scriu singure! Bine, bine, pe cine mint eu aici? Sunt mai obosită ca oricând și aș fi vrut să nu se mai termine concediul niciodată. Să rămân printre munții ăia frumoși și să respir aerul curat o viață întreagă. Revenind la oile noastre, azi vreau să vorbesc despre cărți.

Când eram mică și primeam cărți, mă strâmbam. Adică, să citești o carte (fie ea și de povești) îți ia mult timp, necesită efort, nu puteau să îmi cumpere și ei o păpușă cu picioare lungi și păr blond? Și niște dulciuri, apropo. Niște… multe dulciuri! Mă urneam atât de greu și îmi lua atât de mult timp să citesc… adevărul e că eram o puturoasă. Încă sunt, dar măcar citesc.

Anii au trecut și am realizat că nu te ajută cu nimic păpușile cu picioarele lungi și păr blond, nu te ajută nici măcar să fii tu o păpușă cu picioare lungi și păr blond, dacă nu știi să legi două vorbe. Nu mă laud cu cultura mea generală, nu am citit și nu știu nici măcar un sfert din cât aș vrea să știu, dar știți vorba aia… dacă nu curge, pică.

Așa că… citește! Orice ai citi, te dezvoltă. Poate nu îți dezvoltă cultura, dar măcar îți dezvoltă sufletul, imaginația și de ce nu, vocabularul.

Acum regret că făceam nazuri când primeam cărți, pentru că sunt momente când nu mai știu ce să citesc, pentru că de pe acasă am citit aproape tot ce m-a atras. Așa că de o vreme m-am pus pe cumpărat.

Am ales site-ul elefant.ro pentru shopping. Ca orice om chibzuit, am vânat transportul gratuit și reducerile. :)) Când în sfârșit am prins o ofertă bună, am comandat două cărți. Salvează-mă, de Guillaume Musso și Mândrie și Prejudecată, de Jane Austen. Le-am devorat, pur și simplu! Mi-au plăcut enorm! Am așteptat încă o ofertă și am mai comandat două, pentru că nu mă prea înțeleg cu Crimă și Pedeapsă, deci aveam nevoie de ceva nou. 😀

10259923_756754554355011_5957009118038324505_n

De data asta am ales Ultima scrisoare de dragoste, de Jojo Moyes și La răscruce de vânturi, de Emily Bronte. Sper să îmi placă. 🙂 De fapt, sunt aproape sigură că o să îmi placă. 😀

Așa-i că e atâââât de plăcut să îți petreci timpul citind?

8 gânduri despre “Citește o carte!

  1. Eu am iubit cartile de cand ma stiu. Si nu e o exagerare. Toti in familie erau exasperati de cererile mele de povesti. Cate doua ore la rand. Stiam cartile pe de rost si nu admiteam sa se sara nici o virgula. Imediat ce am invatat sa citesc am fost in Rai. N-am mai iesit ani de zile din camera mea!:)) Citeam pana ma usturau ochii…Citeam si ce trebuia si ce nu trebuia. Imi dadeam alocatia pe carti desi ai mei aveau o biblioteca imensa si oricum si ei imi cumparau carti… Chiar si in zilele noastre daca am de ales intre a-mi cumpara farduri sau a-mi cumpara carti, in mod surprinzator:))), aleg tot cartile. Vad ca fii-mea imi seamana si ma bucur. Eu in general tot de pe Elefant iau si de pe Libris unde e mereu transport gratuit, indiferent de comanda. Cand prinzi si ceva promotii devin mai avantajosi ca Elefant. Spor la citit..Cred ca iti va placea La Rascruce de Vanturi (I loved it). Cealalta n-am citit-o! Aaaa si 😦 ca nu iti place Crima si Pedeapsa. La mine e undeva in top 10 cred.Am citit-o de vreo trei ori si chiar ma gandeam ca as mai reciti-o:))

  2. Amin!
    Exact la fel eram si eu in copilarie. Acum, ma bucur enorm cand primesc carti. 🙂
    Am citit La rascruce de vanturi si mi-a placut la nebunie. Acum ma tenteaza si Ultima scrisoare de dragoste. 🙂
    Pupici

    • Mama, Deena, sa citesti Ultima Scrisoare de Dragoste, e geniala! Geeeniiiiaaaalaaaaa! Abia astept sa pun gheara si pe cealalta carte a lui Jojo Moyes. De unde i-o veni inspiratia asta, nu stiu, dar frate… scrie minunat!

Lasă un răspuns

