Goliciuni de octombrie

Hello my people! Credeați că ați scăpat de mine? Ntz, ntz, nicio șansă!

Am venit cu goliciunile pe octombrie și mai am o postare cosmeticoasă pentru săptămâna viitoare, dar toate la timpul lor! 😀

20141101_220248

  • șampon antimătreață Yves Rocher. E șamponul pe care îl folosesc de o vreme pentru că nu mă mai descurc cu mătreața. Mă ajută cât de cât, dar probabil trebuie să mă rad în cap și să mă dau cu motorină ca să scap de mătreața asta stresantă. A apărut o variantă nouă a șamponului, azi o încerc. Sper să fie ok, că dacă nici el nu mă mai ajută, o să fiu pierdută;
  • balsam de păr Elseve Fibralogy. Foarte bun, la fel ca și șamponul. A fost al doilea flacon (din șampon mai am încă) dar nu o să le mai cumpăr momentan din motivul de mai sus. Nu sunt ele de vină, ci capul meu;
  • balsam nuștiudecare tot Elseve, pentru păr vopsit. Inițial a fost al mamei, apoi ne-am unit ca să scăpăm de el. Face părul măturică. Iubesc firma, dar el chiar nu și-a făcut treaba, sorry!
  • gel de duș Plaisirs Nature Yves Rocher, cu zmeură. Mmmmiammmm! Atât am de zis!
  • loțiune de corp cu ulei de măsline. Faceți-vă că nu ați văzut-o! Era inclusă în Finish 6 by Christmas dar am uitat și am pozat-o! Sorry! O să o mai menționez la momentul potrivit;
  • deodorant Bourjois cu aromă de magnolie. Se vrea a fi invizibil. Nu e. Nu îl recomand. Dar miroase extraordinar de bine!
  • mini șampon Farmec Argan plus cu keratină. Foarte bun, nici nu am avut nevoie de balsam cât l-am folosit;
  • mini gel de duș Bruno Banani Dangerous Woman. Delicios! Miroase a ciocolată și a bomboane și a tot ce e mai bun pe lume! Sper sa miros și parfumul cândva!

20141101_220428

  • loțiune de plajă Eucerin FPS 25, primit astă vară în urma unui concurs. Foarte bun, m-a protejat extraordinar, singura problemă a fost că lăsa scămițe pe piele. Nu e încă gol flaconul, însă a expirat; 😦
  • spray pentru plajă Eucerin, FPS 50. Minunat! Niciodată nu m-au protejat la plajă niște produse așa cum m-au protejat acestea două. Minusul lui e mirosul. Miroase foarte puternic a autobronzant. :)) La fel, îl arunc pentru că a expirat…
  • gel de curățare Bioderma Sebium. Foarte bun, l-am căutat prin farmacii dar nu am găsit decât butelcile de 500 ml, ori eu folosesc 100 ml 3 luni. Ar fi risipă de bani, pentru că inevitabil ar expira și oricum nu mă îndur să dau 60 de lei pe el. Dar repet, e foarte bun!
  • ulei din sâmburi de struguri. E minunat, l-am folosit pe ten, seara. Și pe cuticule;
  • mascara Volumissime. Nu mai zic nimic, am zis tot ce trebuia aici;
  • Signorinele lui Ferragamo. Edp, edt si Eleganza. Eleganza miroase foarte elegant. Celelalte sunt mai… comune.

Voi ce-ați mai aruncat luna asta? Eu recunosc că nu mă mai țin de cumpărături de o vreme. Cel puțin în ceea ce privește cosmeticele. Cumpăr doar ce am nevoie. 🙂

Pupicici!!!

6 gânduri despre “Goliciuni de octombrie

  1. Ce harnică ai fost! 😀 Gelul de duș YR mă tentează, am devenit fan al gelurilor lor de duș.
    Și eu am avut destul de mult spor la consumat luna trecută, mi-am postat și eu „goliciunile” ieri. N-am reușit, în schimb, să consum nimic din proiectul „Finish 6 by Christmas”, dar sper ca luna viitoare să bifezi și eu măcar o parte din ele. :))
    Pupici!

    • Au parfumuri bunicele, cu toate ca sunt destul de ieftinute. Adica in jur de 100 de lei. Merita sa pici in plasa. :)) Gelul ala de dus era atat de parfumat ca miroseau pijamalele si a doua zi!

Lasă un răspuns

