Am încercat și mi-a plăcut – Glam Matte L’Oréal Paris

Bau uau!

Am postat aseară o fotografie pe pagina de facebook a blogului, ca un preview al articolului de față.

Lămuririle stau în titlu. Am avut ocazia să încerc toate nuanțele noului ruj Glam Matte și vin cu câteva impresii. 😀

Ele fac parte din noua colecție primăvară-vară 2014, ce cuprinde 5 nuanțe de ruj mat, patru nuanțe de ojă texturată (mai pe românește – nisipoasă) și două tușuri pentru pleoape (albastru și verde).

Dacă de ojele nisipoase m-am plictisit deja iar la ochi nu port decât o dungă de fard negru și mascara (de obicei), rujurile mi-au captat atenția total. Pentru că sunt nuanțe vii, de vară, de vacanță, turbate, electrice!

Să vă spun câteva cuvinte despre ele și cum se comportă, apoi trecem la fotografii!

  • sunt foarte pigmentate!
  • în strat subțire sunt complet mate;
  • aplicate într-un strat mai generos sunt ușor lucioase, însă se mătuiesc după o vreme. Eu le-am pozat imediat după aplicare, de aceea sunt lucioase;
  • rezistă în jur de 4 ore;
  • nuanțele de roșu pătează buzele (ieeeei!);
  • au un miros subtil și drăguț;
  • nu sunt grase și nici lipicioase;
  • nu usucă buzele!

Acum să trecem la partea unde eu vă arăt fotografii cu mutrița mea obosită.

CHERRY CROP

Cherry Crop (1)

CORAL DENIMISTA

Coral Denimista (5)

Coral Denimista (6)

 

FUSCHIA FLARE (eu credeam ca e Fuchsia, dar așa scrie pe dosul tubuletului)

Fuschia Flare (3)

Fuschia Flare (6)

 

SKINNY TANGERINE

Skinny Tangerine (2)

ZIP IT ROUGE

Zip it Rouge (18)

Zip it Rouge (6)

Astea-s toate. 🙂 Nuanța mea preferată e Coral Denimista. E atââââât de drăgălașă!

Cantitate: 6ml.

Preț: în jur de 40 de lei. La magazinul unde lucrez eu, e 43 de lei, cu promoția lunii iunie.

Ca să închei într-un mod colorat, vă trimit 5 pupicici!

CYMERA_20140621_200640

Bye!

 

 

11 gânduri despre “Am încercat și mi-a plăcut – Glam Matte L’Oréal Paris

  1. Vai, cine m-a pus să mă uit aici? M-ai terminat cu Coral Denimista și mai ales cu Fuchsia Flare!! Trebuie să le am, dar ce preț ridicat, taică. 😦 Deci chiar sunt demențiale culorile și nu am nimic asemănător. :-”
    Ce bine îți stă cu Fuchsia Flare. 🙂 Îți scoate foarte frumos ochii în evidență.

Lasă un răspuns

