Crazy about Christmas Tag

Hello!

Nu sunt eu încă la casa mea pentru a mă ocupa personal de pregătirile pentru Crăciun, însă îmi place prea mult ca să nu preiau tagul Deenei.

Începem?

1) How far in advance do you start planning for Christmas?

Dacă ar fi după mine, aș începe cum ar veni Decembrie! Dar pentru că încă stau cu ai mei și mama vrea să facă ea singură aproape toată treaba, ajungem să începem cam pe la jumătatea lunii.

2) When do you start your Christmas shopping?

Tot cam așa. Cam în perioada asta mai cumpărăm o instalație, o beculeală, un Moșuleț, etc. Mama e cu beculeala. Și eu la fel. Să sclipească multe luminițe și e totul ok. La muncă la fel, am făcut o vitrină frumoasă de plâng lângă ea. O iubesc. :))

3) When do you start listening to Christmas music?

De pe 1 Decembrie și în fiecare an încep cu melodia asta:

Poate sunt eu puțin mai ciudată, dar cred că îmi plac mai mult colindele străine decât ale noastre. Ale noastre mi se par mai triste și mai lente. Celelalte parcă au mai mult zvâc. Dar asta nu inseamnă că nu ascult și colinde românești. ❤

4) Do you wait until after Thanksgiving to start decorating?

După cum am mai spus, la noi în casă se încep pregătirile cam pe la jumătatea lunii. Deci săptămâna viitoare o să avem brăduț&co. Deci da, așteptăm o vreme după Ziua Recunoștinței americanului.

5) What’s your favorite holiday tradition?

Ohhh… mie îmi place tot ce ține de Crăciun. De la starea aia care se transmite prin aer, până la dimineața de Crăciun cu cadourile de sub brad. Nu știu ce să zic… îmi place să aranjez pomulețul, îmi place să mă uit la filme specifice perioadei, iar dacă e cazul, îmi place să încetinesc ușor pasul spre casă pentru a mă bucura de zăpadă. Și nu e cazul. Deci mă bucur doar de aerul rece și curat (?).

6) Favorite Christmas Movie?

Sunt babă enervantă, dar Singur Acasă. Oamenii ăștia au dat lovitura cu filmele astea. Oi fi eu învechită și banală, dar nu există Crăciun fără Home Alone 1 și 2, uneori și 3.

7) Who is your favorite YouTuber to watch around the holidays?

Nu prea sunt cu youtube-ul. Acolo ascult muzică și mai văd câte un clip de alt gen (Neymar…) din când în când. Dar să urmăresc pe cineva ca și cum aș urmări un serial… nop.

8) What is your favorite part of the holiday season?
Dimineața de Crăciun când mă trezesc și în casă miroase a sarmale… deschid cadoul și descopăr ciocolată multă (asta cer de Moș Crăciun de ani de zile). E minunat.
9) Have you always been crazy for Christmas?
Glumești??? DA!!!!! E cea mai frumoasă sărbătoare din an. Cea mai veselă.
Să vină Crăciunuuuuuuul, zic!!!
Lasă un răspuns

