Viața e frumoasă când ai pielea mătăsoasă

Azi vreau să vorbesc despre un subiect dureros. Nu pe bune, dureros la propriu pentru unele femei. Epilarea.
Nu pot să nu îmi amintesc vacanța la mare de la 13 ani, când piciorușele mele erau acoperite de un stufuleț blond. Pe vremea aia nu mi se părea nimic ciudat, pentru că în 2001, la 13 ani erai copil. În 2014 fetele de 13 ani sunt „femei în toata firea”, unele au și copii. Dar asta nu e problema mea. Ideea e că știința, tehnologia, toate sunt intr-o continuă schimbare, toate avansează și noi trebuie să avansăm odată cu ele. Pe vremea aia nu am considerat neapărat necesar pasul ăsta, epilarea, deși l-am facut la puțin timp după, pentru că începusem să citesc reviste pentru adolescente și pe acolo scria că-i cool.
Țin minte și azi când am mers cu mama prima dată la cosmetică. Ea mi-a recomandat epilarea cu ceară și eu ca un copil cuminte, am ascultat-o. Și bine am făcut. Totul a decurs perfect în ciuda poveștilor pe care le auzisem, cum că ar durea, ar ustura, ar mai știu eu ce…
Au trecut mai bine de 10 ani și încă sunt de părere că epilarea cu ceară e cea mai eficientă metodă. Indiferent dacă vorbim despre ceara caldă sau cea de unică folosință. Firele de păr sunt smulse intr-o clipă pe o porțiune mai mare de piele, nu doare (bine, o fac pe curajoasa, pe picioare nu doare deloc, dar în zonele mai sensibile, cum ar fi zona inghinală, doare ca naiba dar baba suferă la frumusețe) si părul apare abia după cel puțin 2 săptămâni, în cazul meu. Iar dacă te gândești să faci asta la un salon, e și mai bine. Pur și simplu tu te relaxezi și cineva face toată treaba în locul tău.
Înainte să intru la liceu, după câteva luni de mers la salon, am avut o idee tare „isteață” și am început să îndepartez părul nedorit cu lama. Vă spun din suflet să nu faceți asta, ascultați la o femeie batrână și trecută prin toate cele! Știu că multe spun că nu se întâmplă nimic dacă vă „epilați” cu aparatul de ras, dar eu zic că e o mare minciună ori poate sunt ele norocoase. Experiența mea zice altceva: din puful blond pe care îl aveam pe picioare, m-am ales cu niște fire groase și mai închise la culoare decât părul de pe cap (blond închis). Ani de zile am făcut prostia asta, până am descoperit epilatorul și am redescoperit ceara. Iar lucrurile au revenit oarecum la normal.
Tehnologia a avansat atât de mult, încât acum există și aparate care îți promit că te scapă definitiv de părul nedorit. Eu recunosc că nu sunt pregatită pentru așa ceva, dar cel puțin nu mai pun lama pe piele de prin 2008.
Anul ăsta am descoperit și ceara de unică folosință, cea roll-on, însă deși și-a făcut treaba ca la carte, prostia cea mare a fost că nu mi-am luat și un aparat pentru a o încălzi și am facut asta într-un ibric cu apă fierbinte. Rezultatul? Reîncălzire odată la câteva minute și deși fine și mătăsoase… niște piciorușe pline de ceară și pantaloni care se lipeau de ele pentru că până mă mișcam eu, ceara se închega pe piele pentru că nu era încălzită corespunzator. :)) Deci nu faceți ca mine, dacă decideți să alegeți această metodă. Cumpărați un încălzitor special, merită!

kit

*sursă foto

La urma urmei, trecem prin toate experiențele astea pentru a fi frumoase! Frumoase pentru noi, frumoase pentru cel de lângă noi, frumoase pentru a fi admirate pe stradă.
Ce-ar fi dacă nu ar exista epilarea?
Am avea niște picioare de babuin ieșind din fustița aia frumoasă și vaporoasă pe care am pus mâna după luni întregi de așteptare.
Am fi foarte sexy intr-o rochie scurtă, roșie, mulată, gen femme fatale, asortată cu părul negru de pe picioare.
Am inventa modele pentru părul de pe picioare, gen modelele alea la dresuri. Rase anumite porțiuni în formă de șerpișori, romburi, inimioare, ancore…
Am avea de furcă atunci când ne-am alege vopseaua de păr, că ar trebui musai să se asorteze cu nuanța mustăcioarei. Sau, de ce nu, ne-am vopsi și mustăcioara în culori trăznite. Recunosc că în adâncul sufletului îmi doresc părul albastru și mustața roz, dar asta e doar o fantezie.
Sau poate am coafa părul de la subraț. Ar apărea poate o ceară de păr specială, cu antiperspirant încorporat.
Și nu în cele din urmă, pentru că și bărbații au început să își îndepărteze părul de pe piept… dacă nu ar exista epilarea, si-ar tunde pe piept inima aia săgetată și ar scrie cu litere mari… „JENICA”.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

6 gânduri despre “Viața e frumoasă când ai pielea mătăsoasă

Lasă un răspuns

