Mai și mâncăm din când în când. Azi, paste cu sos de roșii

Ce-ați spune dacă azi vorbim despre mâncărică?

Știu, blogul meu e despre cosmetice de vreun an. Dar dacă nu mâncăm sănătos, nici fondul de ten Dior sau Chanel nu ne ajută. Pentru că ceea ce mâncăm se vede pe noi. Știm asta deja.

Mulți sunt vegetarieni, mulți sunt lacto-ovo-vegetarieni, mulți mănâncă și carne, mulți se îndoapă cu semințe de chia și altele, mulți mănâncă raw food. Eu nu sunt vegetariană, mănânc și carne uneori, deși nu mă omor după ea. Dar vreau să știu că e acolo. Dar cel mai mult mănânc legume și lactate. Când gătesc eu, gătesc doar legume și paste, pentru că nu am avut curiozitatea de a învăța să gătesc carne.

De 5 săptămâni mi-am „cizelat” oarecum modul de a mânca, în sensul că în timpul săptămânii nu mănânc dulciuri, nu beau alcool, iar cantitatea de pâine s-a redus cu mai bine de jumătate din cantitatea pe care o înfulecam mai demult. În week-end „scap pe pajiște”, dar în limita bunului simț.

Azi fiind sâmbătă, mi-am permis să îmi prepar o porție de paste cu sos de roșii și busuioc și am decis să împart rețeta și cu voi.

Poate vă inspir, în caz că sunteți vegetarieni (și chiar dacă mâncați carne, se simte nevoia de ceva mai ușor din când în când). Însă, dacă sunteți vegetarieni, nu uitați că organismul vostru are nevoie de suplimente pentru a nu fi privat de substanțele necesare pentru un trai sănătos. Puteți încerca Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni. Acestea fiind spuse, haideți să trecem la treabă.

Eu am gătit totul la ochi, depinde pur și simplu de gusturi.

Avem nevoie de:

  • paste (eu am pus vreo 200 g);
  • roșii decojite;
  • o ceapă;
  • câțiva căței de usturoi;
  • câteva rondele de ardei iute (eu am pus și un vârf de linguriță de ardei uscat);
  • sare, piper, busuioc.

Mai întâi am pus pastele la fiert. Între timp, am tocat ceapa mărunt, am zdrobit cățeii de usturoi, am tăiat mărunt roșiile. După ce s-au fiert pastele, le-am scurs și le-am lăsat „pe poziții” până am pregătit sosul. Sunt începătoare, nah, ce să îmi ceri? 😀

10726245_852048664825599_527926402_n 10744637_852048638158935_1474748987_n 10736099_852048624825603_36261165_n

Am pus la călit ceapa, am lăsat-o cam un minut, apoi am pus cățeii de usturoi. Am amestecat tot timpul pentru că am prostul obicei de a arde tot ce pun la prăjit. Am lăsat câteva minute, am adăugat și feliuțele de ardei, apoi roșiile și puțină apă în care au fiert pastele, ca să fobțin mai mult sos. Tot atunci am adăugat și ardeiul iute uscat (doar dacă știți că suportați iute-iute), sarea și piperul și a lăsat să fiarbă.

974706_852048588158940_722613456_n

Când am considerat că e sosul gata, am adăugat pastele, am pus și un strop de busuioc uscat (așa am avut, era mai bine daca era proaspăt) și am mai lăsat vreun minut să se pupe aromele.

Am stins focul, am răsturnat în farfurie, am mai pus un strop de busuioc pentru aspect… et voila!

10736059_852048544825611_1779262920_n

10744704_852048564825609_1082087646_n

Poftă mare!

Cu acest articol m-am alaturat campaniei Fii Activ cu Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni.

P.S. M-au inspirat niște paste mâncate astă vară la mare și acest articol.

Lasă un răspuns

