L’Oréal Accord Parfait La Poudre – scurt review

Bună!

Am promis că săptămâna aceasta scriu, deci scriu!

Azi a venit rândul pudrei pe care am folosit-o în ultima perioadă, pudra Accord Parfait de la L’Oréal!

DSCN1551

Este prezentată drept o pudră cremoasă, cu pigmenți minerali și îmbunătățește calitatea pielii. Se adaptează perfect și este extrem de blândă. Promite un aspect perfect până la 10 ore (studiu realizat pe 61 de femei) și lasă pielea să respire.

Urmărind strict promisiunile oficiale, pot să spun că își face treaba.

  • are într-adevăr textura fină, aproape cremoasă;
  • chiar și pe tenul meu deschis s-a adaptat perfect, cu toate că am avut nuanța N4-Beige;
  • pielea mea sensibilă a tolerat-o, nu am avut „surprize” știm noi de care cât timp am folosit-o;
  • nu pot să spun că a arătat perfect chiar 10 ore, dar cel puțin 5 ore, da. Matifiază frumos (cât să se vadă că e totuși piele, nu statuie) iar după vreo 6 ore apare un luciu subtil. Însă după ce ajung acasă încă „arăt machiată”, chiar dacă nu mai sunt frăguță ca la 9 dimineața;
  • mi-a plăcut că era dotată cu oglinjoară destul de mare și un burețel pentru aplicare. Am uitat să le pozez și am aruncat-o deja. 😦

DSCN1279

DSCN1550

DSCN1552

Per ansamblu eu sunt tare mulțumită se dea, sau mă rog… am fost. Am folosit-o din noiembrie până la sfârșitul lui mai, când mă chinuiam cu pensula pe margine și am decis că e timpul să renunț la ea.

Cantitatea e de 9g și are termen de valabilitate 2 ani de la deschidere. Prețul se învârte în jurul a 60 de lei. O găsiți în supermarketuri și în magazine care comercializeză produse L’Oréal.

Pupicici!

 

4 gânduri despre “L’Oréal Accord Parfait La Poudre – scurt review

  1. Oricat de cremoasa ar fi in capul meu tot un aspect prafos ramane la final, poate ma insel pentru ca nu am folosit pudra pana acum, doar am incercat una putin sa vad aspectul caci nuanta era mult prea deschisa si am dat-o mai departe.

    • Sa stii ca arata foarte natural pe piele. Dar bineinteles asta depinde si de felul cum o aplici. De exemplu, eu daca mai mult tapotez cu pensula, arata incarcat si arata chiar „prafos”, dar daca o aplic prin miscari circulare se schimba situatia si aproape nu se mai observa pe piele. Ramane aspectul neted si uniform. 🙂

  2. Este cea mai fina, perfecta si rafinata pudra pe care am avut-o vreodata! Depinde de unde o achizitionezi. Eu am cumparat-o de la Müller Drogeriemarkt, din Viena si am fost, de fiecare data, uimita de perfectiunea produsului! Este ideala pentru orice varsta!

Lasă un răspuns

