Finish 6 by Christmas!

Saliu’!

M-am alăturat demersului Dianei și am scormonit și eu prin lucrușoare după 6 produse pe care îmi propun să le consum până la Crăciun. De ce? Pentru că sunt femeie și femeile au o trăsătură comună: sunt maniace. Cumpărăm ca nebunele ce avem și ce nu avem nevoie, ba mai mult, ne pisicim pe lângă cei dragi și le trimitem săgeți cu subînțeles că avem (avem pe naiba) nevoie de cutare, sau cutare, sau cutare… și cutare s-a terminat, deci trebuie unul nou.

Produsele alese sunt singurele cu o șansă reală (nu punem la socoteală gelurile de duș, că pe-alea le mănânc în două săptămâni, deci aș trișa dacă le-aș socoti aici) de a fi consumate până vine Moșu’. Moșu’… tot io, păi cine? :))

So, fără prea multă vorbărie… inculpatele!

20140924_222323

  • loțiunea de corp cu ulei de masline de la Yves Rocher nu mă dă pe spate. Miroase „a cremă”, iar pentru mine mirosul e cel mai important la o loțiune de corp. Nu mă cremuiesc pentru că aș avea mare nevoie de extra-hidratare, ci pentru că îmi place să mă ung cu toate minunile frumos mirositoare, eventual să miros ca o prăjitură câteva ore. Punct.
  • spuma de păr Wella Professionals, primită cado’ de la Camelia, a fost redescoperită în cutia cu smacuri acum vreo două zile, când m-am gândit să fac postarea asta. Nu o mai folosisem de prin aprilie, de când am fost la munte și încă aveam părul lung. Am luat-o cu mine pentru că e micuță și m-am gândit că un pumn de spumă în păr, cât să se onduleze un pic la vârfuri când nu am chef să mă coafez, va fi minunat. Așa a și fost, însă între timp m-am tuns și am umblat doar cu părul drept și a rămas nefolosită. Însă i-am găsit o întrebuințare. O aplic când îmi fac o codiță în creștet, ca să potolească eventualii zulufi care mi se ridică pe lângă urechi. E tare bună, nu face scămuțe din alea pe păr și fixează bine fără să facă părul băț.
  • luciul de buze essence e tare frumușel și îmi e drag să îl port, doar că mă scoate din sărite că după ce îl aplic nu mai pot să „masez” buzele una de alta ( =)))) ) pentru că face dâre. În rest nu am ce defect să îi găsesc. Dovada fiind că am consumat deja jumătate din el. 🙂 Îl găsiți pe 1001 cosmetice, eu de acolo l-am luat.
  • lacul de unghii Gourmandise de la L’Oréal a fost prezentat aici și de atunci am consumat jumătate din el și clar vreau să îl consum pentru că mai am de nu știu… maxim 5 manichiuri în sticluță. 🙂
  • balsamul de buze Sierra Bees, câștigat la un concurs pe blogul Alinei Anghel trebuie neapărat consumat pentru că deja are 10 luni de când e deschis și fiind un produs natural, nu vreau să mi se „strice”.
  • a venit și rândul pudrei Very Me de la Oriflame, care a fost a mamei, dar cum eu sunt zâna bună, m-am apucat acum o vreme să i-o folosesc pentru că ei îi dădusem pudra The One. Urăsc să arunc cosmetice, deci o să o pun la treabă, pentru că oricum în mai expiră și e deschisă de aproape doi ani și etc. Deja i-am făcut gaura în mijloc, folosesc cât pot. 😀

Astea sunt! Nu o să le vedeți la empties-urile lunare, mă ocup separat de ele înaintea Crăciunului. Atunci o să dau socoteală sau o să mă laud, după caz. :))

Ce ziceți, vă băgați la dat gata cosmetice?

10 gânduri despre “Finish 6 by Christmas!

  1. Yeeey! Lotiunea aia am avut-o si eu acu niste ani, am consumat-o dar nu m-a incantat in mod special. Nici ca performanta nici ca miros. Si spuma aia de par am avut-o, tot in varianta mini, a fost unul din cele mai meseriase produse de styling incercate de mine(dar nu am incercat multe). Glossul o sa il dai gata imediat daca iti pui mintea cu el. La fel si balsamul de buze. Oja…mama, nu stiu daca as indrazni sa ma apuc de o oja, dar cred ca ar trebui!:)) Ca am mult prea multe pentru cat le ignor. Pudra…desi ai gaura in ea, it’s a stretch. Iti zic din experienta ca la Stay Matte cand aveam gaura cam asa…ma mai tinea cam 4 luni lejer. Iti tin pumnii si de abia astept sa vad ce reusesti!

    • Ciudat, dar oja sunt sigura ca o sa o consum. 😀 Mare mi-ar fi mirarea sa nu o consum chiar in octombrie. E foarte mica si o sa ma mai dau cu ea doar de cateva ori. Pudra s-ar putea sa imi faca probleme pentru ca nu e una dintre preferatele mele. Luciul il folosesc deja de minim 3 ori pe zi, in doua luni il dau gata, nu 3. :)) Balsamul sper sa il consum ca e cel de seara si il folosesc doar o data pe zi. Iar lotiunea de corp e floare la ureche, ca si spumita.

  2. M-ai amuzat cu „miroase-a crema”! Bravo pentru faptul ca iti place sa te lotionezi – mie imi displace (shame on me!); sa miros ca o prajitura imi place mult dar numai daca m-as trezi gata unsa! :)))

    Ai ceva provocari in pachetul ales! Tin pumnii stransi pentru toate, dar mai ales pentru Sierra Bees, e un balsam care-mi place mult!

    Pup, cu mult drag, Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Și mie-mi plac loțiunile de corp frumos parfumate, degeaba hidratează bine și toate cele dacă nu lasă și miros plăcut pe piele!
    Spor la consumat îți doresc! Am zis că mă alătur și eu provocării, dar nu reușesc să mă decid ce să aleg, că nici nu vreau să trișez cu produse care se consumă ușor, dar nici să mă aventurez către cele care sunt conștientă că n-am nicio șansă să le termin. :))

  4. Pingback: What’s in my Beauty Box | Bibelou's Blog

  5. Pingback: Finish 6 by Christmas is over. | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

