Inspired by… O sonho nao acabou

Cine mă știe de pe facebook, știe și că de când a început Cupa Mondială, am turbat instant cu Brazilia.

Brazilia rămâne un vis de-al meu cam de pe vremea când aveam 14 ani și mă uitam la Clona. Rio mi se pare un loc atââât de fain și de colorat! Iar de când au început meciurile Cupei, mi-am stabilit ca favorită… Brazilia, evident. Inițial mă gândeam la Spania, dar cu ea am ținut acum 4 ani, am zis să mai schimb și eu, că doar sunt femeie, nu se poate să rămân constantă… :)) și cum de vreo 2 ani, jucătorul meu preferat e Neymarinho,  haida! Ei sunt aleșii! :))

M-am uitat la toate meciurile pe care le-au jucat, am postat pe facebook de s-au plictisit friendșii de mine, așa că vin și aici. 😀

Am ales un machiaj cu care să îmi susțin echipa preferată și am zis să vi-l arăt și vouă, că trebușoarele faine și vesele trebuie împărtășite cu alții. 😀 Nu-s eu make-up artistihno, da’ măcar incerc. 😛 Intenția mea nu e să mă laud cu machiajul meu și nici să dau lecții, doar să dau o altă semnificație ”artei” numită machiaj!

Săăă trecem laaaaa… trebinho!

 Neymarinho (2)

Neymarinho (1)

Neymarinhoo

Neymarinho (3)

Neymarinho (4)

Neymarinho (5)

Neymarinho (7)

Neymarinho (8)

Neymarinho 9

Neymarinho 10 - Copy

Neymarinho                                                                  ( cine bate searaaa, la fereastra mea? :)) )

O parte din produsele folosite:

DSCN1768

Pe ten am avut Dermablend de la Vichy (nu știu ce nuanță, am avut doar un strop primit prin bunăvoința unei cliente, pentru că eram curioasă cum e :D), un strat de pudră Creme Puff de la Max Factor (nuanța 05, Translucent), pe pleoape Eternal Gold de la Maybelline și Olive Green (Oriflame), iar în colțul intern al ochiului, nuanța cea mai deschisă din palețuța Nude Lingerie de la L’Oréal. Dunga neagră a fost trasată cu un fard negru dintr-o paletuță No. 7. Genele au fost îmbrăcate în trei straturi generoase de mascara The One de la Oriflame, iar sprâncenele au fost puțin colorate cu un creion essence (nuanța Blonde). Obrăjorii au fost înviorați de Sweet Coral de la Oriflame iar pe buze am purtat un gloss roz pal essence, Very Berry.

Cam aici se termină joaca mea cu machiajul, așa că mă opresc din lălăit.

A, un singur lucru mai am de spus…

keep-calm-and-forca-brasil-2 - Copy

8 gânduri despre “Inspired by… O sonho nao acabou

  1. Iti sta bine, Dana! Esti tare nazdravana, ti-am mai zis! 😀
    Forca Brasil…mi-ai dat un motiv sa-mi stabilesc favorita! :))

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Eu cu fotbalul nu am tangente. Stai sa ma corectez. Nu MAI am tangente. Prin liceu nu ratam nici un meci si injuram in rand cu bunicu-meu!:)) Apoi l-am intalnit pe barbatu-meu care e unul din putinii barbati nepasionati de fotbal si m-am calmat. Bine, acum a inceput s ail pasioneze fotbalul ca are motiv de mers cu baietii la beri la terasa „sa vada meciul”. :)) Machiajul imi placee! Dar trebuia mai verde, nu?:))Si cu galben. Si cu albastru! Strapezeala de dinti style!:))

    • E usor adaptat machiajul pentru ca nu posed asemenea culori in trusa. Asa ca am facut cu auriu, verde inchis si o dunga de creion albastrui. 😛
      Nici eu nu am mari tangente cu fotbalul in afara de Steaua, Barcelona si mai nou, Brazilia. Vorba aia, tot omu’ are nevoie de ceva in care sa creada, altfel apare haosul. :))

Lasă un răspuns

