Tag: The Very Inspiring Blogger Award

Acum câteva zile am primit de la Ira un tag simpatic și am tot zis că scriu, că scriu, dar nu știam ce. Nici acum nu știu ce să zic. Mi-au venit idei dar până să le notez pe ceva au fugit de unde au venit. Ori am realizat că erau lucruri pe care le-am mai zis aici. Cum ar fi că atunci când eram mică am fugit de-acasă să ajung la coafor să „mă fac a păî” sau că am vrut să fiu polițistă dar vederea m-a descalificat. 🙂

Bun, eu trebuie să scriu 7 lucruri despre mine și apoi să nominalizez 15 bloggerite pe care să le anunț că le-am nominalizat. Cu supărare sau nu, eu nu voi nominaliza pe nimeni, ci vă voi invita să preluați tagul din simplul motiv că l-am văzut deja pe aproape toate blogurile pe care le citesc.

1. V-am mai spus că acum 10 ani eram rockeriță? Cei ce mă cunosc de mai puțin timp nici acum nu mă cred. :)) Umblam cu tricouri negre, unghii negre, părul scurt și țepi, bățări cu capete de mort și lanțuri la blugi. Uitându-mă înapoi, nici nu știu ce să zic. Eram și eu mică…

2. Sufăr de „sinceritate brutală”. Bine, nu foarte foarte brutală, nu umblu zicând oamenilor verde în față chestii care îi jignesc, sunt anumite păreri pe care le țin pentru mine din bun simț, dar majoritatea gândurilor le fac auzite. Cine nu e de acord cu mine poate să mă accepte așa, să mă ignore sa să se îndepărteze de mine. Există loc sub soare pentru toți. :3

3. Legat de punctul 2, nu îmi place să primesc sfaturi fără să le cer. Ok, sincer sincer, dar nu îmi băga pe gât sfaturi necerute.

4. Am vrut să devin profesoară de limba franceză (după ce am picat la Academie), dar am ajuns vânzătoare de cosmetice 5 ani mai târziu. Și momentan e perfect așa. Mai am de tras un pic cu părerea oamenilor vis-a-vis de vânzătoare (unii au impresia că sunt servitoare, sclave, niște proaste, niște idioate, niște inculte, niste nesimțite, niște lipsite de maniere) dar cel puțin eu nu mi-am auzit vorbe urâte. Din contră. Aproape zilnic am bucurii la muncă.

5. Dincolo de ironiile si „răutăcismele” mele, sunt de fapt destul de timidă și retrasă. Dar la fel de glumeață. Până și pe cele mai dichisite și serioase cucoane le fac să râdă. :3

6. Visul meu e să vizitez Barcelona. Dincolo de admirația pentru Neymar. Mi se pare un oraș minunat și colorat. Mă reține bugetul momentan. Da, banii se fac. Dar nu pocnind din degete.

7. Singurii oameni pe care îi invidiez cu adevărat sunt cei care își permit să călătorească. E un lucru minunat să poți vedea locurile la care visezi, chit că e vorba de… nu știu, Brașov sau Maldive. Și simt cum mă furnică ceva când văd că eu nu am 200 de euro pentru Barcelona, iar alții își permit croaziere de mii de euro. :)) Dar mă fac eu mare… sau bătrână. Poate o să fiu o babă din aia care face înconjurul lumii, cine stie? :)) Trebuie să joc la loto, clar. Sau să pun un bilet pe Barça. Hm…

Și ar mai fi de zis, dar trebuie să zic doar 7. La câtă limbariță am eu, aș avea nevoie de un tag cu 27456 de lucruri de spus.

Gata, tac! Noh… :))

Și aș fi publicat articolul acum vreo jumătate de oră dacă nu stăteam să caut fotografia care dovedește că am fost rockeriță. Dar nu am găsit-o… așa că avem articol fără poze. 😦

Deci asta fuse!

Pupicici!

2 gânduri despre “Tag: The Very Inspiring Blogger Award

  1. Ne cam asemanam la limbarita asta! :))) Dar exista o cale: acel tag numit „50 de lucruri despre mine”. Se pare ca inainte vreme aveam in mod cert mai mult timp de am reusit sa-l scriu!
    Am si eu de onorat tag-ul asta dar, in acest stil si ritm, voi ajunge sa nu ma mai nominalizeze nimeni, never-never! 😦

    Kisses, Dana!
    Sarbatori frumoase in continuare! 🙂

    Ilda
    Lavender Thoughts

Lasă un răspuns

