Summer Lovin’ Tag

Hello, hello, people! 😀

Sunt tot eu, mai obosita si mai pleoștită ca oricând, dar azi mă prefac că nu îmi e somn și vin cu un tag foarte simpatic pe care mi l-a pasat Deena acum câteva zile.

1. Un ruj de vară pe care îl iubești?

DSCN1907

Rujul Extraordinar, L’Oréal, nuanța 102, Rose Finale. E foarte fain, lucește ca oglinda și miroase a gumă Turbo. ;;)

2. O ojă de vară pe care o iubești?

DSCN1905

Maybelline Colorama – 310. E delicioasă! Așa de mult o iubesc că nicinu îmi vine să o folosesc, de teamă să nu se consume. :)) Asta pentru că cealaltă preferată s-a consumat deja (o să o vedeți la goliciuni).

3. Un costum de baie pe care îl iubești vara aceasta?

DSCN1903

Drăguțul ăsta a venit cu mine de la Lidl și pe bune că îmi place! Anii trecuți arătam cât de cât decent, dar acum că am pus ceva cărniță pe mine, parcă mă coafează un costum dintr-o piesă. Materialul e foarte fain, așa cum m-am obișnuit cu hainele din Lidl și sper că o să ne împăcăm fain.

4. Frappuccino-ul preferat de la Starbucks?

Poți să repeți întrebarea, te rog frumos? Mă fac că n-am auzit.

Berea, doh.

Una la mână, nu am Starbucks în oraș și oricum nu aș plăti un asemenea preț nesimțit pe puțină cafea cu gheață.

5. Autobronzantul preferat?

Nu folosesc. De ce? De puturoasă. Neeeext! :))

6. Cântecul preferat în această vară?

Ia la mama:

7. Accesoriul de vară preferat?

DSC_0591

Nu port de obicei ochelari de soare pentru că îmi e rușine. Dar când am văzut că nu mai strâng ochii când dau de soare, am început să îi port. Drăguții mei sunt luați de la Meli Melo, primăvara asta.

8. Parfumul/aroma preferată de vară?

DSC_0592

De obicei port ce vreau, când vreau, cât vreau. Dar aici am un preferat clar, care a fost folosit cu drag și vara trecută și e folosit și acum. Moment de Bonheur, parfumelul meu de vară și mai ales, de concediu.

9. O carte de vară pe care o iubești?

Pânza de păianjen de Cella Serghi. E a patra, dacă nu chiar a cincea oară când o citesc. Doar primăvara sau vara, altfel nu are farmec pentru mine. E o minune de carte și o recomand din tot sufletul oricui vrea o poveste sensibilă și frumoasă.

 10. Ce îți dorești cel mai mult să faci vara aceasta?

Să dorm, să respir aerul cald care mi-a lipsit atât de mult, să merg la mare. Marea e parte din sufletul meu, așa cum e parte din sufletul Dianei Slavu din Pânza de păianjen.

Dacă vă tentează tagul, vă invit să îl preluați. 🙂 Care sunt preferatele voastre?

Pupicici!

4 gânduri despre “Summer Lovin’ Tag

    • De doua ori am baut la ei. Prima data un frappuccino sau puii mei, nu stiu cum ii zicea. Avea gheata, ciocolata si multa frisca, iar a doua oara un cappuccino care era foarte amar. Primul mi-a placut mai mult. Dar asta e prea putin ca sa zic ca am un preferat.

  1. Am primit si eu tag-ul de la Deena! Sunt la foarte mare inghesuiala cu postarile si ma intreb daca reusesc sa ma ocup de el – mi-ar face mare placere!
    Am citit cu interes raspunsurile tale, m-au delectat… 🙂

    Pupici, ca de la puturoasa la puturoasa! :)))
    Ilda

Lasă un răspuns

