Răsfăț cu Yves Rocher: gelul de duș cu Floare de Magnolie din China

Bau!

Azi vin ca vântul și ca gândul, tare ca piatra și iute ca săgeata și mă car la fel de repede, dar nu înainte să vă povestesc trei vorbe despre un produs care m-a cucerit și își merită un loc fruntaș printre preferatele mele.

Pentru că eu nu sunt prinsă de fenomenul ăsta cu „goana după cadouri” (da dice goniți, fetilii mamii? Mergeți încet, că smacuri sunt pentru toată lumea) și nici nu îl înțeleg, nu o să vorbesc despre subiectul cu pricina. Efectiv nu am ce să spun. Mama și-a primit cadoul deja, tata la fel. Eu primesc dulciuri pentru că asta e dorința mea de ani de zile. Subiect închis. Cred. :))

Pentru că am zis că vin ca vântul și plec tot ca el, dar am aberat cât pentru o ploaie de toamnă, zic să trecem la chestiuni mai serioase și să ne apucăm cu ambele mânuțe de subiectul de azi.

Care? Cum care?

Gelul de duș Floare de Magnolie din China, de la Yves Rocher.

20141209_202038

Micuțul a fost lansat de curând, toamna asta parcă, e frățiorul cel mai mic din gama Jardins du Monde. Țin minte că mi-am trimis o prietenă în magazin după el chiar înainte de lansare și m-am ales cu o măscăreală pentru că nu l-a găsit și a bătut drumul degeaba.

Am reușit până la urmă să pun mâna pe el și abia acum vreo săptămână i-a venit rândul pe etajera din baie. Nu mai zic și că aproape l-am consumat și că mai am unul de rezervă. Nu zic, tac.

Cum e? Am scormonit pe site-ul Yves Rocher și am găsit asta:

„Regăsiți întreaga plăcere a Florilor de Magnolie din China într-un gel de duș cremos cu parfum delicat.
Formula sa hrănitoare formează pe corp o spumă onctuoasă care curăță cu delicatețe pielea Dvs. Compusă în proporție de peste 95% din ingrediente de origine naturală și îmbogățită cu ulei de susan provenit din Agricultura Biologică, formula sa respectă pielea. ”

20141209_202134

Au dreptate oamenii, zic. Gelul e de fapt o cremă fină care în contact cu apa face o spumă bogată.

Mirosul e minunat! Cine mă cunoaște măcar puțin, știe că iubesc aromele gurmande. Ei, acum am fost până și eu surprinsă că-mi place mirosul unui gel de duș pe care nu îmi vine să-l beau. Nu e nimic care îți face poftă de dulciuri aici. Nu miroase a bombonele și a ciocolată. E un miros fin, floral, rafinat… de lady, de prințesă… un miros care nu răzbate prin pereții și ușa băii (cum o face cel al gelului de duș cu cafea, de exemplu) dar pe care îl simt aproape de piele în timpul dușului și mă simt răsfățată. Nu persistă decât câteva minute după ce ies din baie, dar nu-i bai.

Curăță bine pielea și nu o usucă deloc. Rămâne catifelată și poți chiar să nu mai folosești o loțiune de corp dacă te știi fără „uscăciuni majore”.

Am însă o nemulțumire. Nu e legată de produsul propriu-zis, ci de ambalaj. Ahhh, urăsc noul sistem de închidere. De ce Doamne-iartă-mă le-or fi scos ”bonțul” ăla pe care eu îl apucam cu buricul degetului și îl deschideam imediat? Acum sunt nevoită să bag unghia ca să ridic căpăcelul și parcă văd că se lasă cu daună totală la unghie… 😦 Dar mă rog, asta n-are legătură cu gelul. Doar mă plâng și eu. Vechiul sistem le deranja pe majoritatea fetelor, noul sistem mă supără pe mine.

Concluzia e că dacă sunteți în căutarea unui gel de duș cu aromă discretă, un gel de duș delicat… dați-i o șansă. 🙂 Merită!

L-ați încercat?

9 gânduri despre “Răsfăț cu Yves Rocher: gelul de duș cu Floare de Magnolie din China

  1. Il avusesem si eu in comanda si l-am adulmecat, dar am decis sa i-l fac cadou de Mos Nicolae finei noastre care era in vizita in seara aia si se certa cu finul pentru ca la ea nu a venit Mosul.:)) Si cat erau in bucatarie la noi i-am strecurat gelul de dus si o ciocolata in cizme, sa vina si la ea Mosul:)) Ma bucur sa aud ca e la fel de fain cum m-am obisnuit la gelurile Yves Rocher. Acum il folosesc pe cel cu floare de Lotus si la fel, e o aroma florala, fit for a princess:)

    • Ce gest frumos!
      Da, e minunat! Pe cel cu lotus il am in dulapior su abia astept sa il pun iar la treaba, e cam al treilea flacon pana acum. De fapt, daca scormonesc mai bine prin dulapior s-ar putea sa scot si un dinozaur si pe Mos Craciun. :))

  2. Pingback: Goliciuni de Aprilie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

