The One – Oriflame

Salut!

Acum două săptămâni am intrat de bună voie și nesilită de nimeni în campania de testare a noilor produre Oriflame. Gama The One. Să zic adevărul adevărat, am aflat de ea pe facebook, postase una dintre fetele pe care le citesc. Am intrat repede să văd despre ce e vorba, șoc și panică! Trebuia scris un articol până pe 28 aprilie. Era 24 aprilie. Și eu peste câteva ore plecam în concediu! Și mă întorceam (obosită) fix pe 28 aprilie. Așa că, dă-i bice, mamă! Nu am fost prea atentă nici la premii, nici la nimic. Am zis să încerc și eu, că n-o fi foc!

Am scris frumușel un articol, așa cum m-am priceput, l-am înscris în „bătălie” și-am plecat la munte. Când am revenit, m-am pus pe… așteptat produsele. Pe 1 mai au venit și eu tare bucuroasă am fost. Mi se părea incredibil că au trimis atâtea zeci de pachete, pentru fiecare fată înscrisă. :))

Și m-am pus pe testat!

Produse - ansamblu

După o săptămână și ceva de teste, vin cu păreri! Am decis să fac o singură postare, să nu mă amețesc și să nu mai amețesc și pe alții. Și de puturoasă, evident!

Începem cu produsele pentru ten, zic: fond de ten, anticearcăn și pudra.

Aveți swatch-uri pentru toate 3:

Fond de ten + corector + pudra - swatch

Fond de ten, descriere oficială: „Fond de ten cu textură lejeră, ce reflectă lumina, oferind pielii o strălucire naturală. Textura satinată pune în valoare frumuseţea naturală a tenului, iar sferele inteligente din tehnologia HaloLight™ perfecţionează şi iluminează tenul. Formula non-grasă oferă pielii o senzaţie de hidratare.

Fondul de ten Illuskin are ambalajul simplu și elegant, din sticlă transparentă, dotată cu pompiță. Are și un căpăcel din plastic pe care riscăm să îl murdărim. Ușor, ușsor, haaaa! Eu nu suport să am cosmetice murdare sau pătate, deci îl curăț mereu. Nu pot să înțeleg cum unele femei, spre sfârșitul unui fond de ten, nici nu se mai cunoaște scrisul de pe ambalaj de cât de jegos e. Bleah.

Consistența nu e nici prea lichidă nici prea cremoasă, nu e grasă și mi se pare potrivită pentru toate tipurile de ten.

Se întinde ușor și frumos pe ten, uniformizează nuanța pielii, însă puterea de acoperire nu e foarte mare. Asta nu e o problemă pentru mine, pentru alea 3 coșuri care îmi apar din joi în Paște, am eu leac.

Rezistența pe piele e medie, eu oricum l-am purtat cu un strat de pudră deasupra și după vreo 6 ore începe să lucească ușor tenul. Am mai spus și o mai spun. Nu e vorba despre un luciu grețos, ci mai degrabă un ”glow” natural al pielii, care pe mine nu mă deranjează absolut deloc.

Factorul de protecție 20 mi-a aruncat ocheade finuțe și m-a făcut să îndrăgesc și mai tare acest produs. De obicei nu prea tolerez FPS-ul în creme, de aceea prefer ca produsele de machiaj să aibă niscaiva factor, că fiind o blondă cu pielea ca de lapte, mă lupt cu pistruii (pe care îi iubesc la alte fete dar îi urăsc la mine).

Nu usucă pielea, nu o îngrașă. Nu mi-au apărut coșuri după folosirea sa.

Nu e rezistent la transfer, dar nici nu văd să promită asta.

Nuanța primită nu e cea mai fericită din păcate, fiind penultima din cele 6 disponibile si… foarte galbenă! Însă s-a adaptat uimitor de bine pe tenul meu. Încă un mare plus. De obicei eu aleg prima sau a doua nuanță la fond de ten, însă mi-a făcut o surpriză Natural Beige-ul ăsta. :)) Menționez totuși faptul că îl port doar cu părul desprins, să nu se cunoască totuși vreo linie dubioasă la gât. :-”

Alte mențiuni? Produsul are 30 ml și o valabilitate de 12 luni de la deschidere.

Concealer

Descriere oficială: „Corector ce oferă acoperire graduală şi un plus de luminozitate. Conţine tehnologia HaloLight™, ce amplifică luminozitatea şi estompează imperfecţiunile, pentru un aspect final perfect. Formulă lejeră, non-grasă.

Deși destul de închis (ultimul din cele 3 nuanțe disponibile), micuțul se adaptează perfect nuanței mele, cu toate că în fotografie se vede altceva.

Îl folosesc și pe post de anticearcăn și pe post de corector (că tot ziceam de ”leacul” pentru alea 3 coșuri).

E cremos, se întinde bine pe piele și luminează pielea din jurul ochilor. Nici el nu se setează în liniile fine, nu e gras, nu „curge” de pe piele.

Are 10 ml și poate fi folosit în termen de 12 luni de la deschidere.

Pudra ambalaj

Pudra

Descriere oficială: „Pudră presată pentru faţă, cu formulă lejeră, ce asigură pielii un aspect final natural, mat. Tehnologia HaloLight™ luminează şi perfecţionează tenul. Textura fină şi mătăsoasă aderă foarte bine la piele şi nu se strânge în liniile fine de pe faţă.

Are un ambalaj micuț și simpatic, dotat cu oglinjoară și un burețel pe care eu nu îl folosesc, pentru că prefer să aplic produsul cu pensula.

Nuanța, din fericire, mi se potrivește deși e cea medie (din cele 3) și e și ea ușor gălbuie.

Oferă tenului un aspect natural, nu încarcă și nu se setează în riduri (am cu duiumul și știu cum e să faci dungi când îți e lumea mai dragă).

Rezistă frumușel, e valabil ce am spus la fondul de ten, pentru că le-am folosit și împreună.

Pudra are 8 grame și valabilitate 12 luni de la deschidere.

 

Acum vă las câteva fotografii, șă vedeți mai bine ce și cum. 🙂

BB Cream Hydreane, La Roche-Posay + Pudră The One Illuskin:

Pudra peste BB cream (1)

Look BB + Pudra (2)

Fond de ten Illuskin + Pudră Illuskin:

Fond de ten + PudraLook Fond de ten + Pudra

Fond de ten Illuskin + Pudră Illuskin + Concealer Illuskin:

Fond de ten + Pudra + Corector

Look Fond de ten + Pudra + Corector

Continuăm cu produsele pentru ochi.

Fardurile cremă, Colour Impact

Farduri - ambalaje

De la stânga la dreapta, în ordinea drăgălășeniei: Beige Pearl, Olive Green, Golden Brown.

Sunt farduri sidefate, cremoase, se întind frumos pe piele. Din păcate, rezistența e buba lor cea mare. După două ore fac dungulițe în cutele pleoapei și e pa-pa tot machiajul. Am avut o tentativă de machiaj cu toate cele 3 nuanțe și am făcut și o fotografie după opt ore, când deja erau aproape șterse. Bine, eu oricum nu mă machiez puternic, deci diferența poate nu sare în ochi, dar pe cuvânt de onoare că atunci când am plecat de acasă fardurile erau la locul lor! :))

CYMERA_20140511_165416

Și acum… nu, nu mergem la război. :))

Farduri - swatch pe fata si mana

Farduri - swatch pe fata

Farduri - swatch pe mana

Fardurile au 4 grame și valabilitate de 6 luni.

Mascara Volume Blast

Mascara Volume Blast ambalaj (1)

E exact genul de periuță de care am nevoie pentru genele mele lungi si blonde! Bețișorul e lung, periuța nici prea mică (să se piardă printre gene) nici prea mare (să nu lase deloc produs pe gene), din plastic, oarecum flexibil, însă nu cât să te murdărești pentru că scapă aiurea pe pleoape sau mai știu eu pe unde.

Oferă volum dar și separare a genelor care, apropo: devin de un negru inteeeens intens intens! După cum am mai zis, am genele blonde și cel mai frumos lucru pe care mi-l poate oferi un rimel e să mi le facă negre, ultra-negre!

Prima dată când l-am folosit am avut impresia că se fărâmă și face bobițe sub ochi, însă apoi nu mi s-a mai întâmplat.

Efectul e… acesta:

Mascara Volume Blast

Îl iubesc! E o plăcere să îmi rimelez genele dimineața!

Are 8 ml și valabilitate 6 luni. Deși eu nu recomand să ținem atât un rimel. E vorba de ochi totuși.

Cu pași repezi, mă îndrept și către produsele pentru buze 🙂

Luciurile de buze Power Shine

Descriere oficială: „Gloss cu efect de luciu şi strălucire extremă. Aplicatorul ShineBoost asigură o finisare uniformă şi luciu ca de oglindă, pentru un aspect de buze voluptoase. Infuzat cu complexul Gloss Kiss (???) – pentru buze mai netede, mai strălucitoare şi hidratate până la 8h.

Eu am primit nuanțele Rose Glacier și Trendy Berry. Rose Glacier e un roz foarte deschis, sidefat, care odată aplicat pe buze, aproape nu se vede. Trendy Berry e un roz ceva mai intens, dar la fel, pe buze arată foarte natural, ușor trandafiriu.

Luciurile au o textură cremoasă, nu sunt lipicioase și nici grase.

Deși au foarte mult sclipici, pe buze sunt naturale, nu te fac să arăți deplasat nici în plină zi.

Mirosul e cel specific întregii game Power Shine, un miros fresh, ”verde”.

Nu usucă buzele.

Burețelul cu care se aplică e pufos și bețișorul rigid și asta îmi place. Nu îmi plac cele cu aplicatorul flexibil, pentru că necesită multă grijă la aplicare.

Nu sunt foarte rezistente din păcate, fiind nevoie să le reaplic odată la o oră-două.

Nu știu dacă am nimerit eu unul defect, dar Trendy Berry curge. Da, curge. 😦 Nu mereu, dar se întâmplă uneori ca atunci când înșurubez căpăcelul, se adună produs între tubuleț și capac. 😦

Au 5 ml și valabilitate până în 2016.

Rose Glacier:

Gloss Rose Glacier

Trendy Berry:

Gloss Trendy Berry (3)

Glossuri - ambalaj

Glossuri - swatch pe mana

Și iată că am ajuns la ultimele produse primite: lacurile de unghii The One!

Din prima am apreciat sticluțele. Sunt adoraaaaabile! Sunt atât de elegante! 😡

Deși par imense, au doar 8 ml, perfect aș spune eu. Cât să nu te plictisești.

Pensula e minunată, scurtă, lată, dozează perfect cantitatea de ojă, nu e nevoie să o reintroduci în sticluță pentru a colora o unghie. Oja e cremoasă, acoperă perfect unghia dintr-un singur strat (mai rar întâlnim așa ceva) dar eu oricum aplic două mereu.

Are un luciu deosebit, care după câteva zile pălește oarecum, din păcate. Dar cui îi pasă? Oricum știm că avem zeci de lacuri de unghii și de obicei ne ștergem gheruțele după 3 zile. Nu? Spuneți da, spuneți da! :))

Rezistă bine pe unghii, chiar și cu treburi casnice. Cu o singură mențiune: ca orice altă ojă, dacă ai unghiile exfoliate, se va curăța mai repede. Am observat asta după ce în 4 zile, unghiile „sănătoase” arătau perfect, iar cele exfoliate erau praf. Cu alte cuvinte, dacă se ciobește, nu e vina ei, ci a unghiilor.

Vă las și câteva fotografii cu nuanțele primite de mine: Orchid și Cappucino.

Orchid:

  Oja Orchid

Cappucino:

Oja Cappucino

Eu Cappucino, mama Orchid:

Oja duo

Și am ajuns și la final!

Îmi pare rău că nu am scris mai multe postări și am făcut una singură și kilometrică, dar timpul e scurt… 😀

Sper doar să aveți răbdarea de a citi și aștept impresii!

Pupic!

9 gânduri despre “The One – Oriflame

  1. Uau…daca as avea si eu asa gene ca tine, as fi cea mai fericita din lume; din pacate, in cazul meu, rimelul nu a functionat…de asemenea imi place cum iti sta cu nuanta Cappucino care la mine pe unghii arata nasol. Imi plac fotografiile!

    • Multumesc frumos! Din fericire, da, am noroc de gene lungi si dese, asa ca ma multumeste aproape orice rimel. Imi pare rau ca nu a functionat… 😦 Pentru mine e periuta ideala.
      La oja nu stiu ce sa zic, probabil depinde si de subtonul pielii, care la mine e roz, nu galben. La fel si oja, e uuuusor rozalie. 🙂

  2. Pingback: Goliciuni de august | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

