Ce se află în geanta mea?

Hello!

Loredana mi-a dat ieri o idee bună bună de postare. Dilema tuturor bărbaților: ce se află în geanta unei femei???

Eu o să vă arăt acum ce port eu zi de zi în micuța mea geantă, Loredana ne-a arătat ieri, poate își fac și băieții ăștia o idee. :))

20141020_125845

În buzunărelul gentuței am găsit (trust me, nici măcar eu nu știam ce am acolo, până azi):

  • elastice pentru păr;
  • cleștișori pentru păr;
  • două agrafe;
  • ruj Yves Rocher;
  • mostră de ruj Avon;
  • 3 eșantioane cu Signorinele lui Ferragamo. Goale toate. Nu știu de ce le am încă în geantă.

20141020_130009

În compartimentul principal al genții, am așa:

  • portofel;
  • căști (nu le folosesc, but just in case);
  • încărcător telefon;
  • Tic Tac(i);
  • alți cleștișori de păr;
  • alte elastice;
  • oglinjoara mea preferată, primită de la părinți;
  • Maybelline Baby lips, Cherry me.

Am elucidat misterul? Suntem lămuriți? 😀

Vă rog din suflet, nu mă puneți să vă arăt ce am în portofel. Acolo nu mă descurc nici eu, sunt sigură că altcineva n-ar înțelege nimic. :)) Zic doar: farmacie mobilă, La vie est belle și bonuri fiscale. De bani nu zic nimic pentru că nu e cazul. Parol.

Voi ce aveți în geantă?

20141020_204854

Later edit: vă prezint și inculpata. :)) E o micuță de vreo 25 cm, luată din H&M.

8 gânduri despre “Ce se află în geanta mea?

  1. Nu ne-ai aratat si geanta. Eu voiam sa vad si geanta 😀
    Esti bine, sa stii. Porti doar ce trebuie. La mine treburile stau putin altfel. Tot am zis si eu ca voi face un astfel de articil, dar ceva ma opreste. Nu stiu exact ce 😀

Lasă un răspuns

