O nouă pasiune – Kurtmann.ro

Salut!

Azi am primit cel de-al treilea colet cu hăinuțe comandate online de pe site-ul Kurtmann.ro și vreau să vă povestesc experiența pe care am avut-o eu cu acest magazin online.

În primul rând, acum o vreme mă supăram tare mult când vedeam fotografiile colegelor mele de blogosferă cu hăinuțe sau accesorii comandate pe Kurtmann. Eu când intram pe site, nu găseam nimic să îmi convină. La produsele care îmi plăceau nu găseam niciodată mărimea mea. Mai vedeam o fotografie, mai intram pe site, mai îmi făceam sânge rău… păi cum mă, ele nu găsesc hainele astea acolo? Ele cum pot și eu nu? Și uite așa am luat și am scotocit până am găsit produse foarte frumoase și culmea, mărimea mea.

Într-o zi, profitând de o ofertă (transport gratuit pentru comenzi mai mari de 90 de lei) mi-am luat inima în dinți și mi-am comandat două pulovere și o eșarfă, pentru că venea iarna și deja hainele de anul trecut erau purtate și parapurtate. Având de-a face zilnic cu foarte mulți oameni, nu pot să mă prezint la serviciu cu haine de hăt demult, scămoșate și lăbărțate. Simțeam nevoia de a-mi cumpăra ceva nou și vesel. Așa că am ales produsele (un pulover Pimkie, unul Alcott și o eșarfă Pull & Bear), le-am adăugat în coșul de cumpărături și am așteptat. Nu mică mi-a fost mirarea când după două zile m-a sunat curierul că am colet. Wepaaaa!

Am deschis cutia cu toate emoțiile din lume și m-am minunat! Hăinuțele erau chiar mai frumoase decât în fotografiile de pe site, materialele erau de calitate, și nu aveau defecte. Nici măcar o ață aiurea. Nimic! Cel mai important a fost că am ales bine măsurile și puloverele mi s-au potrivit perfect.

Nu puteam fi mai fericită. Mi-era teamă (aveam ceva „sechele” după ce am comandat de pe alte site-uri) că nu se vor potrivi măsurile, mi-era teamă că produsele vor veni cu cine știe ce defect, mi-era teamă că voi ajunge să fac retur, etc. Nu a fost cazul.

Hainele s-au comportat exemplar la spălat. Singurul care s-a modificat un pic a fost puloverul Pimkie, care a făcut câteva scămițe mici, probabil pentru că e pufos și unde se ating brațele de corp s-a întâmplat minunea. Dar a fost și purtat. Foarte purtat. Cel mai purtat. 🙂

Săptămâna trecută iar am primit o ofertă pe mail, transportul era din nou oferit pentru o comandă de minim 90 de lei. M-am sfătuit cu mama și am ales 3 produse. Ea și-a comandat o pereche de blugi și o cămășuță, iar eu mi-am comandat doar o cămașă. Toate 3 au fost Pimkie. Am pus produsele pe zi în coș, am crezut că se păstrează acolo. S-au păstrat până am trimis comanda, dar în același timp, cămașa pe care o alesesem eu apărea stoc 0. Mă gândeam că dacă e pusă în coș la mine, mai există una pe stoc. Ei, nu a fost să fie, pentru că deși în coșul meu apărea, ea a fost dată. Teoretic trebuia să se șteargă din coșul de cumpărături pentru că așa am văzut pe alte site-uri (coșul se golește automat după un anumit interval sau dacă un produs e în coșul cuiva și e ultimul, el apare stoc 0 pentru ceilalți) dar nu m-am supărat prea tare. A doua zi am primit confirmarea expedierii și pe mail și prin sms și odată cu asta mi s-a confirmat că o cămașă nu va ajunge.

Curierul a ajuns din nou după 2 zile (au fost două zile pentru că eu am dat comanda sâmbătă/duminică de fiecare dată, sunt aproape sigură că dacă o dădeam într-o zi lucrătoare, produsele ajungeau a doua zi). Evident mai aveam un pic și mâncam banda aia adezivă, numai să o rup mai repede. Chiar dacă în cutie erau hainele mamei, tot am fost curioasă. Ei bine, am fost tare mulțumită și de data asta. Blugii sunt confecționați dintr-un material moale, ușor elastic, par calitativi. Cămășuța e de fapt o bluziță transparentă, mai potrivită pentru vară. Năsturașii sunt micuti, metalici. E superbă! Mama a fost foarte încântată! Le-a probat, îi vin perfect, ba chiar blugii îmi vin și mie (deși eu port un număr mai mare).

Ei bine, această comandă m-a impulsionat să mai comand și iată că duminica asta, ispitită fiind tot de oferta cu transportul gratuit… mi-am comandat și eu o pereche de blugi și o cămașă, din nou ambele Pimkie. Evident, comanda a venit azi. 😀 Am deschis cutia cu mari emoții și am descoperit înăuntru cea mai simpăticuță cămășuță și blugii visurilor mele! Doamne, de când caut un astfel de model! I-am măsurat cu antebrațul (strâng pumnul și pun antebrațul în partea de sus a pantalonilor, pe orizontală. Dacă sunt puțin mai largi decât lungimea antebrațului meu, înseamnă că îmi vin. Mă tem că nu m-am făcut înțeleasă, așa că voi posta și o fotografie), m-am bucurat și am așteptat să ajung acasă.

20150127_220744

Ei, aici socoteala din târg nu s-a mai potrivit cu cea de acasă. Blugii îmi sunt micuți. Asta pentru că materialul nu e elastic ca cel din care sunt făcuți blugii mamei. Dacă erau și puțin elastici, îmi veneau perfect! Am reușit să îi trag pe mine cu chiu cu vai, însă trebuie să dau jos câteva kilograme pentru a-i putea purta. Atât de tare m-am necăjit! Pentru că sunt superbi! Bine, după gusturile mele sunt superbi!

Cămășuța îmi e fixă, dar eu oricum o voi purta descheiată, primăvara, peste tricouri. Asta am și vrut. Materialul e bun, cusăturile sunt ok, nu are nasturi ci niște mici capse. Nici de data asta nu am avut nicio problemă legată de calitatea produselor.

În concluzie, magazinul Kurtmann ne-a fidelizat. Și pe mine și pe mama. Vom mai comanda cu siguranță, mama deja se gândește la hăinuțe pentru primăvară. Și drept vă spun, și eu mă gândesc!

Ca o recapitulare, de ce voi mai comanda:

  • comenzile se prelucrează și sunt expediate rapid, în maxim două zile am produsele în mâini;
  • prețurile sunt ușor mai mici decât în magazine (chiar mai mici decât în magazinele no name);
  • calitatea produselor e ireproșabilă. După cum am mai spus, nici măcat o ață nu e aiurea;
  • fotografiile de pe site corespund produselor, ba chiar produsele mi se par și mai frumoase decât în fotografii;
  • măsurile corespund. A fost greșeala mea că am comandat 42 la blugi deși știam că port 44. Aș vrea să dau timpul înapoi și să iau decizia corectă. Am crezut că dacă am reușit să mă înghesui în blugii mamei o să reușesc și cu ai mei. Ghinion;
  • au multe modele, numai să nu vrei nu găsești ceva să îți placă;
  • produsele vin la tine, nu trebuie să mergi tu după ele, să colinzi magazine, să probezi până te trec apele. Cei ce stau prost cu timpul mă înțeleg;
  • au promoții, reduceri și chiar transport gratuit destul de des.

Și probabil motive ar mai fi. 🙂

Acum vă las cu fotografiile hăinuțelor comandate și câteva detalii (prețul și linkul, unde mai există pe stoc). Îmi pare rău că fotografiile nu fac mare cinste hainelor, pentru că așa cum v-am mai spus, ajung acasă pe întuneric și e destul de greu.

20150127_173358 20150127_173453

*Pulover Pimkie (45 lei), pulover Alcott (45 lei) și eșarfă Pull&Bear (25 lei). Din păcate nu mai sunt pe stoc.

20150127_173740 20150127_173817

*Cămașă Pimkie, blugi Pimkie

20150127_174044 20150127_174117

*Cămașă Pimkie, blugi Pimkie.

Ați comandat vreodată de pe Kurtmann.ro? Impresii? 🙂

Vă pupicicesc!

11 gânduri despre “O nouă pasiune – Kurtmann.ro

  1. Yeeey, ma bucur ca esti multmita de ei. Eu tot zic ca oamenii stiu ce fac, dar na, poate nu ma crede toata lumea! E amuzant ca eu m-am convins sa le dau banii mei in urma colaborarii pe blog. La modul ca nu imi ajunge faptul ca ei imi dau voucher, le dau si eu bani!:)) Aia inseamna ca sunt fan, nu? Plus ca am descoperit si magazinul fizic din Sibiu si l-am facut si pe al meu sot client. Ceea ce deja e o realizare epocala. Sa stii ca returul la ei e foarte usor daca decizi sa inapoiezi blugii. Poti lua acelasi articol marime mai mare, sau daca nu e pe stoc poti alege ceva in suma aia. Sau suma mai mare si completezi:P Ca eu una asa fac mereu!:)) Daca vrei detalii anunta-ma pe facebook.

    • Da, pai noi vrem mereu mai mult si mai mult. :)) Chiar sunt faini oamenii!
      Ma hotarasc ce si cum si daca vreau sa ii schimb te intreb pe fb. Momentan sunt intr-o dilema, ca sunt la dieta si planuiesc sa dau ceva jos. Dar pana dau nu ma mai imbrac? :))

    • Da, Alina, pot. Pot sa ii trag de tot. :)) Asa aveam de gand sa fac, merci pentru sfat! Ma gandeam sa ii schimb, dar nu vreau sa platesc transportul. Greseala mea, asta e. Ii tin pe mine duminica vreo cateva ore si trebuie sa se lase. Am mai avut unii cam asa de ficsi si cred ca au fost blugii cei mai „longevivi” in garderoba mea, din 2007 pana prin 2013. 😀

  2. Pingback: Eu și Kurtmann la plimbare | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

