Un rimel de cursă lungă – Volumissime de la L’Oréal Paris

Hello din nou!

Rimelându-mi genele azi de dimineaţă, mi-am dat seama că despre actualul rimel nu am vorbit aici. Și e păcat, pentru că e vorba despre un produs extraordinar care nici nu ne rupe buzunarele.

Vinovatul fără vină este Volumissime de la L’Oréal Paris, marcă pe care eu o îndrăgesc de nu mai pot. ❤

20140919_203930

Ambalajul e simplu și elegant, negru cu scris auriu și căpăcel tot auriu.

Se laudă că ar conferi genelor volum extrem (5x :)) ) fără să le încarce și fără să se famărâmiţeze. În plus, eu am varianta Carbon Black, ceea ce înseamnă că e un negru intens. Good for me, mie nu îmi plac genele naturale. Și așa sunt blonde, sărmanele de ele, așa că nuanţa rimelului trebuie să fie întotdeauna super extra mega ultra black.

Periuța e clasică, medie ca mărime, textura cremoasă.

20140919_203643

Bun bun, se laudă, dar face?

Păi, eu zic că face, nene!

Genele mele sunt îmbrăcate foarte frumos, arcuite, lungi și foarte negre chiar și dintr-un strat (prima fotografie), iar cu două straturi deja mă simt divă :)) (fotografiile 2 și 3).

20140919_094124

20140919_094328

20140919_094319

Oferă volum genelor fără să arate ca niște picioare de gândaci de bucătărie. Rezistă pe gene până seara târziu când mă demachiez, fără să curgă sau să îmi ningă bobiţe negre pe sub ochi.

Ce poate fi mai mișto de atât? Îţi zic eu: e deschis din aprilie și încă nu dă semne de inrgoșare sau uscare. Eu de obicei azvârl cât colo rimelurile după 3 luni, dar acum chiar nu mă îndur.

Tubuleţul are 8 ml și termen de valabilitate de 6 luni, termen pe care eu o să îl depășesc cu graţie in cazul ăsta.

Preţul e în jur de 30 de lei, eu așa îl am la serviciu. Dar depinde de magazin. 🙂

Ce spuneţi, merită, au ba?

Pupicici!

6 gânduri despre “Un rimel de cursă lungă – Volumissime de la L’Oréal Paris

  1. Mama mama ce gene frumoase iti face. Eu am avut Volumissime in alta varianta. Nu vreau sa zic prostii…era x4 cred? Ala in tub movuliu. Si dap, mi-a placut de zi cu zi! Acum sunt chitita pe Telescopic pentru ca se termina dragul de Benefit si ala pare sa aiba periuta similara. Ba chiar am gasit gagici care ziceau ca ar semana si ca performante. Si e uuummm..sub jumate din pretul lui Benefit. Pe ala l-ai avut?:D

    • Da, x4 e ala mov. Cu ceramide.
      Mai, Telescopic e un rimel extra si para laudat, dar eu nu m-am inteles bine cu el pentru ca are perii foarte scurti si eu genele foarte lungi iar pana la varful lor se incurca in ele. Si mi le lipeste. Daca stii ca nu ai ditamai stergatoarele de parbriz ca mine, trebuie sa fie fabulos. Trebuie incercat oricum. 😀 Bine ca mi-ai amintit de el, sa il mai incerc intr-o zi, poate l-am judecat prea aspru.
      Multumeeesc :*

  2. Pingback: Machiaj complet cu doar 100 de lei | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Goliciuni de octombrie | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

