What’s in my Beauty Box

Salut!

Pentru că multe persoane își imaginează că eu am munți de cosmetice doar pentru că lucrez într-un magazin cu cosmetice, vin azi să demontez niște mituri. 😀

Nu zic că am puține, dar nici exagerat de multe nu-s! Cu alte cuvinte, vă prezint azi TOATE produsele mele de machiaj!

20141103_151714

Mai nou îmi țin cosmeticele în cutiuța superbă pe care am primit-o astă vară de la Eucerin, cu produsele de plajă. Am personalizat-o un pic, să pară mai girly. 🙂

Și dăm căpăcelul la o parte…

20141103_151806

Tadam!

Bine, nu îmi țin chiar toate produsele de machiaj în cutiuță, creioanele le țin într-un pahar și două fonduri de ten le-am ținut până acum separat, unul pentru că e spart și unul pentru că am vrut să văt cât mai e în el.

Începem cu produsele pentru ten, da?

20141103_152104

  • perle bronzante care numai bronzante nu sunt, Yves Rocher. Sunt de fapt iluminatoare, au un sidef finuț și plăcut. Au și expirat săracele, sunt desigilate de mai bine de un an, dar nu vreau să le arunc;
  • pudră Creme Puff, Max Factor. E printre cele mai bune pudre. Din tot ce am încercat până acum. E puțin cam închisă (am 05, Translucent) dar oricum se adaptează și așternută peste bb cream-ul Hydreane sau fondul de ten Perfect Fusion care sunt foarte albe, arată perfect! E fină, aproape cremoasă, catifelată, matifiază bine, nu am nimic de rău de spus despre ea;
  • pudră Very Me, Oriflame. Mai am foarte puțin din ea, e inclusă în proiectul Finish 6 By Christmas și sigur o dau gata;
  • pudră HD MUFE. E extraordinară! Face pielea ca de păpușă! Eu o folosesc cu zgârcenie pentru că am varianta mini, dar pe bune că aș da un milion și ceva pe varianta full size;
  • blush Inglot. Inglot, dragostea mea… sper să mai ajung cândva într-un magazin să îmi mai iau câte ceva. Aș fi preferat să fie mai mici fardurile astea totuși, pentru că mi se rupe sufletul că mai am doar câteva luni de valabilitate și nici nu se vede că l-am folosit. Dar nu îl arunc nici să mă bați;
  • fond de ten Wake me up, Rimmel London. Spart. Don’t ask. Am nuanța 100 și parcă tot închis mi se pare. Dar e extraordinar de bun, mă împac bine cu el, cu toate că pentru tenul meu gras numai sclipici nu aș avea nevoie. Dar cu o pudră deasupra arată superb;
  • BB Cream Hydreane, La Roche-Posay. Am mai vorbit despre ea, nu mi s-au schimbat părerile. O recomand din suflet;
  • fond de ten Perfect Fusion, Oriflame. E descoperirea anului cred. E foarte ieftin, acoperă bine, e rezistent, nu i-am găsit defecte. L-aș putea compara cu noul Infallible de la L’Oréal;
  • fond de ten Extra Lasting, Avon. Primit anul trecut de ziua mea de la prietena și vecina mea. E foarte rezistent, dar pentru că mi se pare că oxidează un pic pe ten, îl folosesc doar când ies în oraș în zona nasului și pe pomeți, unde știu că mă înroșesc mereu. Acoperă bine și nu trebuie să mai stau cu grijă că m-am înroșit ca un semafor;
  • baton corector cu extract de arbore de ceai, Oriflame. Nu face nimic deosebit, dar îl țin ca să fie.

Să trecem la produsele pentru ochișori!

20141103_152642

  • mascara False Lash Wings, L’Oréal. e a doua oară la mine în arsenal și o iubesc. Îi voi face un review curând. Sper să am timp;
  • fard „tricolor” Boots No.7, Twilight. Îmi place foarte mult, nu cred că se vede în fotografie dar nuanța de gri închis-negru e scobită binișor pentru că o folosesc pe post de tuș. 😀
  • fard Miss Sporty, 110 Sense. Pe el mi l-a subtilizat mama, dar tot ameu e. La fel și următorul, de la Astor. E un auriu sidefiu plăcut pe pleoapă. Merge și ca iluminator. 😀
  • fard Astor, nuanța 630, Silky Pink. E la fel ca cel de la Miss Sporty, doar că pe rozuliu. Rezistă și el bine, e bun pentru când vrei să fii aranjată dar să nu sari în ochi în secunda 1;
  • 5 farduri Color Tattoo, Maybelline: 15-Endless Purple, 65-Pink Gold, 05-Eternal Gold, 35-On and on bronze, 50-Eternal Silver. Sunt minunate! Cele mai bune farduri pe care le-am avut vreodată. Sper să aibă cei de la Maybelline vreo idee și să mai lanseze câteva nuanțe. Mai există la noi un turcoaz, un taupe și un negru, dar oricum nu știu dacă le-aș folosi. Cel mov și cel argintiu sunt încă sigilate pentru că nu vreau să expire și să nu apuc să mă bucur de ele. 🙂 Și așa am destule în uz; :))
  • fard cremă The One, Oriflame, Olive green. Nici nu l-am mai folosit de o grămadă vreme pentru că nu e foarte rezistent, însă e singurul verde pe care îl am așa că îl păstrez;
  • paletuță Color Riche Les Ombres, L’Oréal, N2-Nude Lingerie. Atenție la sclipici, e doar o poleială la suprafață. În afară de asta, fardurile sunt pigmentate, rezistente și foarte frumoase. Ambalajul e cam slăbuț din păcate, dar asta e mai puțin important pentru mine;
  • creion Very Me, Oriflame, Goddess Green. Calitate medie. Nimic de lăudat, nimic de reproșat;
  • creion negru Jillian Dempsey, Avon. Nu cred că se mai găsește în cataloage, e foarte vechi și expirat, dar încă își face treaba, în plus eu îi folosesc celălalt capăt care e cauciucat și pot să estompez linia trasată cu creionul;
  • creion supershock, Avon, nuanța Aqua Pop. Îmi place textura sa de gel, îmi place că e rezistent și intens;
  • creion negru retractabil si (ne)waterproof, Yves Rocher. Creion. Nah, ce să zic?
  • creion Silkissime, L’Oréal, nuanța Seductive Black. E foarte rezistent, are textură de gel, nuanța e intensă;
  • creion de buze essence. Regret că l-am cumpărat;
  • creion pentru sprâncene essence, nuanța Blonde. E bun, apropiat de nuanța sprâncenelor mele, nu are nuanța aia roșiatică enervantă. Și e foarte ieftin;
  • trei creioane ADA. Câte folosesc? Exact, niciunul;

Să trecem și la produsele pentru buze. Menționez că mai am un ruj la muncă, dar oricum e pe ducă. De-aia l-am lăsat acolo, să îl consum. De asemenea, nu am introdus în fotografie balsamurile fără culoare, nu le consider produse de machiaj, ci pentru îngrijire.

20141103_152904

  • balsam de buze colorat cu aromă de zmeură, Yves Rocher. E balsamul meu preferat, alături de următorul;
  • balsam de buze Baby Lips Cherry Me, Maybelline. Yummmmmmmy cherry!
  • ruj din colecția Vivids, Maybelline, nuanța 904, Vivid Rose. E un trandafiriu electric, foarte rezistent. A fost preferatul meu anul trecut;
  • lip stain (așa îl văd eu) Caresse Shine, L’Oréal, nuanța 200, Princess. Pătează buzele, le dă un luciu superb în primă fază și rezistă mult și bine. Însă le și usucă un pic;
  • ruj Extraordinar, L’Oréal, nuanța 102, Rose Finale. E preferatul meu absolut, după ce îl termin îl mai vreau o dată și încă o dată și din nou. Oferă buzelor un luciu cu adevărat extraordinar, nu e foarte rezistent dar mă simt o prințesă răsfățată când îl port;
  • două rujuri rezistente, Max Factor, nuanțele 40 și 330. Rezistă ore întregi fără balsamul inclus în cutiuța lor (eu doar așa le port), însă usucă buzele ca naiba;
  • ruj rrrrrrosu The Balm, Mia Moore. Am mai vorbit despre el anul trecut. E minunat;
  • tot un ruj roșu, Colour Drop parcă, de la Oriflame. Nuanța Liquid Red. E un roșu mai deschis, mai viu, mai lucios.

Ei, astea-s armele mele. Sunt multe? Sunt puține?

Ce părere aveți?

Vă pup și ne vedem mâine cu o postare parfumată și dulce pentru care am nevoie de toata susținerea voastră! Va conta enorm pentru mine să îmi fiți alături!

8 gânduri despre “What’s in my Beauty Box

  1. M-ai facut sa imi fie rusine! Eu care ziceam ca am reusit sa ajung la o colectie mai de bun simt…ma simt hoarder pe langa tine! Imagineaza-ti cum eram pana sa ma loveasca luciditatea si sa dau, arunc, folosesc gramezi! Si eu sunt pui pe langa alte fete. Pe langa tine in schimb…gigant!:)) Mi-e si frica sa ma apuc vreodata sa mai fac poze la tot muntele pana nu ajung om normal! Le-am mai pus eu in trecut pe blog dar de atunci s-au modificat personajele…

    • Me such a little baby boom. 😀 Hai Deena, bafta Deena! Eu vreau sa raman cu si mai putine. 😀
      Eu am facut postarea asta si vreau ca la sfarsitul fiecarei luni sa postez new entries :)) In materie de machiaj, daca am ce, evident. Dar dupa cum ma stiu de incapatanata… nu prea o sa mai postez produse de machiaj noi o buna vreme. Pentru ca nu mai am nevoie de nimic si pe rasfaturi nu dau banii. Daca primesc sau castig ceva e alta treaba, dar din proprie initiativa niet niet niet!

  2. Chiar o colecție decentă! Zic și eu ca Deena: mă faci să-mi fie rușine când mă gândesc la a mea colecție, care cândva chiar nu mi se părea mare. :)) În apărarea mea: chiar folosesc intens aproape tot ce am și consum dese ori din ele, deci nu-s bani aruncați pe fereastră! 😀 Până la urmă cred că asta-i cel mai important… să nu ținem o tonă de chestii doar ca să fie multe la număr.

Lasă un răspuns

