Goliciuni de noiembrie (2014) + favoritele lunii

Hello din nou!

Pentru ca e 1 decembrie (heeeei, la multi aaaaaani!!!) continui traditia si va prezint goliciunile lunii ce s-a incheiat. Si trebuie sa specific si ca sunt furioasa ca nu pot sa scriu cu diacritice azi. Habar nu am de ce, dar asta e.

Incepem?

Nu incepem, pentru ca trebuie sa imi cer scuze pentru calitatea fotografiilor. Cand le-am facut se vedeau ok, dar pe laptop vad ca se vad altfel. Nu le mai fac nici de nebuna, asa ca va trebui sa ma iertati si sa dam inainte cu tupeu.

Acum incepem.

20141201_203742

  • gelul de dus Atoderm de la Bioderma. L-am folosit la mare ca gel de dus, apoi ca gel de curatare pentru ten. E ok;
  • solutia micelara Garnier. A fost a doua sticluta, acum sunt la a treia deja si nu o las. Deloc. Niciodata. O iubesc. Word;
  • gel de dus crema pentru dus Cien Whispering Wind. Delicios! Pentru un produs care la 300ml costa 5 lei… amice, e minunat! Foarte placut parfumat, curata bine, nu usuca pielea… a fost un rasfat sa il folosesc. Jos palaria in fata celor de la Lidl pentru ca au niste produse super! Ok, las palaria pe cap ca ninge si bate vantul. Sorry;
  • gel de dus cu aroma de cacao si zmeura, Yves Rocher. Plang cu lacrimi de hipopotam dupa gelul asta pentru ca nu se mai gaseste, a fost editie limitata. Miroase minunat! Noroc ca mai am lotiunea de corp din aceeasi gama si ma rasfat cu ea cand imi pofteste pipotica;
  • balsamul de par cu lapte si miere de la Oriflame. Ok, laptele nu l-am gasit printre ingrediente, mierea era printre ultimele, dar ca rezultat e fabulos! L-am comandat din nou;
  • lacul de unghii Bermuda Rose din colectia Miss Rebel de la L’ Oreal a fost preferatul sfarsitului de vara, m-a insotit la mare si a fost gata in 3 luni. De-asta iubesc eu ojele L’Oreal;
  • scrubul Yves Rocher a fost cadou la o comanda. L-am consumat si am inceput sa folosesc din nou zatul de cafea. Caz inchis;
  • apa de trandafiri Mayam. Am terminat-o acum cateva zile si stiti doar ca mi-a placut, pentru ca am scris ieri aici despre ea;
  • BB Cream Hydreane, La Roche-Posay. Aflati mai multe despre ea dand un click aici;
  • crema de noapte L’Oreal Revitalift Laser X3. A fost a mamei, se-ntelege. Dar din cand in cand mai strecor aici si cate un produs de-al ei doar ca sa spun cat de bun e si cum se vad efectele sale pe chipul ei! Deci daca aveti o mamica, o matusica, o bunica tanara si frumoasa si nu stiti ce cadou sa ii faceti de Mos Nicolae, poate fi o alegere buna.

20141201_203924

Mostre:

  • crema de zi Nivea Q10 Energy cu extract de goji. Mi-a placut mult asa ca am ales tot o crema de la Nivea pentru noapte. Si imi place!
  • Vichy Aqualia Thermal. Dupa experienta teribila cu Idealia, aceasta pot spune ca m-a surprins placut. Nu mi-a cauzat nicio problema;
  • o crema pentru ochi Yves Rocher. Nu vad in fotografie numele si pe bune ca nu mi-l amintesc. A fost… crema. Si mirosea naspa;
  • crema de zi Revitalift, L’Oreal. Am folosit-o tot pentru ochi pentru ca sunt obsedata de ridurile mele. Sunt constienta ca nimic nu o sa mi le stearga… dar incerc;
  • crema de fata Toleriane Ultra, La Roche-Posay. Firma asta e printre dragalasele mele, nu m-a dezamagit nimic de la ei. Am avut mai multe mostre de Toleriane si mi-a placut mult cremuta asta.

Iaaaar pentru ca nu am facut niciodata asta, voi adauga cateva produse care au fost preferatele mele luna trecuta. Le-am folosit aproape zilnic si imi plac mult de tot!

20141201_212058

In primul rand, La vie est belle L’Absolu de parfum, parfumul pe care il doresc si il iubesc si il visez de aproape un an e in sfarsit in mainile mele. L-am primit de ziua mea de la prietenul meu si va dati seama ca l-am pufait zilnic. Ma limitez la o singura pulverizare pentru ca are un siaj bomba si nu vreau sa umplu trei incaperi si nici sa il irosesc. Parerea mea despre el o gasiti aici.

Deodorantul Dove e tot un cadou de ziua mea (o mica parte din cadoul de la mami) si la fel, l-am folosit zilnic (desi mai am un roll-on Cien) pentru ca miroase a curat si e foarte eficient. Imi place si am toate sansele sa raman la Dove si pe viitor.

Lotiunea tonica impotriva punctelor negre Oriflame am furat-o de la mama intr-un moment in care simteam ca nu mai pot trai in pielea asta. Tenul meu a luat-o razna pe campii din nou si il urasc din toti ficatii. Ea e singura care imi tine oarecum in frau punctele negre si cosurile. Am inceput sa o folosesc din 2011 (am consumat „n” flacoane) si in general si-a facut treaba. Da, are alcool, are spanaci baltati si ce mai vreti voi, dar am incercat toate porcariile fara si fara si fara chestii dubioase prin ele si au facut-o de oaie.

Fondul de ten Wake Me Up de la Rimmel London imi place foarte mult pentru ca desi are o putere marisoara de acoperire, nu imi simt tenul incarcat ci mai degraba proaspat. Nu sunt topita dupa sclipiciul din el, dar e ok. La fel, l-am folosit aproape zilnic.

Cam astea au fost! Se pare ca am avut esenta de vorbit si Duracell la degete, dar sper sa ma fi urmarit pana la final.

Voi ce-ati mai consumat?

Ce produse v-au placut cel mai mult in noiembrie?

Pupici!

P.S. Oh, Doamne, era sa scriu ca acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014. :(( OMG, I already miss it! 😦

12 gânduri despre “Goliciuni de noiembrie (2014) + favoritele lunii

  1. Aaaolleeeu, tu mi-ai amintit ca iar voi avea de scris o postare kilometrica daca nu ma mobilizez pentru goliciunile prezente in cutia mea! 😛 Micelara Garnier… ❤
    Si pentru ca te ocupi cu reminder-ul :P, uite asa gandesc iara ca n-am reusit sa ma mai tin de preferatele lunii, dar imi promit mie insami ca scriu despre preferatele anului (chiar de-ar fi asta prin februarie 2015). :)))
    Foarte mult ma bucur ca ti-ai implinit dorinta cu Lavi! 🙂 Intr-adevar, un puf e mai mult decat suficient! 😀 Sa il porti iubita!
    Pupicei, draga Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Ai viteza la citit, nu gluma! :))
      Daca vrei ma fac un fel de „recuperatoare” si iti trimit zilnic un mail cu „aminteeeesteeee-ti, Ildaaaa, de preferatele luniiiii!” 😀
      Multumesc mult de tot si da… un puf e mai mult decat suficient!
      Pupicuti multi!

  2. Uhuu, ai ceva productie! Am dat si eu tarcoale la gelurile alea de dus Cien, dar m-am abtinut pentru ca…5 geluri de dus in comanda Yves Rocher. Pe langa alea luate special sa fie cadorisite. Mdeah, sunt fara scapare!

  3. Ah, ms că ai zis de Revitalift. Chiar voiam să o surpind pe mama cu o cremă de noapte bună. Cu cea de zi am aranjat-o. 😀
    Și mie îmi place Wake Me Up… nu l-am mai folosit de mult, acum că e frig cred că ar da bine pe tenul meu. 😀

    • Ma bucur ca ti-am dat o idee! Sper sa ii placa si mamei tale, chiar e o crema buna de tot. Mama e fanul numarul 1 cand vine vorba de L’Oreal. Eu i-am cumparat-o din nou acum si pentru zi i-am luat din gama noua, cea 45+. Ii place la fel de mult. 😀
      Wake me up imi place si mie tot cand e frig, ca vara sclipeste prea tare in soare si in plus, tenul meu fiind mai gras, imediat apare sebumul. Iarna e bine, n-am probleme. 😀

  4. Ai fost foarte hărnicuţă! Eu cu mostrele mă mobilizez mai greu, mereu uit de el. :))
    Mielara Garnier e the best şi pentru mine! Iar gelul de duş de la Cien m-a uimit, nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult. Chiar jos pălăria pentru produsele proprii de la Lidl. 😀
    Pupici

Lasă un răspuns

