Provocarea Elemental. Apă de trandafiri și apă de melisă Mayam – scurt review

Salut, lume!

Pentru că a trecut nebunia frumoasă numită Super Blog (adică nu mai am probe, dar mai am câteva note pe drum), vreau să revin la oile mele și să vorbesc despre cosmetice.

Pe 24 octombrie am primit spre testare două sticluțe parfumate din partea celor de la elemental.eu. Pentru că eram în căutare de produse cât mai naturale pentru tenul meu greu încercat, le-am pus la treabă numaidecât.

Să fiu sinceră, deși citisem informațiile de pe site, nu știam cam cum să le introduc în programul meu de îngrijire. Nu știam pe unde să le strecor ca să fie bine.

10357170_854767377887061_4703178802321605370_n

Bun. Să spun câte ceva despre ele mai întâi, apoi vă zic și cum le-am folosit.

Apa de melisă Mayam

Proprietăți: antiage, antirid preventiv și curativ, calmant, antiinflamator, netezește pielea, tonifiant cutanat, reparator, ușor cicatrizant.

Recomandări: piele matură lipsită de tonus, piele sensibilă, iritată, cu eczeme, erupții cutanate, eriteme, compoziții antirid, compoziții calmante și reparatoare, îngrijirea pielii uscate, fragile sau reactive.

Informațiile le-am extras tot de pe site-ul elemental, mai exact de aici și dacă dați un click veți găsi mult mai multe informații.

Apa de trandafiri Mayam

Din ce am citit pe site-ul elemental.eu, am aflat că are următoarele proprietăți: refermizant, tonifiant, astringent, antirid, antiage, regenerator pentru orice tip de ten, calmant pentru pielea sensibilă sau iritată, împrospătează și dă strălucire tenului obosit și lipsit de vitalitate, parfumant delicat.

Și are ca recomandări: potrivită pentru orice tip de piele, potrivită pentru tenul matur, cuperoză, riduri – preventiv și curativ, contur de ochi, loțiuni și creme nobile de ten, măști de înfrumusețare.

Mai multe caracteristici și recomandări citiți aici.

Ambele se pot folosi ca atare sau ca ingredient în măști sau creme. Cum eu nu aveam de gând să mă pun pe preparat creme acasă, am zis să le folosesc ca atare. Apa de melisă are un miros ușor citric, iar apa de trandafiri miroase demențial a… trandafiri, logic. 😀

Apa de melisă am folosit-o câteva zile pe post de tonic (seara), iar după ce am aplicat-o, nu am mai aplicat și o cremă. Pielea s-a simțit destul de fină și curată, dar pentru că m-am gândit că nu e ok să nu folosesc și o cremă sau un ulei seara, i-am găsit altă întrebuințare. Pregătite? :)) Tonic pentru gât, umeri și decolteu.

Eu am niște probleme cu pielea gâtului, în sensul că de câteva ori pe an se usucă foarte tare, se face ca pielea de șopârlă, scorțoasă, uscată și pe alocuri se și crapă. Nu scap de porcăria asta vreo săptămână iar când în sfârșit trece, lasă în urmă o piele cu aspect opărit. Ei bine, m-am învățat să aplic apa de melisă după baie, apoi loțiunea de corp. Pe cuvânt de onoare că am o piele de bebe acum pe gât. E fină, netedă, hidratată, nu am mai avut absolut nicio problemă.

Apa de trandafiri am aplicat-o o vreme pe post de loțiune tonică, dar pentru că am probleme cu pacostele astea de puncte negre am renunțat și da, i-am găsit și ei o altă întrebuințare. Citisem la Sunshine Elena despre ea și mi-a venit ideea de a o folosi pe post de demachiant. Pentru că era o sticluță mică și drăgălașă, am zis să curăț „grosul” cu o micelară întâi, apoi să îndepărtez ultimele urme cu apa de trandafiri.

Buon, zis și făcut. Am îndepărtat machiajul cu o dischetă îmbibată în apă micelară Garnier și apoi am curățat pielea folosind apa de trandafiri. Diferența s-a simțit curând. Când mă demachiam doar cu micelara, tenul începea să lucească din nou până făceam baie. Ei, când am folosit micelara combinată cu apa de trandafiri, tenul s-a simțit mai proaspăt și uscat câteva ore din momentul demachierii și până făceam baie. Pielea era mai netedă și mai curată, iar punctele negre apăreau mai rar. Nu am avut nicio problemă cu ochii, ba chiar mi-a scăpat puțină în ochi și nu m-au usturat. Ceea ce nu se poate spune despre un demachiant.

Cam asta a fost experiența mea cu cele două produse. Dacă vă tentează, le găsiți la 12,5 lei (apa de melisă, 100 ml) și 11,5 lei (apa de trandafiri, 50 ml) pe site-ul elemental.

Le-ați încercat?

4 gânduri despre “Provocarea Elemental. Apă de trandafiri și apă de melisă Mayam – scurt review

Lasă un răspuns

