Tenul meu de bebeluș

Am mai povestit pe blog despre tenul meu. Și mai povestesc până îmi iese de-un roman. Poate poate s-o găsi cineva să se lase inspirat și convins să nu mai pună toate prostiile pe piele.

Se zice că mâinile sunt cartea de vizită a unei femei. Dar cu tenul, doamnelor, cu tenul ce ne facem?

Degeaba avem mâini de reclamă dacă pielea noastră suferă! Degeaba avem tencuiala proaspăt aplicată dacă pe sub ea se observă mușuroaiele! Degeaba suntem perfect machiate și arătăm ca niște păpuși vii dacă tenul nostru e chinuit pe sub straturile de fond de ten și pudră.

Îngrijirea nu începe cu machiajul. Îngrijirea începe cu demachierea, aș zice eu. Îngrijirea începe cu conștientizarea tipului nostru de ten și folosirea produselor potrivite.

Din ce în ce mai des vorbesc cu persoane care nu știu ce tip de piele au. Când le întreb, au gestul ăla automat de a-și pipăi tenul, ridică din umeri și… „Nu știu!”. Eu zic că e simplu.

Dacă nu ai nicio problemă, coșuri, puncte negre, nu simți că te strânge pielea, nu lucește, ai tenul normal și permite-mi să te invidiez.

Dacă îți simți pielea uscată, te strânge, sau atunci când aplici machiajul faci cojițe… e clar că ai un ten uscat.

Dacă ai tendința de a face coșuri, puncte negre, ai pori dilatați, tenul lucește, atunci e gras.

Dacă nasul îți lucește și obrăjorii te strâng ca și cum te-ar ciupi mătușa de rangul ai doișpelea, atunci e mixt.

Și ar mai fi ceva. Tenul sensibil! Tenul sensibil care de obicei e ignorat și mai rău, asociat cu tenul uscat. Dar ce te faci când ai un ten și sensibil și gras? Din fericire, din ce în ce mai multe firme s-au gândit și la noi, cele mai puțin norocoase și procopsite cu un astfel de ten.

Aș putea compara un ten sensibil cu un copil mic și răzgâiat. Care strâmbă din năsuc orice i-ai da. Care când nu primește ce vrea, se supără, se înroșește și plânge până primește tot ce îi poftește sufletul. Și când primește, se plictisește rapid și iar plânge, roșu de furie.

Ei bine, sunt „norocoasa” posesoare a unui astfel de ten! Aplauze.

Cum încerc să îl înduplec? Cu cât mai puține produse, pentru că nu vreau să îl agresez, nu vreau să îl sufoc și să îl enervez și mai tare decât e deja. Demachiere, spălare și hidratare.

Pentru mine un pas important e spălarea tenului. Am nevoie de un produs care să îmi curețe tenul foarte bine însă fără a-l usca excesiv. Un produs care să nu îmi irite pielea ci să o echilibreze. Am folosit vreo doi ani gelul spumant Gerovital Plant și chiar m-a mulțumit. Am consumat patru flacoane, dar am vrut și altceva.

Iar noua gamă Gerovital H3 Derma+ a apărut fix când aveam nevoie! Cum să nu mă bucur când aflu că românii mei au creat o gamă de produse dermatocosmetice? Gerovital e prima gamă anti-age din lume, Gerovital e brandul după care sunt înnebunite nemțoaicele și tipele din Spania, Gerovital e marca noastră autohtonă care știu că nu mă dezamăgește. Am încredere până la Rio și înapoi în produsele astea, așa că am întins mâna după gelul spumant Gerovital H3 Derma+ fără să stau pe gânduri.

 20141106_203306 20141106_203331

Și bine am făcut! Gelul e destinat tenului gras, conține acid lactic și acid salicilic natural (ingrediente cu care eu mă înțeleg de minune!), hidratează pielea și o curăță fără să simt că o usucă (astfel împiedicându-se excesul de sebum). Nu conține săpun, nu face foarte multă spumă, se clătește foarte repede datorită acestui lucru. Chiar din timpul spălării mi se pare că îmi catifelează tenul și îmi dă o senzație de confort. În plus, nu știu ce minuni au pus ei în flaconul ăla, însă lichidul transparent miroase aaaaaa! Aaaaaa tei! Un miros natural, nu ucigător ca alte mirosuri ale produselor de îngrijire care promit să facă minuni dar sunt pline de tot felul de iritanți care mai mult rău fac.

Căutând informații despre noua gamă Gerovital, am aflat și de emulsia hidratantă matifiantă și crema antiacneică și zău că m-au pus pe gânduri! Dacă un simplu produs de curățare îmi oferă un asemenea confort la nivelul pielii, mă aștept ca după folosirea cremelor să am un ten de bebeluș! De data asta, un bebeluș calm, blând și drăgălaș. Un bebeluș proaspăt îmbăiat și înfășat, care doarme liniștit și știe că e iubit și îngrijit… un bebeluș cu farmec.

ten-gras-2          ten-gras-3

*sursă fotografii

Eu m-am oprit la aceste trei produse, dar gama este formată din produse pentru toate problemele tenului, nu numai pentru tenul gras și acneic. Indiferent ce probleme ai avea, riduri, ten deshidratat, ten gras, vei găsi cel puțin un produs care să ți se potrivească.

Acum consider că nu mai avem nicio scuză pentru a nu ne îngriji ca la carte… există Gerovital Doctor în Frumusețe. Pentru că frumusețea începe cu o îngrijire adecvată.

 Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

8 gânduri despre “Tenul meu de bebeluș

  1. pffff, din pacate, treaba e facuta romaneste in cazul acestei game.
    uite intrebare si raspuns pe site-ul lor oficial, adresata la emulsie hidratanta matifianta:
    „Intrebare: este non-comedogenic? Multumesc!

    Raspuns: Produsul este hipoalergenic si fara parabeni insa datorita compusului Glyceryl Stearate are potential comedogen. Crema antiacneica este singurul produs din gama care este non-comedogen.”

  2. Buna ma numesc aura si am probleme cu tenul meu mia aparut cosuri nici nu stiu cum sa le numesc ca ami iasa sub piele si ma doare nu prea ma pricep la creme si toate astea am luat gerovital anti acneica. Si emulsie hidratanta cum le folosesc pe amandoua emulsia mi se pare buna dar dupa mi se usuca pielea. Si ami iasa cojite albe foarte putine. Si crema anti acneica ami face pielea lucioasa si tot ami apare nu stiu ce sa folosesc. Daca puteti sa ma sfatuiti. Va multumesc.

    • Buna, Aura!
      Ai grija la produsele antiacneice pentru ca pot usca tenul daca sunt folosite prea des. Daca folosesti o crema antiacneica, incearca sa o folosesti doar seara si ziua sa folosesti o crema hidratanta (o poti incerca pe cea matifianta cu extract de afine de la Gerovital Plant). Incearca sa folosesti gelul spumant purifiant de la Gerovital plant, spala tenul cu el de doua ori pe zi. Exfolierea e si ea importanta, insa am inteles ca in cazul unui ten acneic nu ar fi recomandata cea mecanica, ci cea chimica, dar la asta nu ma pricep, asa ca nu iti pot da niciun sfat.
      Sper ca te-am putut ajuta.

Lasă un răspuns

