Voulez-vous voyager, mon cher?

Recunosc că îmi place să câștig una-alta. Cui nu i-ar plăcea? Cine zice că nu, e un ipocrit, parol.
La urma urmei, de-asta au fost inventate concursurile. Da, te distrezi, dar mai și câștigi.
Eu mă bucur pentru fiecare premiu, pentru că știu că am depus ceva efort pentru el, a urmat așteptarea și apoi momentul cel mai important: bucuria de a te folosi de acel premiu.
Premii mici, premii mari, toate-s frumoase. Dar cum ți-ar suna… călătorie la Valenciennes, în Franța, la fabrica Yaris?
Așa-i că e un premiu magnific?

Ei, ca să nu te mai zăpăcesc cu gargara… vreau să te anunț că Toyota are concurs!

Dacă ai zărit noul model Yaris în orașul tău, ia-ți adidași noi și comozi, aleargă-l printre blocuri, prin parcări și fotografiază-l, filmează-l în cele mai mișto și originale ipostaze, apoi înscrie-te la concurs!

Cu alte cuvinte, dacă ai poftă să îți iei lumea-n cap dar nu ai bani, nu ai concediu, nu îți dau voie părinții (sau nevasta), nu te lasă șeful, ascultă ce-ți spun și înscrie materialele surprinse prin oraș. S-ar putea să ai noroc!

Iar dacă tu ești marele câștigător, spune lumii că de la mine ai aflat de concurs, așa, să mă simt și eu bine. :)) Și te rog frumos, adu-mi din Franța un magnet de frigider cu turnul Eiffel, un croissant cu unt, o cutie cu bomboane de ciocolată, un parfum franțuzesc, un vin bun și… cam atât.

Bine, dacă te-am speriat, stai liniștit că glumesc. Sau… hmmm. Tu înscrie-te și discutăm detaliile după ce câștigi. Am un presentiment ca TU o să fii fericitul.

Un week-end la fabrica Yaris, mon ami! All inclusive! Ai ocazia unică de a descoperi toate chichițele mașinii, toate secretele din spatele ei și, bineînțeles, de a te plimba, de a cunoaște locuri noi și frumoase.

Ia spune-mi! Te tentează? Știu că da!

Eu o să-mi pun ochelarii zilele astea și dacă-l prind prin oraș, îl trag în poză numaidecât!

Uite cât e de frumos!

Yaris

*sursă foto

Baftă!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

4 gânduri despre “Voulez-vous voyager, mon cher?

  1. Bun, tocmai mi-am pus la incarcat bateriile de la aparatul foto, mi-am golit cardurile din ambele telefoane ca sa fiu sigur ca nu raman in pana atunci cand o sa-l vad prin oras. Cat despre ce sa-ti aduc de la Paris….hmmm…discutam…. discutam

Lasă un răspuns

