Șampon pentru volum – Balea

Saliu’!

Am trecut în viteză și pe aici ca să vă spun două vorbe despre un șampon care și-a făcut treaba frumos, chiar dacă nu mi s-a potrivit. Veți vedea de ce spun asta.

20150126_212309

În primul rând, șamponul cu pricina a ajuns în mânuțele mele dintr-o greșeală. Îmi rugasem o prietenă astă vară să îmi cumpere un șampon uscat Balea și ea s-a încurcat și mi l-a luat pe el. N-a fost nicio problemă, șamponul are mai multe întrebuințări chiar dacă nu mi se potrivește tipului de păr. 😀 Săpun lichid, șamponel pentru pleata pensulelor… 😀

Am început să îl folosesc prin noiembrie pentru că m-am tuns mai scurt și mi se îngrășa părul mai repede, așa că aveam nevoie de ceva care să îi dea un pic de viață. Așa că am apelat la (nu chiar așa de) noul meu șampon Balea pentru volum.

Pe ambalaj (vezi fotografia) am citit promisiunea de a avea părul cu până la de 3 ori mai mult volum după doar două spălări. Dar oare s-a ținut de cuvânt? M-am gândit că e și el în campanie electorală. „Pick me, pick me!”.

20150126_212359

Șamponul propriu-zis e incolor, consistența e medie, nici prea lichid, dar nici cremos, face o spumă bogată și are un miros fructat, delicios!

Experiența spălării e de vis, nu mi-a creat probleme. Părul rămâne fin și mătăsos, foarte curat.

Efectul? Ei bine, chiar dă volum părului! Parol! După ce îl foloseam, până la următoarea spălare mă bucuram de o podoabă capilară tare înfoiată și frumoasă. Se îngrășa tot la 3 zile, dar incredibil, chiar și gras, tot avea volum. Mie nu mi-a venit să cred, niciun șampon nu mi-a oferit volum până la următoarea spălare.

Deci el își duce misiunea la bun sfârșit cu capul sus. Pot să afirm că e un șampon extraordinar de bun. Așa că dacă aveți nevoie de volum, mult volum (nu chiar de 3 ori mai mult totuși), dați-i o șansă.

Atunci, dacă tot e așa extraordinar, de ce l-am inclus în proiectul 22 by 22 May? Ei bine, nu e vina lui. Vina e a scalpului meu. Am făcut mătreață și de data asta. Repet, nu e vina lui, eu fac mătreață de la orice șampon. Singurul care o ține în frâu e cel pe care îl folosesc acum, cel antimătreață de la Yves Rocher.

Dar per ansamblu, experiența cu șamponul pentru volum Balea a fost plăcută! Eu îl recomand din suflet dar doar dacă aveți un păr și un scalp fără probleme.

Pupicici!

Lasă un răspuns

