False Lash Wings Mascara – L’Oréal (review)

Saliu’!

Am amânat mult acest review, nu știu de ce. Dar azi m-am hotărât în sfârșit să vorbesc despre un rimel care îmi place mult mult. Este vorba despre L’Oréal False Lash Wings pe care îl am deja a doua oară și vă dați seama că am avut destul timp să îmi fac o părere clară despre el.
Cine mă cunoaște știe deja că sunt îndrăgostită de produsele L’Oréal și nu am cum altfel, având în vedere calitatea lor. Acest rimel nu face excepție deci.

20150103_143415

E un produs care le-a promis genuțelor mele aspect de gene false și eu zic că s-a ținut de cuvânt, altfel ne războiam serios.
Formula sa e cremoasă, se usucă foarte repede pe gene, nu trebuie să aștept foarte mult până când pot să aplic următorul strat. Nu îmi plac prea mult formulele mai lichide pentru că am impresia că mi se lipesc genele între ele. Deci așa cum e el e perfect.
Este un negru intens, minunat.
Datorită periuței ușor curbate (ca o aripioară de fluturaș), ce imită linia curbată a pleoapei, produsul ajunge pe toate genele, de la cele mici și aproape invizibile până la cele lungi din colțul extern.

20150103_143516

Eu aplic întotdeauna două straturi, dar genele sunt separate, aici tot periuța ca un mic pieptene fiind „vinovată”. Deci genele sunt separate frumos și curbate până… până în sprâncene. Vorbesc serios, mereu îmi aranjez sprâncenele înainte de a pleca de acasă, dar le invadează genele spațiul personal și le ciufulesc. :))

De puțin timp am început să folosesc și un cleștișor care curbează genele, dar fotografiile sunt făcute înainte să îl cumpăr deci tot ce se vede e opera lui.
Oferă volum genelor și eu chiar am impresia că port gene false după ce îl folosesc. Bineînțeles, depinde mult și de genele fiecăreia. Eu sunt o norocoasă din acest punct de vedere. Am genele blonde și par scurte când sunt nemachiată, însă după ce le rimelez… hm, atunci își arată potențialul. 😀

20150116_222326

                  20141108_211044 20141231_234323

Rezistă pe gene până seara când mă demachiez. De obicei mă machiez în jur de 9:30 dimineața și mă demachiez pe la ora 20. Nu m-am trezit până acum cu fulgișori sub ochi în perioada lui de glorie. Ba chiar a fost pe genele mele și când ningea și a făcut față.

Un tub îmi ajunge în jur de 3 luni, după care dă semne de „oboseală” și mai găsesc câte un bob negru căzut. Dar nimic deranjant. E normal ca după mai bine de 3 luni de folosire aproape zilnică (fără duminică, dacă nu plec de acasă) să își piardă din eficacitate. Repet însă: nimic deranjant. Chiar și așa, tot e mai bun decât altele „la început de drum”. 🙂

Prețul său e în jur de 60 de lei (atât costă unde lucrez eu, dar depinde de magazin și de promoții) și îl găsiți în magazinele ce comercializează produse L’Oréal.

L-ați încercat? Cum vi se pare?

Pupici!

7 gânduri despre “False Lash Wings Mascara – L’Oréal (review)

    • Ooooh, sorry, sorry, sorry! Eu abia astept sa il incerc pe cel nou. Sper ca saptamana viitoare sa il incerc si revin cu pareri si despre el, chiar daca nu mi-l cumpar momentan. :))
      Si iar am facut-o de oaie, presupun. Te intarat in continuare. :))

  1. Pingback: Goliciuni de ianuarie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

