Gel Calmant Herbalife – scurt review

Salut!

Mă simt cam ciudat să fac acest review sau această tentativă de review pentru că nu mai am ambalajul produsului respectiv si mie îmi place să am produsul lângă mine când scriu despre el.

Așa că mă voi baza pe memories și îi dau înainte cu tupeu!

DSCN1695

Am primit acest gel tot de la draga de Camelcutza și recunosc că la început l-am sucit pe toate părțile pentru că nu știam la ce e bun. Nu știam ce întrebuințare să îi dau. Așa că l-am băgat pe nea Gogu in funcțiuni (google) si am aflat ca fetilii l-au folosit fix cum îmi trăsnea mie prin cap să o fac. Adică pe post de gel după epilare.

Cum s-a comportat… aflăm acum!

În primul rând, este un gel incolor, fără miros, ambalat într-un tubuleț de 50 de mililitri. Al doilea ingredient de pe listă e extractul de aloe și asta m-a încântat pentru că de obicei extractele naturale sunt ceeeel mult pe la jumătatea listei. În plus, mai găsim pe listă multe alte extracte naturale, însă nu mă pricep atât de bine la ingrediente încât să le recunosc. Dar oricum asta nu poate fi decât de bine. 🙂

DSCN1687

DSCN1692

Inițial l-am aplicat pe mustăcioara proaspăt epilată și am avut surpriza de a constata că nu îmi mai apar coșulețele alea mici și enervante după epilare.

Același lucru și cu brațele. De fiecare dată când mă epilez pe mâini (cu epilatorul), aproape o zi am puncte roșii pe piele și câteva zile după, tot apar aceleași coșulețe despre care spuneam mai sus. Însă, când am început să folosesc gelul Herbalife după epilare, roșeața a trecut în câteva ore și coșulețele aproape au lipsit. Au fost doar câteva mici și silfide. 😀

Pe picioare nu am probleme oricum, așa că nu am ce să zic.

Ce vreau neapărat să menționez e că mi s-a părut că după câteva luni și-a schimbat puțin de tot mirosul sau mai bine zis a căpătat un ușor miros de plantă veștejită. Nu știu dacă e doar impresia mea, dar așa mi s-a părut. Probabil pentru că e cât se poate de natural și nu are cum să reziste la fel de mult ca bombele cu conservanți. Al meu oricum expira în iulie, așa că l-am folosit în iunie cu mare spor și drag, pentru că efectele nu s-au schimbat cu nimic. A fost la fel de bun.

Nu știu ce să spun despre preț pentru că eu am avut doar versiunea mini. L-am găsit pe net la prețul de 42 de lei, dar nu se specifică ce cantitate are. Aici: http://www.herbalway.ro/produs-herbalife_herbal_aloe_gel_calmant-132.html

 

Bun, mai multe nu am de zis despre fostul meu micuț prieten.

L-ați avut?

Pupicici!

 

2 gânduri despre “Gel Calmant Herbalife – scurt review

Lasă un răspuns

