Îngrijirea tenului meu toamna asta

Saliu’!

Mă gândesc de o vreme să scriu acest articol pentru că în sfârșit am ajuns cu îngrijirea tenului la o formulă acceptabilă, stabilă și tolerată de pielea mea capricioasă. Bineînțeles, chiar și acum se mai revoltă putorile de puncte negre și îmi mai apare câte un monstruleț venit de pe Lună, dar în general situația e ok cu mutra mea.

Nu vreau să dau sfaturi nimănui pentru că încă nu au ajuns cunoștințele mele la un asemenea nivel, dar am mai ciulit și eu urechea colo și colo și am reușit să îmi construiesc obiceiuri cât de cât sănătoase. Și m-am gândit că poate inspir pe cineva. 🙂

Să începem cu demachierea și curățarea.

20140918_202939

De aproape un an am ales să folosesc soluții micelare pentru că mi se par mult mai lejere decât laptele demachiant. Am încercat până acum Gerovital, Garnier, Bioderma Sebium și Bioderma Sensibio. Preferatele au fost Sebium și Garnier, cea din urmă fiind cea pe care o folosesc acum și o voi recumpăra. I-am făcut și un scurt review aici.

Micelara o folosesc în fiecare seară, după ce vin de la muncă. Apoi îmi văd de treburile mele până înainte de culcare când îmi spăl fața cu gelul spumant Sebium de la Bioderma. Știu că după ce ne curățăm pielea cu micelară nu e neapărat nevoie să și clătim, dar eu nu aș putea să trăiesc fără să mă spăl pe față.

20140918_203105

Următorul pas e tonifierea. Am citit enșpe mii de păreri despre folosirea loțiunilor tonice și despre utilitatea/inutilitatea acestora. Eu nu vreau să intru în detalii, spun doar că m-am obișnuit așa și nu pot să sar peste pasul acesta. Am ales de data asta Apa de argilă de la Aslavital pe care o aplic cu ajutorul unei dischete demachiante.

Apoi urmează hidratarea. Am ales uleiul de sâmburi de struguri despre care am scris anul trecut, în această postare. Și cam atât seara!

Dimineața folosesc același gel de curățare, aceeași apă tonică, dar în loc de ulei, aplic crema de față Effaclar Mat, de la La Roche-Posay. Îmi hidratează bine pielea și nu o lasă să lucească inestetic pe parcursul zilei.  Acum o aplic doar dimineața pentru că aplicând-o și seara, îmi simțeam tenul cam uscat.

20140918_203155

Îm afară de produsele pe care le folosesc zilnic, o dată pe săptămână aplic gomajul cu sâmburi de caisă, de la Yves Rocher. E cremos și îmi curăță blând pielea, nu o simt agresată după folosire.

Mai rar ce-i drept… folosesc și masca răcoritoare cu merișoare, tot de la Yves Rocher. Nu face nimic, nu mă răcorește, nu simt niciun efect, cu alte cuvinte e apă de ploaie, însă nici reacții urâte nu am observat, așa că o să o consum. 🙂

Cam atât. Unii au impresia că am o căruță de cosmetice, însă după cum se vede nu e chiar așa. 😀

Sunt puțiiine puțintele cele pe care le folosesc în mod regulat.

Voi cum vă îngrijiți pielea anotimpul ăsta?

6 gânduri despre “Îngrijirea tenului meu toamna asta

    • Eu am facut schimbarea pentru ca se cerea in momentul ala, adica ma umplusem de cosuri. Si daca tot am facut-o, am zis sa si scriu despre. 😀
      Daca simti ca nu se mai poate si trebuie sa schimbi ceva, poate e momentul. :p
      :*

Lasă un răspuns

