Experiența mea cu „kitul de coafare sub duș” – Klorane

Bună!

În aprilie am fost surprinsă și foarte bucuroasă să mă număr printre câștigătoarele concursului Klorane, organizat pe site-ul www.macnetize.com. Citisem în acest articol despre produse, am participat și eram foarte nerăbdătoare să le primesc și să le încerc.

După câteva săptămâni a venit curierul și eu am fost happy, mai ales că era chiar zi de spălat pe cap. Așa că m-am pus pe testat chiar în acea seară.

     DSCN1576

Gama Klorane cu extract vegetal de in promite să dea volum chiar părului fin și subțire, volum ce se păstrează, oferind părului un aspect de „proaspăt coafat”. Este alcătuită din șampon, balsam și balsam fără clătire.

După cum sunt sigură că am mai menționat până acum, am părul destul de lung (chiar dacă am mai tăiat puțin din el), cu fir subțire, cu tendință de cârlionțare. După experiența plăcută cu Elseve Fibralogy, eram curioasă dacă mai poate un alt șampon să îmi dea volum de reclamă.

Curioase?

Știu, dar haideți să vă spun câte ceva despre recipiente, texturi, miros.

Șamponul a venit ambalat într-o cutiuță. Asta îmi place, mi se pare elegant, ca și sticluța propriuzisă.

Are 200 ml și 12 luni termen de valabilitate de la deschidere. Mirosul e natural, floral-verde, seamănă ușor cu teiul, dar vorba aia… seamănă cu ceva, dar parcă e altceva! Nu știu cum miroase inul, dar mie tot a tei îmi seamănă. E foarte lichid și trebuie să ai grijă cu el, altfel îți scapă printre degete. Însă așa lichid cum e, face destulă spumă și nu e necesar prea mult produs.

DSCN1574DSCN1573

Balsamul e tot lichid, însă ușor gelatinos, are o tentă gălbuie și mirosul asemănător cu al șamponului dar duce un pic spre acrișor, gen oțet. Capacul tubului mi-a dat mult de furcă, cred că am prins eu unul cu defect, căci efectiv după ce mă trec toate transpirațiile reușesc să îl deschid. Ultima dată am dat cu totul capacul la o parte, toată partea aceea albă, pentru că nu se deschidea și pace!

Tubul are 150 ml și 12 luni valabilitate.

DSCN1571

DSCN1578

Balsamul spray are o textură gelatinoasă în sticluță, chiar se observă niște mici bule. Mirosul e asemănător cu al șamponului. Are 125 ml și tot 12 luni valabilitate.

DSCN1572

Acum, după ce am prezentat „inculpatele”, vreau să vă povestesc despre efecte. Aici le iau la grămadă, pentru că le-am folosit împreună, deci nu le cunosc efectele separat.

În primul rând, da, frate! Părul meu are volum! Un volum care se menține chiar și a doua zi, uneori chiar a treia (de obicei mă spăl la 3-4 zile pe cap). Imediat ce se usucă, părul meu arată ca al gagicilor din reclame. Dacă era mai drept, nici nu mai aveam nevoie să îi fac altceva, dar pentru că nu-i nici drept nici creț, am început să folosesc de-o vreme… măria sa, placa.

Am aplicat șamponul ca pe oricare altul, am clătit bine și apoi am aplicat balsamul chiar de la rădăcină, așa cum este recomandat, apoi am clătit. Când părul e aproape uscat, aplic și spray-ul, insistând pe rădăcini.

Nu usucă vârfurile, nu încurcă părul. E moale, lucios și mătăsos.

Nu îngrașă părul.

Când mă coafez (cu placa, după cum am scris mai sus), părul se menține drept până la următoarea spălare. De obicei vârfurile o luau razna chiar din prima zi.

Șiu cam atât cu părțile bune.

Micile… probleme sunt de la mine cred. Am mai spus-o, am probleme cu mătreața! Mi se pare ușor amplificat procesul de… ninsoare la mine printre cosițe. 😦

Și de parcă nu ar fi de ajuns… mă mănâncă scalpul. Aici nu știu pe ce să dau vina… am simțit ușoare mâncărimi și înainte, dar de vreo 2 săptămâni de când nu mai am apă caldă (doresc să adresez pe această cale sincere vorbe de dulce și de mascara celor responsabili) și fac băiță la ”cabina lighenuș”, efectiv mi-am zgâriat pielea capului. 😦

Și de parcă nici asta nu ar fi de ajuns, de o vreme parcă adun mai mult păr în perie.

Nu știu ce să spun, nu știu ce să cred. 😦

Pentru o vreme o să folosesc doar balsamul fără clătire, să vedem dacă mai am probleme.

Acestea fiind spuse, vă recomand produsele Klorane cu extract de in doar dacă nu aveți probleme cu scalpul, nu aveți mătreață sau pielea foarte sensibilă.

Pentru că dincolo de micile mele probleme, produsele astea chiar fac ce promit!

DSCN1568

Produsele le găsiți în farmacii, iar prețul celor 3 este în jur de 140 de lei (împreună).

Vă tentează?

Pupicici!

5 gânduri despre “Experiența mea cu „kitul de coafare sub duș” – Klorane

  1. la scalpul meu distrus, e clar ca nu mi s-ar potrivi. AM facut si eu matreata acum, ca am schimbat sampoanele ca o apucata. Dar nu e matreata, am doar 2 locuri unde ma mananca si mi-am rupt cojitele pana la sange.. 😦

    • Pe mine m-a distrus porcaria aia de sampon cremos de la Kallos. Cu eticheta roz cu negru. E groaznic, de atunci nu imi mai trece matreata cu nimic.
      Asa am facut si eu acum, am cateva locuri unde ma mananca si scarpin pana da sangele.

  2. Ok, stam departe de ele. Notat! Volum am de la natura de as vrea sa mai dau si pe la vecini. Si in ultimul an dupa un rahat de sampon Garnier multe sampoane mi-au facut scalpul sa se revolte. Sooooo. no go for me!

  3. Pingback: Concurs de blogging | alexandrugrivei.ro blog personal

Lasă un răspuns

