Vorbim aceeași limbă când vine vorba de piele fină

Acum ceva timp vă povesteam despre epilare. Spuneam atunci și despre epilarea definitivă, însă am menționat că nu sunt tentată de acest tip de epilare și că prefer metodele clasice, ceara și epilatorul. Dar de dragul tehnologiei și pentru că vreau să mă știu informată, am început să mă documentez referitor la acest subiect și am să vă prezint, cu cuvintele mele, ce am înțeles eu din tot ce am citit. Pentru că sunt pasionată de limbi străine, am decis să învăț și „limba IPL”.

În primul rând, am aflat că singura metodă care garantează 100% că părul nu va mai crește, este electroliza (descoperită acum peste 100 de ani de doctorul oftalmolog Charles Michel și folosită pentru tratarea genelor încarnate).

Pentru că această metodă părea tentantă, s-a tot încercat elaborarea unor aparate care să dea rezultate eficiente și de lungă durată.

Așa a apărut epilarea prin metoda IPL (lumină intens pulsată) care se bazează pe impulsurile luminoase la nivelul pielii, lumina fiind absorbită de foliculul pilos, acesta încălzindu-se până la 70 de grade, astfel fiind distrus.

Ce trebuie să reținem însă, e că fiind o metodă ce are în spate doar în jur de 15 ani de utilizare la scară largă, nu avem certitudinea că epilarea definitivă e cu adevărat… definitivă. De aceea, din câte am aflat, exprimarea cea mai potrivită ar fi „epilare de lungă durată”.

Atunci când decidem să apelăm la această metodă, trebuie să ținem cont de câteva aspecte!

Părul are 3 etape de creștere și cel mai important, nu toate firele cresc în același timp! De aceea, sunt recomandate mai multe ședințe pentru a fi sigure că procesul a fost un succes, pentru că sunt „afectate” doar firele de păr ce se află în plin proces de creștere.

Numărul ședințelor variază și în funcție de zonele pe care vrem să le epilăm și trebuie să avem în vedere faptul că la prima ședință eliminăm doar în jur de 20% din părul nedorit, iar rezultatele încep să se vadă abia după aproximativ 5 ședințe (ședințele au loc la un interval de cel puțin 7 zile!).

Trebuie să mai știm și că expunerea la soare în timpul tratamentului poate cauza neplăceri, cum ar fi înroșirea pielii și chiar mici arsuri. De aceea e recomandat să apelăm la această metodă în perioadele cu mai puțin soare ale anului și mai ales, să protejăm pielea cu fps 50. Acestea fiind spuse, din tot ce am aflat, alte riscuri nu sunt. Dacă avem grijă, trebuie să fie un succes.

Ce este foarte interesant e că acum nu mai e nevoie să mergem la un salon pentru a beneficia de acest tip de epilare, pentru că s-au inventat epilatoarele IPL ce pot fi folosite acasă.

silkn-sensepil-epilator-ipl*sursă foto

Aceeași eficiență și siguranță, dar fără deplasare la salon, datorită tehnologiei HPL (Home Pulse Light). Aparatele sunt dotate cu senzori speciali care detectează automat nuanța pielii, astfel evitând pericolul apariției unor eventuale arsuri. Pentru că da, trebuie să se țină cont și de nuanța pielii.

Iar dacă noi, ca utilizatori, folosim aceste epilatoare respectând instrucțiunile de folosire, la intervalele recomandate, nu ar trebui să avem niciun fel de neplăcere și rezultatele ar trebui să fie mulțumitoare.

Ca să nu mai zic că fiind vorba de un procedeu efectuat în intimitatea căminului propriu, de acest tip de epilare ar putea beneficia și bărbații, că doar îi știm cât de orgolioși sunt când vine vorba de saloane. Dar în schimb… le place să aibă pielea fină. Asta i-ar putea ajuta mult și i-ar scăpa pe cei mai curajoși de epilatul la intervale scurte de timp.

Mie îmi cam vine să renunț la metodele tradiționale de epilare, pentru că această metodă e mult mai simplă, nedureroasă și rezultatele sunt de lungă durată.

Te tentează?

 Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014.

4 gânduri despre “Vorbim aceeași limbă când vine vorba de piele fină

  1. Foarte interesant articolul, chiar nu știam unele lucruri legate de acest subiect. Într-un timp mă tenta foarte mult epilarea definitivă/de lungă durată, dar pe parcurs…am uitat de ea. :)) Acum iar m-ai stârnit, mai ales că nu ar trebuie să depind de un salon…hmmm…

Lasă un răspuns

