Nivea Sun – spray răcoritor după plajă

Hello lume!

Aim back in biznis! Am lipsit cam mult timp din lipsă de chef și pentru că am fost plecată pa-pa…

20140825_134805

Într-un loc tare drag mie: Eforie Nord!

20140825_093501

A fost un concediu ca o shaorma: cu de toate! M-am relaxat, m-am odihnit, am dormit sub prosop, am făcut lipa lipa printre valuri când venea norul cel mare și fulgera de mama focului… am mâncat bine, am mâncat rău, am bolit, una peste alta… mi-am încărcat bateriile serios!

Și pentru că vara e pe sfârșite dar totuși mai are un strop de suflu, iar multe persoane încă au planificat un concediu pe aici (mai puțin) sau peste hotare, gen Grecia sau Bulgaria, m-am gândit să vă fac o recomandare.

DSCN1993

(Și lui Stu îi place! :)) )

Spray-ul după plajă de la Nivea l-am cumpărat acum vreo două luni de la mine de la muncă pentru a-l folosi pe post de loțiune de corp, nu neapărat pentru la mare. A costat 23 de lei și promite să mențină pielea hidratată timp de 24 de ore și să lase în urma sa o senzație de răcoare.

DSCN1996 DSCN1994

Dar face ce promite? Ia să vedem!

  • Mai întâi, trebuie să vă spun că e un lichid alb, fluid ca apa, nu lichid-cremos.
  • Se absoarbe imediat în piele, trebuie să masez doar câteva secunde.
  • Mirosul e de after-shave la aplicare, însă după puțin timp se îndulcește și devine tare plăcut. Inițial nu mi-a plăcut absolut deloc mirosul masculin, însă m-am învățat cu el și acum dacă nu aș mai avea vreo 3 produse pentru corp în punguța cu rezerve, clar l-aș cumpăra din nou.
  • Hidratează foarte bine pielea și o catifelează pe parcursul întregii zile. Țineți totuși cont de faptul că eu am o piele normală.
  • Senzația de răcoare eu nu am sesizat-o, ori n-am fost prea atentă.
  • Aplicat pe pielea iritată/înroșită de soare, calmează usturimile (aici nu e testat pe mine).

Sticluța are 200 ml de licoare ce poate fi folosită în termen de un an de la deschidere.

Mie mi-a plăcut extraordinar de mult, a fost o plăcere nemaipomenită să folosesc spray-ul seara după o zi lungă și obositoare. Iar acum, că m-am întors de la mare, îl folosesc pentru hidratarea pielii ușor uscate de la bronzul pe care nu l-am prins. Bine, am prins un sfert de ton. :)) Dar asta e altă discuție.

Sper că v-au fost de folos părerile mele.

Pupicic!

 

3 gânduri despre “Nivea Sun – spray răcoritor după plajă

    • Eu anul trecut am avut Elmiplant si a fost super. Mirosea genial si hidrata binisor. Anul asta am avut Eucerin si pentru plaja si dupa plaja, dar… ma abtin momentan, poate o sa scriu mai pe larg. Pe-asta mic l-am folosit doar acasa, nu l-am luat cu mine desi mai bine faceam asa. 😀
      Bafta, poate ajungi pe undeva! :*

  1. Pingback: Goliciuni de septembrie | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

