Finish 7 by Spring

Hello!

Măria sa Deena, deschizătoarea de proiecte și planuri, ne-a propus un nou program de harcea-părciuire a cosmeticelor și eu evident că am fost prima care a răspuns „prezent!”. Îmi place genul ăsta de provocare și chiar vă invit și pe voi să vă alăturați. Haideți să privim chestiunea drept un fel de curățenie generală printre cosmetice, pentru a ne putea reîmprospăta stocul la primăvară cu chestii bune și dorite cu adevărat.

Am ales 7 produse mai ușurel de consumat și deși nu promit că le consum până la ultimul strop, cel puțin îmi dau silința.

20150108_200438-1

  • fardul cremă Color Tattoo Pink Gold e preferatul meu din toate timpurile. Dar are un an jumătate săracul și nu vreau să mă trezesc cu el uscat. Nu am avut probleme până acum dar se poate întâmpla orice, având în vedere textura pe care o are;
  • lacul de unghii Colorama la fel, a fost preferatul meu. L-am luat și m-am dat de două ori cu el apoi l-am pus la păstrare că îmi era milă să îl folosesc. :)) M-am trezit cu el îngroșat. Nu știu, probabil de două-trei ori o să îl mai folosesc și pa;
  • fondul de ten Perfect Fusion de la Oriflame e bun de tot, dar vreau să îl consum ca să îi fac loc lui Hydreane,
  • uleiul de păr Kallos îmi place, dar l-am cam neglijat de o vreme, mai exact de când m-am tuns. Așa că îl voi folosi mai des, că își face treaba;
  • loțiunea de corp cu cacao și zmeură de la Yves Rocher mai are mai puțin de jumătate, dar vreau să o folosesc pentru că aroma e mai delicioasă în sezonul rece;
  • masca pentru ten de la Yves Rocher nici nu vreau să o mai folosesc pentru ten, ci pentru gât. Nu mi-a făcut nici bine nici rău, dar nu mă îndur să o arunc;
  • creionul pentru sprâncene essence, nuanța „blonde”. E bun, dar prefer un fard pe sprancene. Și cum am primit de la Diana paleta MUA Hall of Fame, am ochit acolo un maro mat care se potrivește perfect.

Acestea sunt alegerile mele, dar nu am terminat pentru că dacă vă uitați bine pe blogul Deenei, veți vedea că a dat startul unui alt proiect și am de gând să mă bag și acolo, clar!

Mi se par foarte faine inițiativele astea, practic ne obligăm oarecum pe noi însene să folosim mai mult din ce avem, pentru că produsele nefolosite înseamnă produse expirate… care înseamnă bani aruncați pe fereastră. Și nu muncim pe nasturi. Eu una nu vreau să mai arunc cosmetice doar pentru un impuls (că e abia apărut, că toată lumea îl laudă, că nuștiuce), ci să cumpăr doar chestii de care am nevoie și îmi sunt potrivite.

Deci? Vă băgați? 😀

V-am pupat și ne vedem zilele astea cu celălalt plan de bătaie.

Apoi review-uțe. Avem despre ce vorbi. 😀

10 gânduri despre “Finish 7 by Spring

  1. U go homie!:) O sa mearga repejor! Si eu am dat gaura si in Pink Gold, dar Permanent Taupe era mai vechi si da semne de uscare. Pink Gold mai are viata in el, dar sigur pe la vara il bag si pe el intr-un proiectel. Sincer mie de Color Tattoo mi-e cel mai teama! Restul not so much. Cred ca si la tine e valabila aceeasi chestie! De abia astept sa vad ce alegi in 22 by 22:D

  2. Bafta la consumat! si eu mai am laptele de corp de la YR, cred ca vreun sfert, dar nu se da dus nicicum! Normal ca si eu m-am pus pe consumat si zic ca am sanse mari sa duc la capat provocarea. 😀
    Pupix

  3. Pingback: Goliciuni de ianuarie (2015) | Bibelou's Blog

  4. Pingback: Finish 7 by Spring – over and failed? | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

