De ce iubesc lacurile de unghii Color Riche – L’Oréal

Bine v-am găsit în noul an! Să ni-l facem așa cum vrem noi, zic! Sper că ați petrecut frumos.

Gata, să ne vedem de treburi de acum, zic! 😀

Azi vreau să laud niște lacuri de unghii pe care eu le iubesc mult de tot și cu care am planuri mari anul acesta.

Este vorba despre lacurile de unghii Color Riche, așa cum o spune și titlul.

Povestea noastră a început primăvara trecută când mi-am cumpărat două lacuri din colecția Les Blancs și despre care v-am povestit în acest articol. Nu m-au impresionat foarte mult atunci, mi s-au părut la fel ca oricare alte lacuri de unghii, dar la preț dublu. Nu știu ce m-a făcut să îmi schimb părerea. Poate eleganța pe care o dădea Gourmandise unghiilor mele, poate curiozitatea de a încerca ceva nou…

Ideea e că de atunci am mai cumpărat alte două lacuri, un Bermuda Rose din colecția de vară Miss Rebel și Julianne’s Red din colecția Pure Reds. De fapt mint cu nerușinare, Bermuda Rose e un cadou de la mama, de Sf. Mărie.

3

7

Ambele mi-au plăcut extrem de mult, dovada fiind că pe Bermuda Rose am consumat-o în 3 luni.

1 2

Micuța Bermuda Rose e un roz puternic cu un strop de sidef, dar nu sideful care duce mai mult spre sclipici, nici sideful clasic cum purtau doamnele acum mai mulți ani. Ci un sidef pe care eu l-am văzut numai la L’Oréal. E ceva perlat, ca o cochilie de scoică. Nu se prea observă pe unghie dar contribuie cumva la aspectul final al lacului. Textura e grunjoasă, nisipoasă și chiar mă enervasem când a apărut noua colecție, îmi ziceam că cei de la L’Oréal au venit cam târziu cu textura asta pentru că suntem deja sătule de nisipoasele altor firme ca să ne mai extazieze încă o apariție de acest gen. Dar NU, ele sunt diferite. „Bobițele” par mai frumos aranjate pe unghie iar aspectul e mai elegant. Cel puțin din ce am încercat eu până acum. Nu zic că e cea mai cea, zic doar că e preferata mea din tot ce am testat. Rezistența e ok, undeva la 4-5 zile dacă nu ai mare lucru de făcut. Eu am purtat-o prima dată la mare, 5 zile și după vreo două-trei zile a fost nevoie să revin cu pensula pe vârful câtorva unghii pentru că textura permite retușuri. Evident, se și tocește puțin și nu mai e atât de grunjoasă, dar e de așteptat după atâta apă și nisip (nisip real :)) ). Dar în condiții normale rezistă fără retușuri.

5 6

8

Julianne’s Red e un roșu aprins, deschis, dar dă impresia că aduce un strop a roz ori a portocaliu, depinde de lumina în care îl fotografiezi. Dar în realitate e roșu roșu. Nu portocaliu, nu roz. Are același tip de sidef ca Bermuda Rose, nici aici nu îl observ pe unghii decât dacă pun o lupă sau mă uit cu foaaaarte mare atenție. Formula e cremoasă, acoperă frumos unghia chiar și dintr-un strat însă clar arată mai bine dacă aplic două straturi. Rezistența e bună, prima dată am ținut-o pe unghii vreo 5 zile și am schimbat-o pentru că mă plictisisem,  dar ar mai fi ținut mult și bine. La capitolul luciu, L’Oréal recunosc că nu mă impresionează foarte tare, de aceea eu prefer să aplic și un top coat. Poate sunt eu pretențioasă, dar prefer luciul ca de oglindă. Așa lacuri frumoase merită un luciu mai puternic așa că le ajut puțin cu un lac incolor (acum am Farmec 3D Efect).

Bun, acum că am spus câteva lucruri despre cele două lacuri pe care le am, vreau să spun și în mare de ce le voi prefera de acum încolo:

  • sunt micuțe. Au 5 ml, cam pentru 10 manichiuri fiecare, în funcție de cât de mici sunt unghiile (ca format, dar și ca lungime) deci nu trebuie să tragi de o ojă să se consume;
  • sunt disponibile într-o paletă laaaargă de culori și în plus în fiecare sezon sunt lansate noi nuanțe sau texturi;
  • sunt calitative – rezistă în jur de 5 zile pe unghii, exact cât am eu nevoie;
  • prețul e bun, având în vedere că le consum până la ultimul strop. Prefer să dau 15 lei pe o ojă pe care o consum decât 8 lei pe una pe care o arunc când e goală doar pe jumătate.

Ce spuneți despre lacurile de unghii L’Oréal? Le-ați încercat?

Acestea fiind spuse… v-am pupat! Paaa!

8 gânduri despre “De ce iubesc lacurile de unghii Color Riche – L’Oréal

  1. Pingback: Produse Holy Grail | Bibelou's Blog

  2. Pingback: Goliciuni de Februarie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

