The Liebster Award

Ieri, pe când răsfoiam blogurile dragi la munca, am descoperit că Diana de pe Purrrs’n’Boots m-a nominalizat pentru acest premiu fumos și vreau să îi mulțumesc!

liebster2

Pentru început, ar trebui să scriu 11 lucruri despre mine. Sooo, here we go!

  1. Obișnuiam să îmi epilez mustața cu bandă izolatoare.
  2. Am vrut să devin polițistă, însă am fost respinsă pentru probleme cu vederea. 😦
  3. Am o problemă gravă cu oamenii care îmi vorbesc „de sus”.
  4. Le am cu autoironia. Prefer să râd eu de mine decât să râdă alții. Unii au înțeles greșit treaba, da’ e problema lor.
  5. Nu uit. Nu iert.
  6. Am fugit de două ori de acasă. O dată pe la un an și ceva, când am vrut să ajung la coafor și a doua oară pe la 4 ani, când am vrut să ajung acasă la mine, de la mamaia. 😀
  7. Mi se zicea Urlățica pentru că țipam cel mai tare și mă certam cu toată lumea.
  8. Sunt genul solitar.
  9. Nu îmi plac oamenii care mă fixează cu privirea.
  10. Plâng din orice.
  11. Am o intuiție ieșită din comun. Serios, pe dovedite. :))

Acum, Diana vrea să răspund la câteva întrebări. Întrebări care îmi plac maaaaacsim!

1. Ce îți place cel mai mult să cumperi?

Geluri de duș, ojă și haine. Și cărți.

2. Care este cel mai scump produs de machiaj pe care îl deții?

De machiaj… hm. Probabil fondul de ten Toleriane Teint, am înțeles că ajunge pe la 80-90 de lei.

3. Care este ultima carte citită care ți-a plăcut la nebunie?

La răsărit de Eden. Excepțională!

4. Colecționezi ceva?

Când eram mai micuță colecționam bonuri de casă. Nu știu de ce. Acum nu mai colecționez nimic. De fapt mint, păstrez bonurile de prin concedii. :))

5. Ce lucru mărunt te face fericită?

Uuuuf, sunt multe. O apreciere sinceră, un zâmbet, un răsărit, un apus, o îmbrățișare de la o persoană pe care o iubesc, florile, muntele, marea, o carte mișto, un film mișto, muzica ce-mi place, o prăjitură sau o ceașcă de cafea.

6. Câini sau pisici?

Să ne înțelegem. Îmi plac toate animalele, dar eu animal cu blană, animal care să mi se urce peste tot, nu țin în casă. :))  Aleg câinii totuși.

7. De ce te machiezi?

Să fiu mai frumoasă, mai admirată, să îmi ascund defectele și să am încredere în mine.

8. Ce îți place cel mai mult la tine?

Fizic sau psihic? Fizic, consider că am părul frumos și unghiile. Ca personalitate, îmi place că sunt încăpățânată.

9. Ai vreo poreclă?

În liceu mi se zicea Jugă. Dar acum nu mai are cine să îmi zică așa. :))

10. Ce sonerie ai la telefon?

Pharrell – Happy

11. Ai vreun tic?

Aveam când eram mai mică. Multe. Enorm de multe. Mă copleșeau. :)) Acum nu mai am. Cred. Se pune dacă zic că mă zgarmăn mereu în ochi? Și când zic în, înseamnă ÎN.

Teoretic, acum ar trebui să scriu și eu 11 întrebări și să nominalizez 11 fete, dar nu cred că mă citesc 11 fete. :)) Iar cele care mă citesc, deja au postat. 😀 Deci cine vrea, poate să preia de la mine.

Pupicioși!

13 gânduri despre “The Liebster Award

  1. Auzi ce spune?! Nu cred ca ma citesc 11 fete!!! Musca-ti limba!!! 😛
    Esti haioasa tare si te vreau cu mai multa incredere in tine!

    Eu, mare fan tag-uri, n-am mai reusit-o cu ele! Las’ ca vine vara, cu vacanta, numai in tag–uri stau (ca-n gimnaziu cand aveam oracole…tu ai avut)!

    Puuuppp!
    Ilda
    lavender thoughts

  2. Ce m-au amuzat raspunsurile tale, in special cel cu fugitul de acasa ! :))
    Am fost si eu taguita, dar tare mi-e teama ca nu „fac rost” de timp ca sa-l postez 😀

Lasă un răspuns

