Momente de vis cu aromă de pară și caramel

Salut!

Eu nu alerg dupa rochii, nu imi aleg coafura si machiajul pentru Revelion, nici macar pantofi cu paiete nu am. Stau acasa și dorm. Abia aștept. Nu îmi plac petrecerile, nu îmi amintesc vreo petrecere de Revelion la care să mă fi distrat pe bune, nici măcar cea din clasa a noua, când am fost tare fericită pentru că am mers cu băiatul care îmi plăcea atunci, dar până la urmă mi-a fost atât de rău încât abia așteptam să se termine. :)) Sunt lecuită, nu îmi mai trebuie.

Așa că mă răsfăț singurică acasă cu tot felul de bunătăți pregătite de mama și cu aliatele mele veșnice, cosmeticele!

Luna trecută am dat o comandă Yves Rocher pentru că nu m-am putut abține. Am inclus și produse din gamele noi, cea cu fructe roșii și cea cu pară și caramel. Despre cea de-a doua vreau să vorbesc azi.

Am luat gelul de duș și laptele de corp și tare mulțumită mă declar!

20141227_214918

Produsele fac parte din gama Plaisirs Nature. Am mai avut geluri de duș și loțiuni de corp din gama asta și aproape toate mi-au plăcut, dar hai să vedem cum stăm cu minunile astea noi.

Gelul de duș cu pară și caramel… o să spuneți că-s nebună că l-am pozat aproape nud, dar pe bune că mi-a plăcut și l-am consumat cât ai clipi, înainte să mă hotărăsc să scriu despre el. Ba chiar cred că l-am consumat fix în seara când l-am pozat.

E cremos și face multă spumă. Nu usucă pielea și nu e imperios necesară o loțiune de corp dacă nu aveți pielea foarte uscată.

Mirosul… hm, mirosul pare creat de un parfumier celebru pentru că cele două arome sunt dozate atât de bine! Se simte o pară atât de reală, atât de coaptă și zemoasă încât aș putea să jur că sunt în grădină la mamaia iar tataia tocmai mi-a adus câteva pere căzute în curtea lor din pomul vecinului. Alea au fost cele mai bune pere din lume pentru mine iar gelul de duș Yves Rocher le redă fidel aroma. Dacă stau o secundă să adulmec, se simte pe fundal și aroma de caramel, fină și cremoasă cât să nu ia deloc din strălucirea perei, ci o pune și mai frumos în evidență, iar ea – recunoscătoare – invită caramelul la un vals amețitor și aromat pe pielea mea. Se împletesc atât de frumos și de natural că nu îmi vine să cred că nu s-a gândit nimeni la combinația asta până acum sau cel puțin nu am auzit eu de ea.

Nu e un miros extrem de persistent pe piele, dar plăcerea propriu-zisă a dușului e de ajuns pentru mine.

Minunea asta costă 25 de lei, are 400 ml și o găsiți dând un click aici.

20141227_215006 20141227_215017

Laptele de corp… are o textură bogată, e preferatul meu din gama asta (e al trilea încercat, după cel cu vanilie care mi-a plăcut și cel cu ulei de măsline care mi-a plăcut mai puțin). Hidratează bine pielea, chiar și gâtul meu teribil de uscat se simte confortabil după ce îl aplic.

Se absoarbe relativ repede, nu e gras.

Iar mirosul… ei bine, aici se schimbă ușor datele problemei. Deși în momentul aplicării se simte mirosul natural de pară și caramel, după puțin timp se simte o notă ușor sintetică. Nu știu câte din voi au încercat un unt de corp Cien, dar mi se pare aceeași notă ușor „plasticată”. Dar nu e ceva pronunțat, probabil am eu o problemă, mi s-a sensibilizat nasul după doi ani jumătate petrecuți printre parfumuri și simt note pe care alții nu le percep.

Per ansamblu îmi place mult și laptele de corp, e o aromă de iarnă și e un răsfăț total să îl folosesc și apoi să mă cuibăresc în pătuțul meu.

Pe el îl găsiți fix aici, are tot 400 ml și costă 29 de lei.

20141227_214933 20141227_214950

Ce spuneți? Le-ați încercat? V-am făcut curioase? 🙂

Pupicuți!

Ne revedem mâine cu goliciunile lunii, deși nu cred ca are cineva timp de citit. :))

P.S. Îmi cer scuze pentru fotografii. Iarna e deja întuneric când ajung acasă și rezultatul e aproape dezastruos. 🙂 Dar cum nu e vreun machiaj sau vreo manichiură sper să îmi fie cu iertare. 🙂

Lasă un răspuns

