O Supergirl vrea să aibă un SuperBlog!

Simt că vreau să îmi incerc limitele cu blogușorul meu. Prea m-am puturoșit de la o vreme și prea nu îmi mai place de mine și de lenea asta a mea.

Limitele am vrut să mi le încerc și anul trecut, dar m-am trezit prea târziu când chestiunea era deja în derulare și nu am mai putut face nimic. Că așa sunt eu, mă trezesc după enshpe ani și eventual țip și la restul că m-au lăsat să dorm. :)) Glumesc.

Cu alte cuvinte, vreau să vă anunț că mă înscriu în competiția Super Blog. Și sper să mă țin de treabă că dacă nu, merit na-na, bătăiță. Vreau să scriu, să scriu mult, că asta îmi place mie să fac. Și simt că dacă sunt într-o competiție mă voi simți mai motivată și voi avea de lucru, nu aș sta să mă plâng că am prea mult timp și n-am ce face cu el. 🙂

logoSB

Wish me luck! :*

6 gânduri despre “O Supergirl vrea să aibă un SuperBlog!

Lasă un răspuns

