Goliciuni de iulie

Saaaaluuuuut!

Pentru că a mai trecut o lună frumoasă de toamnă, trebuie musai să mă prezint la raport cu nudurile mele în toată splendoarea lor.

Probabil încă vă gândiți că tâmpita a scris toamnă în loc de vară, dar uitați-vă si voi pe geam. Dacă asta e vară, eu merit o pizza. :))

Nu am pradă serioasă, dar ata ete, uneori mai multe, alteori mai puține… oricum obiectivul meu e să ajung la cât mai puține goliciuni, asta însemnând că am început să cumpăr chibzuit și nu mai am produse aiurea de consumat tot timpul, ci doar produsele necesare pe care le arăt o dată, de două ori, până devine obicei și nu le mai arăt deloc. Dar femeie sunt și asta nu cred că se va întâmpla, așa că… să purcedem, zic! :))

DSCN1936

  • cremă de mâini Dove, foarte faină, hidratantă, miros frumos, e a doua pe care am consumat-o!
  • fixativ Wellaflex, un fixativ ușurel pe care l-am folosit foarte rar, în ultima vreme mai des pentru că am breton. Nu încarcă părul, e ok;
  • minunata mea Colorama 315, v-am lăudat-o în această postare. Lacurile de unghii Maybelline mi se par printre cele mai bune din ce am încercat, iar cea portocalie din aceeași postare mi-a rezistat aproape o săptămână pe unghii, în condițiile în care am și trebăluit;
  • ser termoprotector Gerovital Plant. Al doilea flacon terminat, în 4 ani. Nu va fi ultimul, mai ales pentru că m-am tuns la nivelul umerilor și o să stau mai des cu placa în păr;
  • balsam de buze Nivea cu aromă de pepene. V-am vorbit despre el aici. Simpatic, dar nu atât de aromat ca suratele lui Nivea. Acum vreau un Baby lips neapărat!
  • șampon pentru păr blond Yves Rocher. Cumpărat mai mult pentru mirosul demențial de tei, deși teoretic are mușețel;
  • fard de pleoape de pe vremea lui Vlad Țepeș. A fost al mamei dar țineam neapărat să vă amintesc să nu folosiți produse expirate! :))
  • gel de duș Cien, cu aromă de… Barbados. :))) Nu pe bune, eu am simțit ceva cocos, ceva de ceva, apoi m-am plictisit de el, apoi mi-au tăiat apa caldă și l-am folosit pentru spălarea cabinei de duș, a.k.a. ligheanul;

DSCN1938

  • set de autocolante pentru unghii essence… primele de acest fel pe care le-am încercat. Dacă vă interesează părerea mea, aruncați un ochi pe facebook. Zic doar atât: NU;
  • mostră primer Sephora. Textură de gel, care în contact cu pielea se „prăfuiește” și matifiază. E fain, dar o premieră pentru mine;
  • mostră cremă matifiantă Farmec Natural cu aloe vera. Prima pe care am încercat-o nu mi-a plăcut, dar văd că acum ne înțelegem. Tot ce e posibil să cumpăr crema;
  • mostră cremă de față Toleriane Ultra, La Roche-Posay. Sunt fană!
  • mostră cremă Ecollagen Oriflame. Folosită o dată parcă, maxim de două ori (mie imi ajung mostrele astea pentru vreo 5 utilizări) dar a urmat o explozie de coșuri (nu din cauza ei) și a trebuit să aplic altceva să treacă;
  • fard de pleoape nuștiucumsenumește de la Oriflame. Pietros, nepigmentat. Nu, merci.

Astea sunt! Nu multe, dar nici puține! Luna viitoare am și mai puține! :)) Cred.

V-am pupat!

2 gânduri despre “Goliciuni de iulie

  1. În afară de lacul Colorama și fixativul Wellafelx nu am încercat nimic din ce ai consumat tu, deci nu aș ști ce să spun despre ele. Și eu iubesc ojele Colorama. IEftine și bune 🙂
    IAr eu nici nu trebuie să mă uit pe geam să vaăd dacă e vară. Aici aerul frige. Treci pe la Galați dacă vrei să simți ce înseamnă vara cu adevărat. Eu m-am săturat :))

Lasă un răspuns

