Ține minte trei cuvinte: visul merge înainte!

De azi într-o săptămână e ziua mea. Știți cum e… cadouri, felicitări, pupici… doar că eu nu o să fiu acasă pentru toate astea. Voi fi… în Barcelona. E un cadou de la mine pentru mine, pentru că era și timpul să îmi împlinesc un vis. Nu un vis… VISUL.

Am planificat totul cu cea mai mare atenție. Am găsit oferte la CND Turism – Vacanțe speciale (plus o mulțime de alte destinații turistice!) și nu am stat pe gânduri.
Profit de ocazie și merg la un meci de-al Barçei.
Ok, ok, m-ați prins, acesta e motivul călătoriei, de fapt. Unora le plac cântăreții, unora actorii, altora bucătarii, altora tenismenii… ei bine, mie-mi place un fotbalist, na! N-aș ști exact să spun ce îmi place la el, dar ideea de bază e că mi se pare un om foarte mișto, senin, optimist, vesel, zăpăcit. Cel puțin asta se vede din fotografii și filmulețe. Iar acum am ocazia să îl văd și în carne și oase.
Deci, Neymar, viiiiiin!

Mă crezi că nu am mers niciodată la un meci? Un meci mare, vreau să zic. Pe un stadion imens, luminat, modern. Am mers la mine în oraș la stadion cu tata cînd eram mică (și îmi plăcea), dar acum chiar nu știu la ce să mă aștept. Doar sper că o să fie bine și frumos. Nu, de fapt nu sper. O SĂ FIE bine și frumos. Clar. Fără dubii. Doar nu aștept degeaba de doi ani să îl văd pe Neymar.
Dar până să ajung la meci, am două… aproape 3 zile de distracție, papa bun și vizite. Mă voi întâlni cu prietena mea care are norocul să respire același aer de Barcelona cu Neymarinho și vom cutreiera frumusețea aia de oraș.

20141028_211800
Știu că toată lumea a auzit de ea, mulți au văzut-o deja, dar principalul punct de atracție pentru mine e Sagrada Familia. E preferata mamei și de la ea m-am molipsit și eu de dorința de a o vedea. E… impresionantă. Mă lasă fără cuvinte doar din fotografii, în realitate cred că e absolut minunată. E clar că nenea Gaudí a fost un geniu… sper să mai ajung acolo și în 2026, să o vizitez când va fi gata… dacă va fi gata.

Apoi, vreau să vizitez și parcul Güell, proiectat de același Antonio Gaudí și pe care l-am remarcat recent într-un film. S-a auto-notat cumva pe o listă în capul meu. Mă tot uit la fotografii și nu îmi vine să cred că asemenea frumusețe există! Pare un orășel din turtă dulce, iar mozaicul trencadis (creat din cioburi de faianță) – bombonele multicolore.

Doar uită-te puțin! Nu-i așa că e o minune?

 park_guell_by_blackcynnamon-d4p1bfi*sursă foto

Imi doresc din tot sufletul să mă odihnesc o vreme pe terasa principală a parcului și să admir priveliștea minunată ce se așterne la poalele parcului de poveste.

Mi-a promis prietena mea că mergem să vedem plaja Barceloneta (și ce dăcă-i toamnă?), să mâncăm o „crema catalana” bună de tot pe promenadă și să bem un mojito. Zice că știe ea un loc… 🙂 Dacă ar fi după mine, aș putea să zac câteva ore întinsă pe nisip. Cu geaca pe mine – dar sunt la mare și atât contează. Și cred că e după mine. Nu ajung în fiecare zi în Barcelona.
Acum rămâne de văzut dacă vrea să-mi gătească și o paella ca la mama (spaniolului) acasă și niște melci cu alioli, dar eu o să insist. Dacă nu vrea, o să mă mulțumesc cu niște chorizo și o bere. În orice caz, presimt că mă întorc acasă cu cel puțin 5 kilograme în plus. Sper să mă mai primească în avion.

Și să nu uităm totuși de cumpărături! Presupunând că mi-au mai rămas bani după biletul la meci, după mesele copioase în oraș, presupunând și că n-am murit de emoție după ce l-am văzut pe Neymar… vreau și trebuie să merg la cumpărături! Păi ce fel de femeie mai sunt eu dacă nu fac asta? Știai că în Barcelona există o linie de shopping de 5 km? Cam cât timp crezi că o să pierd pe acolo? Ore…? Zile…? Și chiar dacă nu-mi rămân prea mulți bani pentru cumpărături… vorba aia… bani de Carolina Herrera n-am, dar niște gambas prăjiți și doi magneți de frigider tot îmi iau eu. Cum să merg eu inapoi la mama acasă fără mici atenții din preumblările mele? Cum?

Iar acum… cineva să îmi dea două palme să mă trezesc. Ziua mea e săptămâna viitoare, dar Barcelona nu pup. Și nici Barça nu joacă acasă. Dar asta ar fi călătoria mea de vis și cum știm că de obicei visurile devin realitate…

Dacă ar fi să alegi un loc unde să îți petreci vacanța ideală… ce destinații speciale ai alege?

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

6 gânduri despre “Ține minte trei cuvinte: visul merge înainte!

  1. Of, m-ai făcut să sper că vei avea parte de un răsfăț total de ziua ta, dar la final m-am dezumflat total. Aproape că mi-ai stârnit și mie interesul pentru Barcelona. Nu și pentru Neymar, niciodată nu m-au atras fotbaliștii, nu știu de ce. Dacă mă crezi, nici nu știu cum arată băiețașul ăsta. E băiat, nu? :))
    Lasă…sunt sigură că o să ai o zi de naștere super și în Ro! :*

    • Inseamna ca mi-am facut treaba bine. :))
      Mie mi-au placut mereu, mai intai Nesu, apoi Messi, apoi Neymar. Neymar deja ma tine de doi ani. :))
      Nu mi se pare cine stie ce ca baiat, dar are niste ochi, pacatosul…
      Sper sa am o zi faina rau, merci pentru zen. :*

Lasă un răspuns

