Am încercat și mi-a plăcut: mascara Miss Manga L’Oréal Paris

Salut!

Am tot amânat micuțul review de vreo săptămână, mai întâi pentru că am uitat să fac toate fotografiile, apoi pentru că a venit duminica și mi-a fost lene… în fine, e bine că m-am hotărât în cele din urmă.

IMG_20150206_194553

Vedeta acestei postări este, după cum spune și titlul, noul rimel L’Oréal Paris, Miss Manga. Ba mai mult, am fotografiat ambele variante, Miss Manga Black și Miss Manga Black Angel (se poate observa din fotografie că Black Angel e un negru uuuușor mai intens).

CYMERA_20150206_125028

Ce promite Miss Manga?

Ei bine, promite un volum extraordinar și gene de păpușă datorită periuței conice, flexibilă, care îmbracă genele într-un strat de mascara negru intens. Mai multe informații am găsit aici. Eu vă spun părerile mele, dar vă invit să intrați pe site să citiți descrierea oficială.

Deci? Cum mi s-a părut?

Ei bine, eu cu periuțele flexibile nu mă împac prea bine, dar de data asta nu am avut probleme. Având genele lungi, am nevoie de ceva destul de fix, rigid, care să exercite ceva presiune asupra genelor pentru a le peria bine și pentru a nu se încurca periuța în gene până să ajungă la vârful lor. :)) Dar nu a fost cazul chiar dacă periuța lui Miss Manga e flexibilă. Din câteva mișcări, genele mele au fost îmbrăcate frumos într-un strat negru negru. Eu am aplicat două straturi oricum. Eu nu mă mulțumesc cu un strat, orice rimel ar fi.

Chiar dă volum genelor, le separă și le alungește până… până la sprâncene! Efectul este uimitor, sunt încântată! Au început să îmi placă mult periuțele clasice, oferă aspectul ăla de gene pufoase, voluminoase…

Textura pare fluidă, nu e genul cremos cu care sunt obișnuită. Dar nu mi-a lipit genele, chiar le-a separat foarte frumos și s-a uscat repede, putând să aplic un al doilea strat imediat.

A rămas la locul lui toată ziua, nu m-am trezit cu fulgișori pe obrăjori, deși eu obișnuiesc să mă tot scarpin la ochi, să mă trag de gene, etc. Da, știu, sunt ciudată.:))

Se demachiază ușor, nu am întâmpinat probleme. Eu folosesc doar apă micelară Garnier, nimic altceva.

Dar degeaba vorbesc eu, haideți să vă arăt fotografiile, să vedem dacă îmi dați dreptate. Așa-i că e un rimel fantastic?

CYMERA_20150206_125547

20150129_130152

Eu am folosit Black Angel pentru fotografii dar am încercat și varianta clasică și arată la fel de bine.

Cum vi se pare? Mie îmi place muuuult!

Miss Manga se găsește în magazinele ce comercializează produse L’Oréal și costă 40 de lei.

God, I love it!

Pupicici!

9 gânduri despre “Am încercat și mi-a plăcut: mascara Miss Manga L’Oréal Paris

  1. Wow, cât de frumos arată pe genele tale! Ai niște gene superbe! L-am văzut și la alte fete cu gene mai… pricăjite :)), ca ale mele și efectul parcă nu era chiar așa spectaculos. Dar tot mi-ai stârnit curiozitatea. 😀

Lasă un răspuns

