Goliciuni de ianuarie (2015)

Hello!

Luna trecută am fost foarte hărnicuță și am reușit să consum multicele produse cosmetice, iar pe lângă cele pe care o să vi le arăt azi, am consumat și câteva din cele puse la bătaie pentru cele două proiecte (Finish 7 by Spring și 22 by 22 May), dar despre ele nu zic nimic încă.

Hai să îi dăm bătaie!

20150201_181403

  • cremă de mâini Oriflame. Cea mai proastă cremă de mâini avută vreodată. Îmi plac produsele Oriflame, dar aceasta nu. Chiar nu. Deloc!
  • șampon antimătreață, Yves Rocher. Singurul care mă scapă de mătreață. E al nu știu câtelea flacon consumat la mine în casă, mai am două pline și apoi voi continua cu cel reformulat care e la fel de bun;
  • geluri de duș Yves Rocher. Mi se pare că de când au schimbat ambalajul au umblat un strop și la formulă pentru că cel cu grapefruit și cel cu floare de lotus nu mai miros exact așa cum știam eu. Dar încă miros genial și vor mai poposi prin baia mea. Cel cu ceai verde e recent descoperit, l-am consumat într-o săptămână și jur cu mâna pe fundiță că e preferatul meu. El și cel cu cafea. Daaaar, cum orice minune durează puțin, am văzut că în oferta pentru 8 martie nu mai există, dar apare o gamă nouă cu ceai verde, gamă ce cuprinde un parfumel, un gel de duș și lapte de corp. Sper doar că e același miros pe care îl iubesc;

20150201_181543

  • apă de argilă Aslavital. Am folosit-o cu drag pe post de loțiune tonică sau ca pe un calmant după ce umblam la punctele negre;
  • deodorant spray Dove Original. Mi-a plăcut muuuult de tot, l-am primit cadou de ziua mea de la mama. Miroase bine și protejează eficient. Acum am tot un Dove și clar voi continua cu Dove;
  • spuma de păr Wella, cea pe care îmi propusesem să o consum până la Crăciun. I-am pasat-o mamei și s-a ocupat de ea. Yayyy! Era păcat să stea nefolosită, e foarte foarte bună!
  • deodorantul roll on Cien merge la gunoi aproape plin, pentru că l-am ținut multe luni nefolosit și parcă mi s-a părut că și-a schimbat un pic mirosul. S-ar putea să fie doar o părere. Și mai ales, după ce am descoperit deodorantele Dove nu l-am mai vrut, deși își face treaba. În plus, miroase ca unul dintre parfumurile mele preferate, Roberto Cavalli;
  • cremă hidratantă cu extract de cătină. Am luat-o pentru față, dar am descoperit că e plină de parabeni și alte alea (or fi sau nu or fi răi parabenii ăștia, nu știu, dar prefer să îi evit) și am decis să o folosesc pe post de cremă de mâini. Miroase foarte bine, hidratează bine, am fost mulțumită. Se găsește în Penny și costă 5 lei;
  • benzi depilatoare pentru față, Farmec. Foarte bune, a fost a doua cutiuță. Acum le am pe cele cu Argan, câștigate la o tombolă la serviciu;
  • Mascara L’Oréal False Lash Wings. Foarte foarte bun;

20150201_181644

  • Mostre: cremele Yves Rocher le-am folosit pe post de creme de mâini, parfumul Ambre Noir eram curioasă cum miroase, iar fondul de ten Max Factor e suuuuuper!

Astea au fost. Asta-i munca mea pe o lună! :)) În februarie nici nu știu dacă voi consuma ceva, am ajuns la un număr de cosmetice alarmant de mic. Ăsta-i și scopul la urma urmei! 😀

Voi ce ați mai consumat?

Pupicici!

Ne vedem și pe Facebook și Instagram!

12 gânduri despre “Goliciuni de ianuarie (2015)

  1. Mamă. tu mă bați la funduleț când vine vorba de nr produselor consumate într-o lună. :)) Mă înnebuniți cu gelurile de duș YR, mi-e dor și mie să mai folosesc unul, dar nu știu de unde să le procur aici. Mrrrr!!

    • :)) stai chill ca in curand nu o sa mai am ce sa arat. :))) am ajuns aproape la strictul necesar si majoritatea sunt noi. Probabil or sa mai fie niste geluri de dus pe la empties, chestii de genul asta. 😀
      Pai nu aveti site englezesc? Adica are Romania si nu are Anglia? Suntem tari atunci. :))

  2. Ai fost hărnicuță, bravo! 😀
    Și eu am adunat multe recipiente goale, mâine o să le pozez pentru postare. Te invidiez cel mai tare pentru mostrele alea, eu le tot adun dar deloc nu-mi fac curaj să le mai și folosesc. Poate luna asta.. :)))

    • Ms, ms! 😀
      Pai pentru ca nu le pun pe fata (nu ma impac cu cremele lor si oricum nu imi stric rutina pentru o mostra) am zis sa le folosesc pentru maini, ca tot nu mai am crema. :)) Mai scutesc niste banuti pentru o vreme. 😀
      Astept sa vad ce ai dat gata. :>

  3. Feeelicitari! Eu nu reusesc niciodata sa consum destul pentru a arata si pe blog (bine, la mine dispar miraculos unele recipiente goale… hmm), dar acum am strans cateva si urmeaza sa fac si eu o posare cu ele.
    Mie nu imi prea plac benzile de la Farmec, nu mi se par la fel de eficiente ca cele de la Veet. Eu tot sunt in cautare de unele care sa nu imi provoace iritatii de mai mare frumusetea.
    Saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    • Meerci! Poate ai niste fantomite cosmeticoase si iti subtilizeaza recipientele. :))
      Eu nici nu am incercat alte benzi, dar nici nu aveam de ce din moment ce acestea m-au multumit. 😀
      O saptamana frumoasa si tie, pupici!

  4. Sa mai zici de mine!!! Uite ce recolta bogata e aici! 🙂
    Mi-a placut si mie gelul YR cu aroma de grape…
    Mascara L’Oreal eu am varianta „germana”, adusa de cineva din afara – e asa cum spui: to good to be true! 🙂
    Te aplaud pentru faptul ca te mobilizezi si pentru mostre!
    Felicitari, harnicie! 🙂
    Te pupacesc cu drag, Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Hihi 😀 Nu e mare diferenta, mi se pare doar un pic mai „crud” mirosul :))) Dar tot bine miroase. Eu nu cred ca mai dau vreo comanda in curand, astept sa ajung la Bucuresti si imi iau ce imi trebuie din magazin. Daca dau comanda inevitabil iau si ce nu imi trebuie, plus cadourile care nu imi sunt mereu de folos si uite asa ma aleg cu o gramada de cosmetice noi. 😀
      Plus ca sunt suparata pe ei ca deja au inceput sa nu mai comunice pe pagina de facebook.

Lasă un răspuns

