Tag: Me time!

Când am văzut prima dată acest tag, parcă am primit o cărămidă între ochi. I mean… uadăfacăiaio? Ce mai înseamnă și „me time” ăsta? Citindu-l mi-am dat oarecum seama, apoi mi s-a și explicat. Acum sunt ok. 🙂

Ba chiar am fost provocată să îl fac! Deena e vinovata și eu mă prezint acuș la apel!

Să începem deci, că timpu-i pe bani. :))

What do you watch or read during me-time? // La ce te uiti sau ce citesti?

During me time ăsta… nu citesc, asta e clar. La muncă citesc. Acasă lenevesc pe bloguri, inclusiv cel personal și mă uit la clipuri cu Neymar pe youtube, sau câte un film. În general îmi plac comediile (mai mult sau mai puțin) proaste, la care râd până leșin. A, acum mă uit și la Clona. Ca să vedeți cu ce babă aveți de-a face!

What do you wear during me-time? #nobra // Ce porti?

Colanți sau pantaloni gen pijama și câte o bluză care nu mai are față de ieșit în lume.

What are your me-time beauty products? // Ce produse cosmetice folosesti?

Nu prea folosesc. Când am un strop de timp pentru răsfăț prefer să îmi jumulesc mustața, să îmi fac un gomaj… să îmi pun vreo mască oarecare pe ten, un tonic, un ulei…

What do you eat/drink during me-time?  // Ce mananci /bei?

Dimineața am momentul meu (care durează o juma de ceas) când îmi beau liniștită cafeaua. Poate să vină și mama muncii peste mine, pot să plec nemachiată și nepieptănată, dar mai puțin de juma de oră nu stau la cafea.

Seara, depinde. Dacă e în cursul săptămânii beau un ceai fierbinte, dacă e week-end mănânc un chips, o bomboană, o prăjitură, un cartof prăjit, beau un vin, o bere… suntem oameni mari, hai să nu ne-apuce rușinea pentru o bere acum…

Current favourite candle? // Lumanarea preferata din aceasta perioada?

Nu sunt genul. Singurele pe care le-am încercat până acum sunt tartele yankee primite de la aceeași Deena de mai sus, deci nu am experiență, nu mă pronunț. Știu doar că micuțele alea două îmi plac! Una e cu caramel, iar cealaltă e dulce fructată.

Do you ever have outdoor me-time?  // Iti petreci vreodata timpul singura afara?

Cine, io? Niciodata. Ce să fac afară? În casă e cald și bine.

Would you ever go see a movie alone? // Te duci vreodata singura la film?
 =)))
Unde? Nu am cinematograf în oraș. M-aș duce, sunt genul singuratic. Dar să merg până la București pentru un film? Neh.
Favourite online shop?  // Magazinul online preferat?
1001cosmetice.ro și yves-rocher.ro . Oameni seriosi, am de unde alege produsele preferate, comanda ajunge repede și eu sunt fericită. Presimt că o să dezvolt o pasiune și pentru kurtmann.ro. 😀
Anything to add? What else do you do during me-time?  // Vrei sa mai adaugi si altceva? Ce altceva mai faci?
Vin de la muncă, mănânc, mă trântesc în pat, răsfoiesc facebook-ul, văd ce a mai postat Neymar, văd ce au mai postat precinii mei, ascult muzică, după caz îmi fac unghiile, fac baie, mă pun în pat și mă cremuiesc, bag câteva jocuri Subway Surfers și mă culc liniștită. :>
Asta ascult de o vreme. Mă topesc după melodia asta:
Astea au fost! Nu puteau să bage și ei mai multe întrebări? 😦 Când îmi intru în mână se termină. Weeee!
Pupici!
Mâine ne vedem cu o porție de FARMECe! 🙂
O seară plăcută!

6 gânduri despre “Tag: Me time!

  1. :)))) M-ai amuzat copios! Esti de o franchete…rarissima!
    Am fost si eu nominalizata de Adina si de Ira! Voi raspnde provocarii desi… prima reactie a fost: Me time? Da’ de unde atatat „me time”??? :))
    Pup, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Acasa me time… ma amagesc singura incercand sa ma bucur de orice cu toate ca sunt facute in viteza, asa ca pe munte evadez, weekendurile sunt mai faine ca am omul mai aproape si e mai fain sa „alergam” impreuna. :))
    Super faina piesa nu o stiam si nu o mai ascultasem pe Bebe de ceva timp, calda si relaxata, I miss summer!
    xo

    • Oh, ce mi-as dori si eu un me time la munte. Sa ma-ntind pe iarba si sa raman acolo ore intregi…
      Da… Bebe e calda si dulce, desi initial am vazut-o ca pr o ciudatica. Dar acum nu pot sa ma mai las de muzica ei. Asculta si Razones, cred ca ti-ar placea!
      Pupic!

Lasă un răspuns

