Tag: The secrets of the blogging

Saliu’!

Azi vin fuga fuga cu un tag primit pe blogul Cameliei și dispar din nou ca măgăreața măgarul în ceață pentru că sunt într-o fază atât de nasoală de plictiseală amestecată cu oboseală cruntă, stres și chef de nimic, încât nu îmi arde absolut deloc de review-uri, swatchuri, poze cu buze și alte alea.

Însă tagul e așa frumușel și îmi trezeste amintiri, încât nu pot să îl ratez!

Leț du it!

1. When did you start blogging and why?

Am creat Bibeloul la începutul lui 2010, când scriam pentru un site local, „condus” de un fost amic. Inițial nu mi-a plăcut ideea de a scrie pentru un site, însă mi-a plăcut apoi atât de mult să postez articolele, să citesc reacțiile pe care le stârneau, încât am decis că vreau să am un loc doar al meu unde să îmi expun ideile. Inițial a fost un blog cu de toate, cugetări, idei, poezii și altele, dar după ce l-am abandonat o perioadă si între timp m-am angajat, am zis să îi schimb „profilul” oarecum.

 
2. How many people in „real life” know about your blog?
Multă lume. Însă aproape nimeni din real life nu îl citește. Sunt prea preocupați de joburile lor serioase de oameni serioși din birouri serioase ca să se intereseze de cel mai nou fond de ten și ce ojă a rupt gura târgului luna asta. Mă bazez pe celelalte fete cu bloguri, fetele mele dragi pe care le citesc și îmi întorc vizitele. Cu real life-ul nu fac nicio brânză.
 
3. What are your favourite posts to read?
Sunt încântată de postările cu „goliciuni” cosmetice, review-uri, produse dezamăgitoare (să știu de ce să mă feresc) și  instalife-uri. Cel mai puțin îmi plac postările cu outfituri, dar doar pentru că nu mă preocupă foarte mult hainele în general. Dacă am o otreapă pe mine e ok.
 
4. List a blog you have discovered recently.
E, la nabadaia. M-ai prins. Nu am fost in cercetare de o vreme. Uite pun unul care îmi place mult de tot: Kind of Ira. Nu l-am descoperit chiar recent, însă recent am început să citesc regulat.
 
5. Which posts are you most proud of?
Uite, de exemplu poezia asta. Cândva scriam poezii. Am zeci de poezii și mereu mai descopăr câte una uitată prin sertare…
Sau, postarea asta care a avut un impact uuuau la vremea ei, deși comentariile sunt puține. Și review-ul pentru Fibralogy s-a bucurat de succes la vremea lui!
În general mă străduiesc să ofer calitate (pe cât posibil, că nu le știu nici eu pe toate), nu cantitate. Încerc să păstrez un ton funny în postări, că nu vreau să plictisesc cititorii cu tot felul de texte serioase sau filosofice. De fapt, eu și la muncă vorbesc la fel. Iaaaaaa mai las-o în mă-sa de treabă. Când merg în mall-uri și văd fetele alea din parfumerii că vorbesc de parcă au învățat replicile pe dinafară ca niște roboței  zaki iaki parizaki se zbârlește blana pe mine. Dacă aș lucra într-o parfumerie mare cred că mi-ar da un șut undeva într-o săptămână. :)))
 
 
6. What advice would you give to future bloggers?
Să nu se prefacă. Să nu fie ceea ce nu sunt, să nu fie prea serioși pentru că și așa lumea asta e gri. Să fie naturali indiferent de părerea altora.
Să scrie despre ce le place lor, indiferent câte șuturi în dos primesc de la ceilalți.
Și nu în ultimul rând, să scrie corect gramatical. Sau dacă li se atrage atenția, să nu se supere. Toți greșim din neatenție, din lipsă de timp, din enșpe motive. Suntem omuleți și noi… ce să facem. :))
 
Asta fu! Mi-ar fi plăcut să aibă mai multe întrebări! 😀 Dacă vă simțiți atrase, vă invit să preluați tag-ul, dar let me know, să vin să arunc doi ochi. 😀
 
Vă pup și ne vedem curând pe-aici! Am în plan un review până plec în concediu și apoi se așterne încă un strat de praf până mă întorc. :))
 
Dar puteți să aruncați un ochi pe facebook sau pe instagram!
 
6 gânduri despre “Tag: The secrets of the blogging

  1. Ce draguuuut! Mersiiii!!
    Sa stii ca si eu iti citesc fiecare postare ca sunt abonata prin mail. Dar o citesc direct de acolo si de aia nu prea comentez 😀
    Sunt de acord cu tot ce ai spus aici despre blogging 😀

  2. Ce mi-a plăcut ce am citit! Bravo! Şi să ştii că şi mie îmi plac textele funny, le citesc mai uşor spre deosebire de cele care par a fi texte de reclamă 😀 😉
    Şi scrierea corectă din punct de vedere gramatical mi se pare cea mai importantă. Hi5! 😀

  3. Yess, am primit si eu tag-ul si sper sa apuc sa il fac cat mai curand. La mine la fel, e mai usor sa rezonez cu ceva personal si funny decat cu ceva sec, sobru si publicitar!:)))

Lasă un răspuns

