Asl, pls! Cmf?

Azi vreau să staăm puțin la palavre. Subiectul? Internetul. Păi cum măi dragii mei, cum mai existau blogurile dacă nu exista internetul? Cum apăreau selfie-urile dacă nu exista internetul? Cum ne mai băteam noi în like-uri fără internet?

tumblr_lc5t1izaTy1qan30zo1_400

*sursă foto

Eu l-am descoperit acum 12 ani și prima dată m-au dus prietenele aproape legată la un internet café. Am înjurat și l-am blestemat pe ăla care a inventat internetul până m-am plictisit. Ideea era că eu sunt cam mizantropă, prefer să fiu singură decât înconjurată de lume și mă ucidea simplul gând că o să fiu la un loc cu mai mulți oameni și Doamne ferește, o fi nevoie și să fac cunoștință cu cineva sau mai rău, să deschid gura și să zic o frază adunată… ei bine… în câteva luni, cine golănea pe mIRC? Moa’, evident! Plângeam și dădeam din picioare până oboseam când făceam vreo boacănă și nu aveam voie la „sală”. Nu îți zic că eram de fapt și îndrăgostită până peste urechi de un băiat frumos foc de pe acolo. Nu zic, nu. Tac.

Visam noaptea că am calculator acasă și pot să stau pe mIRC când vreau eu. Altceva nu făceam, doar lălăiam cu orele pe porcăria aia de mIRC și stăteam de vorbă cu toți nebunii din toate colțurile țării. Ba mai mult, aveam și un amic din Caransebeș care a venit cu taxiul câteva sute de kilometri să mă vadă și când l-am văzut mi-a venit rău și nici nu l-am băgat în seamă. :))

Când am mai crescut puțin, mergeam după ore la o altă sală de internet și luam un calculator vreo 15 minute, plăteam 50 de bani, intram pe messenger și îmi verificam mailurile. Iar visam să am calculator acasă și să stau cât vreau pe mess și pe hi5.

Minunea s-a întâmplat când aveam 19 ani și am decis să fac facultatea la distanță. Deci aveam nevoie de un calculator cu internet. Și l-am avut. Acum cine nu mai dormea nopțile? Eu, ofcors.

9csave

*sursă foto

După încă vreo 5 ani… după multe vise de a sta în pat pe internet… (din ce în ce mai puturoasă am devenit) am primit și un laptop. Aleluia, fericirea maximă! Ca să nu stau cu firul în el tot timpul, evident am avut nevoie de un router wireless. Sunt destule oferte (pe internet, desigur!) pentru routere wireless. De exemplu, magazinul MediaDOT.ro.

Între noi fie vorba… aș avea nevoie și de un SSD, așa că m-am pus pe căutat. Am găsit aici destule. Trebuie numai să aleg.

Acum pe bune, internetul e bun. Atunci când îl folosești cu cap. Eu cam abuzez de el pentru că există blogul, există mulți oameni dragi cu care nu am altă modalitate de a vorbi (la telefon nu îmi place deloc să vorbesc!), sunt artiști pe care îi plac și vreau să le urmăresc activitatea, să le ascult muzica…
Sunt site-urile de pe care mai afli una alta, o mai pui de-un vis cu Barcelona…

Nu îmi imaginez cum ar fi viața mea acum fără toate astea. Ce aș face eu toată ziua fără internet? Să mă uit la televizor la ce mi se dă, nu la ce vreau, să ascult muzica ce mi se dă, nu muzica pe care o vreau… să citesc cărți, dar cât să și citesc? Să socializez „pe viu”? Haaa ha, asta chiar e o glumă bună. Îmi ajunge socializarea de la serviciu. Și la urma urmei nu poți să tragi la propriu oamenii de mânecă „hei, vrei să fim prieteni?”. Thanks, but… no, thanks!

Și mai există și shoppingul online! Care e cea mai mare plăcere a unei femei? Mai ales când ești prea ocupată sau nu ai în oraș magazinele de unde vrei să cumperi. Prin intermediul internetului, ești la câteva click-uri distanță de produsele preferate, fără să te miști din patul tău.

online-shop-1024x1024

*sursă foto

Pe internet poți să îți întâlnești și iubirea. Nu în toate cazurile funcționează, nu e ideal, nu e ușor… dar merită încercat. 🙂

301463

*sursă foto

Una peste alta, trebuie să existe un echilibru pe undeva. Pe mine internetul mă ajută. Alții poate au ceva mai bun de făcut. Alegeri și alegeri.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

Lasă un răspuns

