22 by 22 May

Deena lovește din nou! A anunțat ea ceva, dar când am citit ce a propus, am rămas cu gura căscată. Cum mă, doojdoo de cosmeticoase? Doojdoo mă? Până în mai, mă? Dar treptat m-am calmat și am zis că mă bag.

Ea vrea să le consume până pe 22 pentru că atunci e ziua ei. Eu inițial m-am gândit să schimb data, însă mi-a venit ideea imediat: pe 23 e ziua mamei. Și clar o să îi iau cadou ceva cosmetice. Și dacă îi iau ei, clar îmi iau și mie. Deci o să fie ca o desfătare după un post lung.

Produsele nu le-am ales totuși cu gândul de a le consuma până la ultimul strop. Bine, nu pe toate. Unele au fost alese pentru că vreau să scap de ele pentru a face loc, pe-altele le-am ales pentru că le-am neglijat în ultima vreme și foarte puține pentru că nu mi-au plăcut. Trec în dreptul fiecăruia și motivul pentru care l-am ales. Și din 22 de produse, estimez că vreo 5 vor rămâne neconsumate. Cam asta e media, vedem pe 22 mai cum stăm. 🙂 Pentru că nu vor fi update-uri. Nu-nu.

Începem, deci? 😀

20150110_195957

  • gelul de duș Cien. Ales pentru că l-am luat în august de la mare și de fiecare dată când am schimbat gelul de duș de la baie, l-am „sărit”. Nu știu de ce. De luni va începe serviciul cu normă întreagă pe etajera din baie. Îi dau maxim o lună;
  • Loțiunea de corp cu pară și caramel, Yves Rocher. Am vorbit de curând despre ea. Am ales-o pentru că mi se pare că se consumă foarte foarte greu. Îmi place, dar parcă e sac fără fund. Va veni vremea caldă prin aprilie și eu încă o să miros a Crăciun. Sper că o să o consum;
  • șamponul pentru volum Balea. Își face treaba dar am avut eu ceva probleme. O să descriu chestiunea mai pe larg zilele astea, sper. El lucrează ca spălător de pensule și ventuză CelluBlue, dar probabil îl voi avansa la rangul de săpun lichid pentru că vreau să dispară din baie repejor;
  • șamponul Elseve Fibralogy, același rol de spălător de pensule. Retras de pe postul de șampon pentru că problemele mele cu mătreața nu se mai terminau. E păcat de el pentru că e un șampon super;
  • ulei de masaj Elmiplant. Îl foloseam pe post de loțiune de corp dar de când am ventuza îl folosesc când masez cataligele picioa rele. Vreau să îl consum pentru că aș vrea o cremă anticelulitică pentru ventuză. :3

20150110_200502

  • spumant purifiant Gerovital Derma+. L-am cumpărat mai mult pentru una dintre probele pentru Super Blog, am vrut să am o părere clară despre produs înainte de a vorbi despre el. L-am luat, am dat o căruță de bani pe el (30 de lei, nu am dat în viața mea atâția bani pe un spumant), l-am folosit, mi-a plăcut, dar vreau altceva. Nu am văzut diferențe sesizabile între domnia sa și cel verde, tot Gerovital. Care e și la jumătate de preț;
  • apa de melisa, Mayam. Uitasem de ea, dar mi-am amintit pentru că am iar un episod de piele uscată pe gât, iar arăt ca friptă cu placa. Am început să o folosesc din nou și e mai bine. Mai am câțiva stropi în sticluță și vreau să se consume;
  • crema de mâini cu fructe roșii, Yves Rocher, ediția limitată. Miroase extraordinar, e ușoară, se absoarbe imediat, dar nu oferă cine știe ce hidratare. Am descoperit recent un balsam minunat pentru mâini (de la Nivea) și vreau să merg mână-n mână cu el de aici încolo, așa că micuța cremă parfumată s-ar putea să îmi fie colegă de serviciu de acum înainte;
  • Nivea Creme. Nu îmi lipsește niciodată din casă. E bună pentru pielea uscată, pentru iritații, pentru orice. Dar aș vrea totuși să o consum pentru că vara o cam neglijez, neavând pielea uscată în sezonul cald, iar până la toamnă nu știu cât de bună va mai fi. Prefer să iau una mai micuță și să o țin sigilată pentru cazurile de urgență;
  • uleiul de ricin. Folosesc ulei de ricin pe unghii, gene și sprâncene de aproape 5 ani și pot să spun cu toată sinceritatea că m-a ajutat enorm. În sticluță mai am foarte puțin și aș vrea să încerc un ulei special pentru cuticule, nu știu… Miss Sporty, Farmec… deh, e un moftuleț pe care simt nevoia să mi-l fac;
  • uleiul de jojoba vreau să-l consum pentru că nu m-a ajutat dar nici rău nu mi-a făcut. Nu știu ce să spun despre el. Nici măcar nu știu cum să îl folosesc. Pe față nu îl mai pun, clar. Nu vreau să adaug iar alte produse rutinei mele;
  • apa de toaletă cu aromă de liliac, Yves Rocher. O am deeee… hm… nici nu știu. Un an sau mai mult? În orice caz, miroase fantastic și pe lângă Moment de Bonheur vreau să o includ măcar în geantă pentru o reîmprospătare pe parcursul zilei.

20150110_200741

  • balsamul de buze cu aromă de zmeură, Yves Rocher e desigilat de vara trecută și are termen de valabilitate 6 luni. Deși niciodată nu mi s-a întâmplat ca un balsam de buze Yves Rocher să își schimbe textura, mirosul sau proprietățile, vreau să îl consum pentru că am două identice, deși unul, vezi-Doamne, e din colecția cu fructe roșii;
  • rujul Lipfinity, Max Factor, nuanța 040. Nu reușesc deloc să mă împac cu buzele parcă date cu vopsea, de aceea l-am cam neglijat. Dincolo de asta, e un ruj minunat, e o nuanță care mi se potrivește și rezistăăăă ore întregi;
  • pudra Max Factor. Ooooh, cât iubesc pudra asta! E atât de catifelată și mirosul ei vintage mă încânta teribil. 😀 Vreau să o consum pentru că da… de la sfârșitul lui mai cam începe vara și parcă mi-aș mai lua una pulbere. Pentru că femeie și pentru că nesănătoasă. Bineînțeles, nu mă voi face mutră de ghips numai din dorința de a consuma pudra. Se consumă, bine, nu se consumă, iarăși bine. Mergem înainte până se consumă. Ah, am ceva de adăugat: scuzați aspectul ambalajului, eu sunt genul de om care își bibilește cosmeticele și nu suportă să le vadă murdare sau jerpelite, dar micuța asta efectiv s-a jupuit fără să îi fac nimic…
  • mini-pudra MUFE. Am folosit-o cu zgârcenie până acum pentru că e foarte bună și foarte scumpă. Și nu cred că m-ar lăsa inima să dau peste suta de lei pe ea. Dar life goes on, o consumăm și pe ea, de ce să expire?
  • blush-ul Inglot. Dragul de el… e luat de la mare, cred ca lui i-am făcut primul review pe blog când m-am apucat serios de cosmeticăreală… îl folosesc de un an și… cam 5 luni, dar să fiu sinceră, m-am plictisit! Vreau să-i văd fundul calumea și îl zbor de nu se vede! Îmi place, e foarte fain, dar ideea de a folosi un an jumate acelasi blush mă scoate din sărite;
  • lacuri de unghii… lacul Crush on you de la Miss Sporty nu îmi mai place. Când l-am cumpărat am fost efectiv turbată. Când a venit marfa la muncă și l-am văzut, nu am putut să plec acasă fără el. Dar pe parcurs mi-a trecut nebunia sand effect și vreau săăă seeee consumeeeee și oja asta odată!
  • oja Farmasi e luată de la mare, în 2013. E superbă, dar e genul de ojă de care traaagi și traaaagi la nesfârșit. Nu se consumă, nu se îngroașă și mai e și ditamai sticloiul. N-ar fi o problemă dacă nu aș mai avea încă 3 oje roșii;
  • tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec. E o minune! Am vorbit despre el de multe ori, nu are rost să reiau. Problema e că a depășit termenul de valabilitate, adică 6 luni. De ce Doamne iartă-mă or face sticloiul ăla de 11 ml și îi pun termen așa scurt, nu știu. Nu termenul mă deranjează, ci cantitatea. Poate se vor gândi și ei cândva să și zilnic dacă îl folosești, în 6 luni tot nu îl consumi. Eu voi încerca să îl folosesc mai des deși în ultima vreme nu mai am probleme cu unghiile… și când vine deadline-ul peste mine (m-am învățat cu deadline-urile la Super Blog) îl voi arunca, pur și simplu. Pentru că dacă e deschis de mult timp nu își mai face efectul oricum;
  • baza fortifiantă Farmec. E foarte bună, unghiile nu s-au mai îngălbenit, au devenit tari și sănătoase. Doar că nu știu de ce am impresia că oja se usucă mai greu peste baza asta. O fi doar o impresie. Mai am câteva utilizări și pa;
  • top coat-ul gel Farmec. E fantastic, își face treaba extraordinar, dar l-am adăugat pe listă doar din dorința de a mă motiva să îl folosesc mai des, pentru că nu vreau să se ingroașe;

Și gata! Uh, asta chiar e o postare luuuungă! Sper că ați rămas cu mine până aici! Și sper să vă alăturați proiectului! Haideți să scăpăm de cosmeticele vechi sau să folosim mai des cosmetice care ne sunt dragi, pentru că nu vrem să le aruncăm expirate și nefolosite, nu? 😀

Pupicici!

9 gânduri despre “22 by 22 May

  1. Hai cu doujdoo!:)) Dap, avem ceva chestii in comun din cate vad. Diferenta fiind ca nebuna de mine a bagat mai multe spoieli pentru ca are mare buba la cap. Maxima buba la cap!:)) Asa sa ne mearga de bine incat in mai dupa ce termin nici sa nu simtim nevoia de shopping!:))

  2. Mult spor la consumat sa ai, Dana! 🙂 Uite ca mi-ai dat ideea sa tin si eu apa de toaleta cu liliac in geanta, chiar daca am peste jumatate, dar la cat de putin rezista merge reaplicata de 2-3 ori peste zi si miroase foarte bine.

  3. bafta multa la consumat! si eu ma lupt acum cu gelul de la YR cu pere si caramel, dar n-are sanse. Uleiul cu jojoba il poti folosi pe corp sau pe par. Am si eu apa de toaleta cu liliac, astept primavara sa o pot folosi, ca asa imi zice piticul meu de pe creier. M-as baga si eu la o treaba de genul, dar pe partea de make-up, ca acolo e tristete mare la mine.

    • Sa fie, merci! Eu deja am folosit intr-o zi parfumelul de liliac, ca desi sunt mare fana a parfumurilor gurmande, la un moment dat mi se ia de toate dulcegariile si vreau ceva mai proaspat.
      Eu la make-up stau bine de tot, cu restul e mai nasol. 😀

  4. Pingback: Șampon pentru volum – Balea | Bibelou's Blog

  5. Pingback: Goliciuni de ianuarie (2015) | Bibelou's Blog

  6. Pingback: Finish 7 by Spring – over and failed? | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

