Ten hidratat cu La Roche-Posay (Hydreane BB Cream review)

Salut!

Sunt o bestie, știu. 😦 Vreau să fiu bloggeriță dar nu postez decât din când în când. Ideea e că vin acasă seara și tot ce vreau e să mă bag în pat, să ascult muzică sau să mă uit la un film.

Am reușit totuși să îmi mișc fizicul, a.k.a. mâinile să fac fotografii și să notez câteva aspecte legate de un produs cu care mă iubesc intens de vreo 3 săptămâni.

După numeroase experimente cu BB cream-uri și un CC Cream, am vrut ceva mai bun. Mai bun pentru mine. Ceva ușor, cu putere mică de acoperire, care să nu îmi provoace apariția coșurilor și a altor bâzdâgănii pe piele.

Nici nu știu cum am aflat de Hydreane BB Cream. Pe un blog, cel mai probabil. Căutam păreri despre produsele lor pentru că era în plină desfășurare campania de testare în farmacii. Norocul meu cel mare a fost că urma să plec la munte și farmacia Pharmaline din Sinaia unde mai fusesem pana atunci, avea promoția respectivă.

Review Hydreane 8

Vă imaginați că am mers la farmacie imediat cum am ajuns în Sinaia, chiar după ce am lăsat bagajele și am mâncat. :)) Doamna de la farmacie, o dulce! Mi-a dat chiar două broșuri pline doldora de mostre ale produselor La Roche-Posay și mi-a dat ca bonus două broșuri cu mostre Vichy. :)) Cum să nu mă bucur?

Am testat BB cream-ul Hydreane, mi-a plăcut, așa că la plecare m-am prezentat să îl cumpăr. Din păcate, se epuizase stocul de kituri cu produse travel size, că pe ele le ochisem eu de fapt… :)) dar nu a fost nicio problemă, oricum aveam de gând să cumpăr un BB Cream, așa că… fu bini. Am mai primit o broșură cu mostre, apropo. 😀

Am început testarea chiar de a doua zi și sunt încântată. Să începem cu descrierea de pe site, nu?

„Hydreane BB Cream: 1 gest de ingrijire, 5 beneficii pentru tenul tau:

Hidratare 12 ore: intruchipeaza puterea de hidratare si confortul gamei Hydreane.
Calmare: calmeaza pielea si ii reduce sensibilitatea dupa numai 2 saptamani de utilizare.

Uniformizare si luminozitate a tenului: cu o textura proaspata si usoara, se topeste in piele, multumita unui dozaj optim de pigmenti corectori si crema hidratanta. Tehnologia de dispersie a pigmentilor specifica BB ofera o omogenitate sporita, oferind tenului un aspect natural, placut si uniform. Rezultatul: o piele perfecta.

Protectie UV: Hydreane BB Cream contine un sistem de filtre solare care protejeaza pielea sensibila de efectele daunatoare ale razelor UVA si UVB. Protectie anti-UVB: SPF 20, protectie anti-UVA: PPD 12.

Printr-o singura aplicare, hidrateaza, calmeaza si protejeaza pielea. Pigmentii minerali BB sunt eliberati in piele pentru un ten perfect.”

Acum, părerea mea. 🙂 Eu am tenul gras, după cum am mai zis pe ici pe colo. Gras, pori dilatați, puncte negre, coșuri mai deloc. Însă răspunsul primit pe facebook, a fost că da, se potrivește și tenului gras. Bun. Să vedem deci.

Dacă ar fi să enumăr calitățile BB Cream-ului, acestea ar fi următoarele:

  • consistența lejeră;
  • nuanța perfectă, crem-rozalie. Eu am Light (vreau neapărat să menționez faptul că nuanța medie e roșiatică);
  • mirosul e foarte subtil, deși conține parfum. Printre ultimele ingrediente, dar îl conține. Aș putea să îl asemăn cu mirosul cremei protectoare pentru buze, Lipsan (Apliphia) si a glossului Caresse de la L’Oréal. La fel și textura, de care vorbeam mai sus. 🙂 Știu că e un pic ciudat să compar consistența și mirosul unui produs pentru ten cu cele ale unor produse pentru buze, but… asta e părerea mea;
  • uniformizează nuanța tenului. Arată natural și sănătos;
  • puterea mică de acoperire nu e o problemă pentru mine, pentru că nu am probleme majore ale tenului. Se adaugă la plusuri;
  • se aplică ușor, nu lasă dungile urâte pe care le lasă BB Cream-ul Yves Rocher, de exemplu;
  • nu încarcă tenul, nu evidențiază porii sau ridurile, e aproape invizibil;
  • îmi simt tenul hidratat. Deși e gras, de multe ori simt că mă strânge… ei bine, nu se mai întâmplă;
  • nu e comedogen (Heeeei Halleluia! – vorba „ceia”)
  • factorul de protecție 20 îmi place place place!
  • îl pot folosi atât ca atare cât și ca bază de machiaj. Când îl folosesc ca bază, nu mai aplic altă cremă înainte.

Ca minusuri nu pot să spun decât că… dacă aveți un ten gras (scrisesem ren gras :)) ), aveți nevoie și de pudră pentru că după aplicare, tenul lucește. Ei… și chiar și cu pudră, apare luciul după vreo 4-5 ore. Că pe mine nu mă deranjează tenul lucios am mai zis. Prefer luciu ușor decât mutră de ghips.

Haideți să vă și arăt câteva fotografii. 🙂

Review Hydreane 5

Review Hydreane 7

Review Hydreane 6

Review Hydreane 3

Review Hydreane 4

Review Hydreane

Ce spuneți? Vă tentează? Ați încercat? Veți încerca?

BB-ul îl găsiți în farmacii, are un preț în jur de 60 de lei (al meu a fost 61,36 de lei), 40 ml și e valabil 12 luni de la deschidere.

Pupici!

17 gânduri despre “Ten hidratat cu La Roche-Posay (Hydreane BB Cream review)

  1. Sa stii ca m-am tot gandit la oferta aceea cu „Cumperi 1, primesti cutia cu produse cadou”, dar nu stiam ce sa-mi cumpar !! :))
    Interesant revewul tau si cred ca mi s-ar potrivi si mie acest BB, desi eu mai am 2-3 cosuri cand si cand, dar n-ar fi o problema, folosim corector.
    Arata bine pe ten, fooarte natural, nici nu zici ca ai ceva pe fata. Totusi, ma abtin si nu-l voi trece pe lista cu dorinte, caci mai am si fonduri de ten si vreo 2 CC Creamuri(Elmiplant si Max Factor) care stau cuminti sa fie folosite.

    • Woho, ai cateva. 😀 Asa sunt eu cu pudra. Am un Accord Parfait pe terminate, o pudra pulbere hd in varianta mini abia inceputa si pe banca de rezerve sta cuminte un Creme Puff de la Max. Din martie ma abtin sa nu o deschid. :))

      • Aaa si p.s. mie mi-a facut cosuri cea de la Elmiplant. 😦 o am pe banca de rezerve si eu, dar nu stiu daca o sa ii mai vina randul. 😦

    • Eu am preferat BB-urile de cand au inceput sa apara si pe la noi. Garnier e prima iubire, e fantastic. Iar LRP e atat de usurel si fin, ca nu am cum sa nu il iubesc. Si clar o sa imi cumpar altul dupa ce il pap pe acesta. 😀 Fondul de ten tot de la ei il am. Si pe ala la fel, o sa il folosesc in continuare. Pentru ca daca un lucru merge bine, nu ai de ce sa il schimbi. 😀

  2. Pingback: What’s in my Beauty Box | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Produse Holy Grail | Bibelou's Blog

  4. Aplicat in doua straturi mai capeti ceva acoperire..? I know, i know, bb cream-ul nu e pentru acoperire, dar ca fapt divers :))) am niste cosuri nazdravane si totusi vreau sa incerc acest bb cream pentru ca am auzit numai de bine de el.

    • Hello! Da, dar foarte foarte putin. Nu te astepta la cine stie ce minune ca nu o sa o vezi. Dar ca orice bb cream, parca patrunde in interiorul imperfectiunilor si le face mai putin sesizabile, chiar daca nu acopera. Eu cand ma stiu cu probleme mai folosesc si un alt produs pe zonele respective. Un fond de ten sau un corector. Daca ai doar cateva cosulete nu cred ca e o problema. 😀
      Intr-adevar e un bb tare bun si fin chiar daca acoperirea e spre zero. :p

  5. Pingback: Goliciuni de Mai (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

