Danone și o mare pofticioasă

Recunosc, sunt o mâncăcioasă! Aș mânca întruna, poftesc la tot felul de bunătăți, dovadă stând și aspectul meu pufos. 😀

Dar mai presus de toate bunătățile din lume, stau lactatele. Aș mânca la orice oră brânză, cașcaval, smântână și cel mai des, iaurt. Când eram mică nu îmi plăcea iaurtul, mi se părea o acritură fără sens. Dar timpul a trecut, au apărut noi firme, cu noi produse care mai de care mai bune.

Am întipărită în minte perioada când eram cu apartamentul în renovare și nu aveam spațiu pentru a întinde o masă cu mâncare gătită și mâncam înainte de a pleca la școală… pâine proaspătă cu iaurt și parizer! Dumnezeule mare, de câte ori îmi amintesc, poftesc! Atât de bun era! Dacă vă întrebați ce iaurt era, ei bine, Danone e vinovatul!

Danone, care pe 15 mai a împlinit 15 anișori de la fabricarea primului iaurt în București. La multi ani, Danone, ne vedem la majorat! 😀

Cu această ocazie, Danone și-a relansat site-ul, care mie mi se pare foarte util. 🙂

Găsim acolo, la distanță de un singur click, date despre firmă, despre produsele lor, site-ul fiind foarte bine structurat.

Îmi mai place foarte mult faptul că găsim afișate ingredientele pentru fiecare produs în parte, lucru care nu se întâmplă nici la majoritatea site-urilor de cosmetice! Foarte bine gândită mișcarea și pentru asta îi felicit.

De asemenea, mi se par utile sfaturile pentru a duce o viață sănătoasă, incluzând sportul și alimentele hrănitoare și sănătoase.

Dacă ar fi să schimb ceva la site-ul Danone, ar fi legat de aspectul primei pagini. Îmi pare o amestecătură de imagini care pentru cei cu vederea mai slabă (ca mine – am astigmatism și amestec imagini și litere și cifre și chipuri… you get the idea!) i-ar putea ameți. Dar poate asta e doar subiectiv. Per ansamblu îmi place.

Cam atât am de spus eu. Vă invit să descoperiți site-ul și hai noroc cu o Activia de băut. Cu fibre, musai!

Pupici!

Lasă un răspuns

