Frâne și planuri la început de an sau proiectul „Nu mai fac”

Hello!

Pomeneam acum o vreme că o să mai scriu despre planurile mele cosmeticoase pe anul care tocmai a început. Am mai vorbit și acum un an și ceva și acum un an. M-am ținut de cuvânt… o laie, ca să folosesc un limbaj academic.

Dar acum vreau să fac ce îmi propun, la urma urmei nu are rost să cheltuiesc o grămadă bani doar ca să am câte o jucărie nouă din când în când și să o abandonez după câteva zile de smotoceală.

· voi cumpăra maxim 3 lacuri de unghii pe sezon. Doar  L’Oréal. Pentru că sunt mici și le pot consuma pe toate 3 în 3 luni.

· nu voi mai cumpăra produse pentru buze. Maxim un balsam de buze, dar când rămân cu unul singur (am unul acasă și unul la muncă).

· nu voi mai cumpăra loțiuni de corp până nu le consum pe cele două pe care le am acasă.

· nu voi mai avea mai mult de 4 geluri de duș nedesfăcute. Aici sar calul puțin pentru că e posibil să apară vreo ofertă extraordinară la Yves Rocher și NU mă pot abține orice ar fi.

· nu voi mai încerca alte șampoane. Am găsit șamponul cu care mă înțeleg perfect de luni de zile și nu am de ce să îl schimb.

· aceeași situație și în cazul balsamurilor de păr. Am unul extraordinar de muuulte luni și nu îl schimb orice ar fi.

· parfumuri. NU am nevoie de parfumuri. Am multe. Prea multe. Când e cald nu prea folosesc altceva în afară de Moment de bonheur și Adidas nuștiucum. Iar pentru perioada rece am Roberto Cavalli și La vie est belle. Îmi sunt suficiente, le iubesc prea mult pe toate ca să le înșel cu altele. :)) Bine, nu sunt singurele. Mai am și altele, dar aici vorbim despre cele care-mi sunt înfipte în suflet cu ace de siguranță. :))

· farduri. Evident, nu am nevoie de farduri. Am o tonă și mi-ar trebui vreo 20 de ochi ca să le consum. Unde mai pui că am două încă sigilate? Le-aș vinde dar nu cred că am cui. :))

· mascara. Nu cumpărăm mascara decât când avem nevoie, da? DA?! Păi… :-s

· pentru ten. Am două fonduri de ten și cum prind ocazia, îmi iau din nou Hydreane și pa. Nimic altceva. Am tenul prea pretențios ca să îmi permit să încerc toate nebuniile.

· aș vrea să promit câte ceva și la capitolul creme/îngrijire ten, dar aici dansez după cum îmi cântă pielea. Aș vrea să mă înțeleg în continuare cu produsele pe care le am acum, dar cine știe… oricum, până la noi ordine situația rămâne neschimbată.

Bun. Aceasta a fost partea cu „să nu…”. În curând vine și un proiect cu produse pe care vreau să le consum.

Voi la ce vă puneți frână anul acesta? Sau măcar încercați, se înțelege! 😀

Pupici!

P. S.

*Sursa

6 gânduri despre “Frâne și planuri la început de an sau proiectul „Nu mai fac”

  1. Asa sa iti ajute Cerurile!:)) Dupa cum vezi si eu sunt cu planuri marete si sper sa le duc la indeplinire. O sa public totusi si un wishlist ocazional, ca sa mi le pot scoate din sistem. Si mi-am impus suma lunara, una micuta micuta. Asa ca nu prea am mari portite. O sa imi fac uneori cate un moft sa nu turbez, ca deh. Lotiuni, geluri de dus, farduri, oje, we are in the same boat. As zice si laparfumuri, dar acolo nu ma lasa inima ca macar vreo doua mai vreau anul asta!:)) Dar vreau sa mai debarasez si ce am. Las’ ca vezi maine!:D Am publicat a doua „provocare”, maine vine si a treia. Te astept in echipa nebunelor!:)) Sau astept sa vad varianta ta de chestii de consumat! Either way, eu sunt aici cu galeria si suportul moral.

  2. Haha, ce tare ai fost! :)) Spor îți doresc, să-ți îndeplinești planurile!
    Eu vreau s-o las mai moale cu cumpăratul de oje, chiar dacă le folosesc intens, când ajungi să deți câteva cutii pline e cam greu să le mai faci față! Încă mai am destule încă ne folosite! Nu-mi impun însă nu-mi mai iau niciuna, nu-s așa de drastică!
    Și la anumite categorii de produse de makeup vreau să mă stăpânesc până mai consum din ce am, că am cam multe și n-o să le mai fac față (fonduri de ten, rimeluri, creme de corp, creme de mâini, etc).
    Și o să mă mai bag și eu la niște proiect de consumat, că am ceva chestii care au rămas uitate și care încep să prindă vechime. Și e păcat de ele, doar am dat niște bani pe ele!
    Chiar azi am scris un articol despre „Femeia în relația cu machiajul”, cred că pe tine te pot încadra la punctul 2, să mă corectezi dacă greșesc. :)))

    • CUTII de oja? :)) Geeez, ce misto! :)) Eu am 10. Fix 10. Si vreau sa raman cu mai putine pana in primavara cand ma apuc de cumparat L’Oréal. 😀
      Merci pentru incurajari si spor si tie!

Lasă un răspuns

