Căprioara cucerită de vânătorul cu farmec

Acum câțiva ani, când arătam și eu a căprioară, adică înainte ca jungla urbană să mă transforme în bulldog francez… zburdam pe pajiștea online… că deh, căprioară fiind, ce poți să faci toată ziua?
Să revenim… in plină zburdare pe pajiștile virtuale, am dat de una veeeeerde și mare cât o țară. Pagina de facebook a unui radio. Iupiiii, bucurie mare, am rămas la o bârfă micuță cu alte surate căprioare, uneori si cerbi amuzanți și băgăcioși și aveam grijă să îi evit cu grație pe cei care aveau fotografii făcute în studioul radio-ului. Păreau așa… un grup mai select, mai trecuți prin viață, mai elita turmei. „Bătrânii”, cum ar veni.
Doar că… nu era chiar așa. Unul dintre ei era vânător deghizat in cerb. Mă urmărea din umbră și când m-a prins mai neatentă… căprioară tânără și rebelă (și fițoasă, după cum avea să îmi spună mai târziu) … pac! Pușcuța cu tranchilizant. M-a provocat la o discuție pe chat, mi-a povestit că îmi apreciază blogul, etc. Eu mioapă cum sunt (îți dai seama ce pradă ușoară puteam fi), am crezut că e vreunul din tipii ăia de 35-40 de ani care acostează căprițe de 20 de ani pe net și le plictisesc cu replici ieftine din filme. Deci: „ce mai vrea mă și moșul ăsta de la mine?”. Ce să vrea? Vrea numărul meu de telefon, logic. Cât se poate de previzibil. Dar eu urăsc să vorbesc la telefon, ce mă fac? O să mă sune și o să mă țină cu orele la telefon și eu o să zic doar „aham, da, bine, da, aha”.
Dar, surpriză! Am cedat, i-am dat numărul. Am vorbit o dată, de două ori, de nouă ori și am descoperit că e un tip tânăr și drăguț vânătorul ăsta, ba chiar și amuzant și culmea naibii, deși la sute de kilometri distanță, avem o grămadă de chestii în comun. Bine, nu vi le zic pe alea pe care nu le avem in comun că mai vorbesc două zile.
Vânătorul m-a prins direct, cu naturalețe și farmec. Abia apoi am început să-i fac probleme, dar asta e altă poveste. 🙂
Deci morala? Cel mai frumos cucerești o femeie fiind natural și sincer, fără să porți măști inutile care îți vor fi descoperite odată și odată.
Cu alte cuvinte, fii bărbat, că de femei e plină lumea.

Bărbatul modern nu se mai luptă cu zmei și dragoni ca în basme, nu mai ucide lighioane ca să își arate masculinitatea. Bărbatul vânător al zilelor noastre e șarmant, amuzant, isteț, repet – naaatuuuraaal! Și miroase a mentă. Și folosește cremă antirid Gerovital H3 Men, să rămână frumos până la adânci bătrâneți.
Că acum, fie vorba intre noi, un bărbat natural nu trebuie să fie natural chiar așa, cum l-a lăsat mama natură. Trebuie să se ferchezuiască și el puțin, că de nu, scapă căprioara și el rămâne cu buza umflată.

Așa-i?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

3 gânduri despre “Căprioara cucerită de vânătorul cu farmec

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 1. Gerovital H3 MEN recunoaște vânătorii adevărați!

Lasă un răspuns

