Goliciuni de aprilie – Dudă, glumești???

Salut!

Azi am o postare șoc, senzațională, în direct și în reluare! Ghici câte produse am consumat luna trecută! Ghici ghici ghici! TREI! Am făcut ochii de lemur când am scos punguța din dulap și le-am văzut! Și culmea, am primit atââât de multe produse luna asta și încă urmează să primesc și am cumpărat atâtea… nu știu când le consum pe toate. Momentan am vreo 3 geluri de duș pe ducă și cam atât. :))

Dar să începem:

Goliciuni de aprilie

  • Balsam de păr Elseve Fibralogy. Mi-a plăcut, am rezerve. Și sampon și balsam. Aveți review aicișa;
  • Gel de duș cu aromă de cocos, Nivea. O minune de gel, mi-a plăcut enorm! Review-ul său, aici;
  • Lash Plumping Mascara, Yves Rocher – primit la o comandă. Momentan, „mascaralele” Yves Rocher mi se par cele mai mișto, împreună cu 2000 Calorie de la Max Factor și Wonder Lash de la Oriflame. Aștept încă unul care să le detroneze pe oricare dintre ele, dar nu cred că există. Micuțul încă nu era consumat, dar începuse să se fărâmițeze sub ochi, avea aproape 4 luni de când l-am desigilat și știindu-mă cu probleme la ochi, i-am zis pas cu durere.

Cam atât! Slăbuț rău, dar sper că luna viitoare am mai mare spor!

Vă pupic și ne vedem mâine cu o nouă postare!

4 gânduri despre “Goliciuni de aprilie – Dudă, glumești???

  1. :))Tocmai m-ai facut sa ma simt mai bine legat de productia de goliciuni pe luna trecuta!:P Mi se parea ca sunt putine rau, acum sunt ok! Acum dupa ce am facut un pic misto…bai vreau si eu gel din ala de dus! Si nu l-am gasit! Poti sa nu ma crezi dar nu l-am gasit. In Carrefour nema, in Kaufland nema, poate sa casc ochii in Auchan daca mi-ai amintit de el. Ce pisici, ca n-o fi pe piata neagra a gelurilor de dus sa nu ma pot bucura si eu de el!

    • Sa stii ca nici eu nu l-am vazut in alta parte in afara de locul meu de munca. :)) Si nici nu il trimiteau daca nu saream eu de 3 palme ca vreau neaparat. :))
      Poate se dau pe sub mana, mwhahahaha! Glumesc. Trebuie sa il gasesti, ca doar nu l-au rapit martienii. Bafta!

  2. Slabut, slabut !! :)) Te revansezi luna viitoare.
    Uite, de la Yves Rocher parca tocmai mascara n-am incercat pana acum.. Am altele desfacute si am tot amanat. Dar nu ma las pana nu pun mana pe una !

    • Mi-e jena, naibii! :)) Dar cum sub nicio forma nu sar peste postarea asta, chit ca am punga goala, o pozez pe ea si tot fac postare. :)))
      Sa stii ca sunt extraordinare! Bine, destul de scumpe, dar cum le gasesti mereu prin reviste sau cadou la comenzi, merita. :))

Lasă un răspuns

