La vie est belle, mademoiselle!

Savurez ultimele bucățele de tort rămase de la petrecerea de ziua mea și gândul îmi zboară la ceva la fel de dulce… Lavi… în sticluța mea de Lavi tot câțiva stropi de parfum mai sunt. Am iubit parfumul ăsta dinainte să îl miros și l-am recunoscut la cineva înainte să îi știu numele.

20141104_125912

A fost un fel de chimie între noi încă de când am aflat de existența sa. Atât de drag îmi e încât din La vie est belle, a ajuns să fie alintat Lavi. A ajuns în mânuțele mele prin bunăvoința unei fete cu suflet mare, care mi-a trimis o miniatură atât de gingașă încât o să o păstrez mereu ca pe-un bibelou drag.

Nu e suficient să îmi placă un parfum. El trebuie să îmi spună o poveste… să mă îmbrace… să mă completeze… să mă poarte și să mă lase să îl port. Să mă pună în evidență. Și La vie est belle e mult mai mult de-atât.

E asemeni unui bărbat frumos, sexy, șarmant… adorat… care îmi promite luna și carul mare mie… și altor 100 de femei. Și eu știu asta dar odată căzută în mrejele lui nu mai am scăpare. Nu mai am scăpare pentru că atunci când ies cu el pe stradă, EU sunt prințesa. Pe mine mă iubește, pe mine mă îmbracă și mă învăluie cu dulceața și senzualitatea lui. Nimeni nu mai contează, sunt centrul universului. Asta mă face el sa simt.

Nu îmi dă prea multe opțiuni. Îl iubesc sau îl urăsc. Eu am ales iubirea. Dacă încerc cumva să îl ignor, să mă prefac că l-am uitat, îmi va răsuci cuțitul în rană ori de câte ori îl voi vedea cu altcineva. Stârnește pasiuni, obsesii și iubiri ce nu trec cu nimic. Odată ce m-am îndrăgostit de el, niciun alt parfum din lume, oricât de scump, calitativ și îmbietor ar fi, nu îmi poate oferi aceeași senzație. Nimic nu îmi ajunge, nimic nu mă mulțumește dacă nu e el.

El e acel parfum care mă invită să port un șal roz și să ies la plimbare bucuroasă că-l am cu mine. El mă face să mă simt încrezătoare în propriile forțe, puternică și totuși delicată. Cu el zâmbesc și cred că pot să ating orice stea la care visez.

De aproape un an mă iubește și-l iubesc, de aproape un an mă îmbie cu o avalanșă de praline și vanilie și mă chinuie când îl simt peste tot, purtat de alte femei. La mare, la munte, în gară, la mine la serviciu, toată lumea îl iubește. Tot de atunci… vreau să mi-l cumpăr. Pentru că la mine în oraș nu îl găsesc, am căutat oferte de parfumuri online. Și am găsit! Am căutat în lista disponibilă, prin multitudinea de parfumuri Lancome… și La vie est belle e la un click distanță de mine! Și ce înseamnă un click când e vorba despre atât de multă iubire?

Je t’aimerai toujours, Lavi!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

46 de gânduri despre “La vie est belle, mademoiselle!

  1. I-am dedicat si eu o oda pe blog! Merita!
    De altfel, toate parfumurile Lancome au ceva magic, detin puteri speciale! Dar Lavi… chiar nu mai e altul asemenea! 🙂
    Mi-a placut postarea, am simtit aroma inconfundabila pe tot parcursul lecturii!

    Pup, draga mea Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Voi cauta pe site sa vad daca au Valentina de la Valentino (ma tot bantuie dupa ce am avut o mostra)! 😀

    • Stiu, stiu, mi-a placut tare mult postarea ta si de atunci incerc sa imi fac timp sa scriu si eu despre el. Iar proba a picat la fix!
      Am avut si eu o mostra de Valentina Assoluto, Doamne cum mirosea! ❤
      Te pup cu drag!

  2. Cunosc sentimentul! Iubesc și sant iubita la fel ca tine, sa tot fie vreo 5 ani.Din cauza bugetului il mai insel cateodata, dar întotdeauna mă întorc la el pentru ca mă face sa ma simnt mereu proaspătă, exact cum îmi place sa fiu.Il ador 🙂

    • Mi-am amintit de postarea aia a ta pe facebook cand scriam articolul. La fel ma uit si eu la cucoanele care il poarta, usor complice, gen… „stiu ce porti… il vreau si eu”. ❤

    • E dulce dulce dulce ca o bomboana de ciocolata! Nu stiu daca o fi cel mai frumos si cel mai bun parfum, dar daca eu il iubeeeeeesc!
      Si Poeme imi place mult de tot. Si Tresor (inclusiv Midnight rose). Au ceva aparte parfumurile astea… asta imi place la ele.
      Te pupic!

  3. În primul rând: la mulți ani!! Scuze de întârziere, dar am avut niște zile haotice și am intrat pe net cu porția.
    În al doilea rând… voiam să fac și eu review unui parfum zilele astea, dar eu în afară de ”miroase dulce/fructat/fresh” și că persistă sau nu, nu prea știu să zic. :)) Mi-ai dat clasă cu acest articol!! Vreau neapărat să miros și eu acest parfum, să știu ce te înnebunește în halul ăsta. 🙂

    • Multumesc! :*
      Nu ti-a zis Deena cum miroase? :)) Am reusit sa o innebunesc si pe ea cu el. :)))
      Sa stii ca doar un strop din el miroase cam doua zile. Si dupa baie! Am in portofel un blotter dintr-o parfumerie si miroase ghici… de o luna!
      Pupicici!

  4. La multi ani, sa ai parte de oameni frumosi si impliniri nesperate! Si eu aleg parfumurile care imi spun povesti, uneori dorinta de a le avea apare chiar si doar vizualizand sticluta si descrierea notelor.
    Am mirosit La vie est belle chiar in aceasta perioada anul trecut, eram in vizita si la plecare prietena mea s-a parfumat caci iesea in oras. Am sarit instant de pe canapea sa vad cu ce. Mi l-am dorit dar cum bugetul imi impune sa cumpar de la „baietii destepti” nu reusesc niciodata sa il gasesc, il au rar si il dau clientelor fidele.

    • Multumesc mult!
      Da, in perioada rece miroase chiar mai bine! Desi eu l-am purtat si asta-vara, la mare. 😀 Intr-adevar, e putin cam scump, dar mi se pare atat de… ucigator de persistent incat te parfumezi la doua zile! :))

  5. In sfarsit am aflat care este blogul tau…initial nici nu stiam ca ai blog, doar te vedeam comentand la postarile Cameliei:). Iubesc parfumul asta! Ce frumos l-ai descris! Chiar ii spuneam Cameliei ca ma indragostesc din ce in ce mai mult de el, am inceput sa ma dau si noaptea cu el, cand ma bag in pat:). Doar un strop, ca altfel ma sufoc. E puternic, dar este superb! Si da, imi place si Lady Million :D. La multi ani si din partea mea :*

  6. La mulți ani! Îți doresc să ai parte de tot ce-ți dorești!
    Îți zic sincer că e cel mai frumos articol dedicat unui parfum pe care l-am citit eu vreodată! M-ai făcut să-i simt aroma prin monitor și să-mi doresc să-l încerc! Multă baftă în competiție!
    Pupici

  7. Lavi asta face victime colaterale peste tot! E minunat parfumul asta si il vreau raaau de tot si eu! E ca o cofetarie intr-o sticla. Sper sa fie al tau curand. Si al meu, fie vorba intre noi!:))

  8. Ce frumos ai descris parfumul..eu la partea asta nu prea ma pricep 😀
    Mi-a placut postarea, nu cunosc parfumul, dar cred ca azi merg sa-l miros. Vezi ce impact ai avut asupra mea? :))
    Te pup! La multi ani!

  9. Pingback: Produse Holy Grail | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

