Tag: Nailed It

Atențiune! Aceasta este o postare șocantă! Cine se știe slab de inimă, este rugat să închidă pagina! Vă voi arăta toate ojele mele! Repet, vă voi arăta TOATE ojele mele!

:)) Șocul vine din faptul că nu sunt atât de multe cum își imaginau anumite fete care mă cunosc. :)))

DSCN1999

Revenind cu picioarele pe pământ, această postare este de fapt un tag, primit de la Deena. 😀 S-a gandit ea mititica și la mine și m-a pus la treabă. ❤

 
1. Which color family of nail polish do you own the most of?
Rozul zic că bate. Am 3 oje în nuanțe de roz, așa că… neeext! Eu totuși credeam că roșul le bate la popoul gol pe celelalte.
DSCN2001
 
2. Name your most favorite memory you associate with a specific polish?
Când eram mică, dar mică rău… gen câțiva anișori, ca orice piticanie de fetiță, ciordeam de pe la mama ojă, se mai lăsa și ea înduplecată de rugămințile mele fierbinți și mă mai picta la gheruțe. Până când, îmtr-o vară, mi-a promis tata că îmi cumpără o ojă să fie doar a mea. Evident, doar nu umblam cu manichiura făcută ca o femeie în toată firea, deci posesorii de puradei, chill! Dar îmi plăcea să mă prostesc. A venit bâlciul (la noi e bâlci la fiecare sfârșit de vară) și am purces cu tata la dat în călușei, tamponate și desigur, shopping de ojă. Am găsit taraba și am ales minunăția. O ojă roz deschis, sidefată. Sidef din ăla cum era pe vremuri. Maaamă, ce bucurie a fost pe capul meu! Când am ajuns să o deschid… oroare! Pensula nu prea exista. Așa că am folosit o pensulă de pictură or something. :))
Și cam atât cu amintirile.
De fapt nu, nu pot sa nu menționez una dintre primele mele zile de muncă, acum doi ani, când am mers la fereastră cu două oje roșii, Astor și Farmec, să le compar pentru că urma să merg la mare și nu știam pe care să o iau. Când am ajuns la geam… buffff, Astorul poc pe gresie și m-a stropit din cap până în picioare. Și acum mai am pete roșii pe gresia de la muncă. =))
 
3. What’s your best-kept secret for chip-free polish?
La mine oja rezistă binișor, chiar cu treburi de-ale casei, spălat vase în general. Vreo 4-5 zile arată onorabil. Secretul cred că e o bază bună, o ojă bunicică și un top bun. Da, stiu, sună cam bla bla bla. Dar asta e. Și am mai observat o chestie. Cu cât sunt unghiile mai scurte, cu atât rezistă oja mai mult. Pentru că nu există riscul îndoirii. Oricât de tari și rezistente ar fi unghiile (și ale mele sunt), când dau de apă tot se indoaie.
 
4. Which brand do you own the most colors and why is that formula your favorite?
De obicei mă rotesc între Rimmel, Farmec și Colorama de la Maybelline. Momentan cele mai multe sunt de la Rimmel, dar până acum o lună am avut vreo 6 de la Maybelline. Toate îmi plac la fel de mult. Rimmel îmi place că se usucă foarte repede și e consistența mai grosuță.
DSCN2003
 
5. Name the polish you like the least in your collection and why you still hold onto it.
Mititica de la Gabrini. Nu că nu îmi place, arată superb pe unghii, însă calitatea lasă de dorit. Nu îmi cumpăr oricum oje de mare fiță ci mă învârt undeva pe la 10 lei, dar diferența între una de 8-9 lei și Gabrini de 3 lei se vede pe unghie, mai ales după vreo două zile.
DSCN2004
 
6. Name your holy grail of polish remover?
Farmecu’ ăla clasic, mamicule. Cel la 50 ml, cu eticheta alb cu albastru. Ăla curăță orice ojă imediat! Țin neapărat să îi mulțumesc iubitului meu pentru că prima acetonă Farmec, el mi-a cumpărat-o.
Pe locul 2 ar fi Cien de la Lidl. E foarte bună și ea, e foarte ieftină iar cantitatea e imensă – 200 ml.
 
7. If you use glitter or nail effects, which is your favorite brand and why?
Dacă e vorba de sand effect, o aleg pe cea de la L’Oreal, Bermuda Rose.
Dacă e vorba de glitter combinat cu sand effect, aleg Crush on You de la Miss Sporty și cea de la Golden Rose.
DSCN2005
 
8. Do you match your toes to your nails when you repolish?
Nu știu, tu ce crezi? :))
DSCN2006
(De menționat faptul că Bermuda rose e aplicată acum aproape 2 săptămâni, plus top-ul Farmec și încă arată decent)
Acum pe bune, la mare le-am avut roz și la mâini și la picioare, dar asta se întâmplă foarte rar.
 
9. Name the specific polishes you’ve repurchased more than twice to show us your holy grail colors.
Singura ojă pe care am avut-o de două ori a fost una de la Flormar care nici nu știu dacă mai există. Un maroniu roșcat rozaliu (noaptea minții) sclipicios senzațional.
 
10.Do you paint accent nails or only use one color?
99% din cazuri, o singură culoare. Foarte, dar foarte rar îmi pun altceva doar pe inelare. Nici nu știu de unde a apărut moda asta cu inelarele, dar am adoptat-o ocazional.
 
11.Can you name the oldest polish in your collection?
Farmasi, cumpărată în august 2013 din Maritimo Shopping Center. Pentru că văzusem în valurile mării la Eforie Nord că o tanti avea pe unghii ceva de genul si nu am mai putut dormi noaptea. (Glumă)
DSCN2009
 
Gata, dragile maichii.
Acestea fură întrebările. Cine mai dorește, cine mai poftește să preia tagul este invitata mea. Dacă nu, puteți să îmi ziceți două vorbe despre coloratele voastre fix aici, într-un comentariu.
P. S. Vă rug din fuflețel să îmi scuzați calitatea fotografiilor, abia acum am realizat că aveam schimbate setările aparatului foto și eu poze la ora asta nu mai fac. Să îmi fie cu iertare.
:*
 
 
2 gânduri despre “Tag: Nailed It

Lasă un răspuns

